O1 ASZ chip
Moderátoři: šulda, Moderátoři
O1 ASZ chip
Ahoj, mám tuhle potvoru, turbo bylo měněné před 80tis km. Pokud bych se chtěl dostat na nějakou levnější výkonovou variantu s cca 200 HP, na kolik ta legrace vyjde a co je potřeba? Je mi jasné, že asi VB turbo, chip a asi IC. Ten je opravdu nutný? Díky
Alhambra 4Drive, 2.0 TDCi 130kw, 417Nm
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)



... hlavne nepocitej s chipem od Cimbu, na to potrebujes kvalitniho upravce, ne takoveho kydala.
Instalace IC vyjde individualne - budes to delat sam nebo si to chces dat k nekomu? Huml, Indi, Ladas, Marena (razeno abecedne, abych nekomu nenadrzoval )
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Určitě sám na to nemám prostor. Namontovat bych to zvládl, ale ještě bych to dokonil. Tak asi od někoho. Jj, chip mi je jasný, že by musel být jiný. Jen mě zajímá, kolik bych si měl cca připravit. Rád bych i to svoje turbo pak ještě udal. Momentálně to jezdí pěkně, třeba by to s jiným chipem jelo ještě lépe i bez těchto úprav, ale kdo ví. Asi by to chtělo hodit na brzdu. Nevíte jestli se koná nějaká hromadná akce, kde to vyjde třeba levněji?
Alhambra 4Drive, 2.0 TDCi 130kw, 417Nm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Bud mas moznost to nechat premerit a dat udelat lepsi chip. Verim, ze to pak pojede lip ale zazraky necekej. Druha moznost je dat to treba rovnou cele na predelani nejake firme, treba DP nebo TDIfun, podle toho, kam to mas bliz. Vyzadej si cenovou nabidku a mas to.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
190-200 dle stavu...
ASZ + chip a ARL + chip je dle mně dost rozdíl, nicméně, otázka jestli to stojí za ty peníze... dělat přestavbu u O1 na "ARL"...
Já to udělal a nelituju. IC (celou chladičovku včetně vedení vzduchu mám z ARL G4), nové VB, přeobložená lamela + TDIFUN.
Jede to hezky, spotřeba velmi pěkná...
Nicméně, pokud bys to pak chtěl naplno využívat, tak dle mně jsou nutností HPčka, 17" kola a případně i RS brzdy raději, možná by stačil jen předek, ten zadek se většinou celkem fláká..
ASZ + chip a ARL + chip je dle mně dost rozdíl, nicméně, otázka jestli to stojí za ty peníze... dělat přestavbu u O1 na "ARL"...
Já to udělal a nelituju. IC (celou chladičovku včetně vedení vzduchu mám z ARL G4), nové VB, přeobložená lamela + TDIFUN.
Jede to hezky, spotřeba velmi pěkná...
Nicméně, pokud bys to pak chtěl naplno využívat, tak dle mně jsou nutností HPčka, 17" kola a případně i RS brzdy raději, možná by stačil jen předek, ten zadek se většinou celkem fláká..
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Ta chladicovka je potreba cela a jeste se do Octy musi upravit. Jde o to, ze alespon u Golfa (nevim, jak je to u Octy) se tam pak nevejde ostatni. Kdyz se kouknes na klasicke vetraky, tak jsou "hlubsi", ty u ARL jsou takove "nizsi". Najdi si nekde tu fotky chladicovky z ARL a pochopis o cem mluvim 
Navic, dnes jsou ty cele sety za smesne penize, kdyz jsem to shanel v roce cca 2005, tak to byla nesehnatelna zalezitost, takze jsem to musel kupovat od VW za temer trojnasobnou cenu nezli se ted prodavaji cele sety.
Me furt pripada, ze premyslis jak neco osulit. Proste NE, kdyz neco osulis, tak pokud to vubec pujde resit, tak nedosahnes takovych parametru. Navic, nekdy alternativni reseni vyzadujici upravy atd. mohou vyjit v konecnych cislech i na stejne penize.

Navic, dnes jsou ty cele sety za smesne penize, kdyz jsem to shanel v roce cca 2005, tak to byla nesehnatelna zalezitost, takze jsem to musel kupovat od VW za temer trojnasobnou cenu nezli se ted prodavaji cele sety.
Me furt pripada, ze premyslis jak neco osulit. Proste NE, kdyz neco osulis, tak pokud to vubec pujde resit, tak nedosahnes takovych parametru. Navic, nekdy alternativni reseni vyzadujici upravy atd. mohou vyjit v konecnych cislech i na stejne penize.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Do octy jde celkem v pohodě nainstalovat 140mm FMIC a to na VB v pohodě satčí. Brzdy má ASZ OK, to bych řešil v případě, že mu to bude pak málo.
http://www.intercooler.cz/eshop/fmic-in ... 00x140x65/
http://www.intercooler.cz/eshop/fmic-in ... 00x140x65/
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
