O1 ASZ chip

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

O1 ASZ chip

Příspěvek od Losky »

Ahoj, mám tuhle potvoru, turbo bylo měněné před 80tis km. Pokud bych se chtěl dostat na nějakou levnější výkonovou variantu s cca 200 HP, na kolik ta legrace vyjde a co je potřeba? Je mi jasné, že asi VB turbo, chip a asi IC. Ten je opravdu nutný? Díky
Alhambra 4Drive, 2.0 TDCi 130kw, 417Nm
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

ano je nutny.mozna jeste preoblozit lamelu.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

Za kolik se dá sehnat ten ic i s trubkama? Díky
Alhambra 4Drive, 2.0 TDCi 130kw, 417Nm
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

(offtopic) Marku, nemystifikuj tu laskave lidi, jooo? ;) Neni to nutne, at si nainstaluje nitro sadu, muze dat pryc i intercooler a turbo muze zustat seriove ... akorat to vyjde o neco draz tech 200 koni (offtopic)

... hlavne nepocitej s chipem od Cimbu, na to potrebujes kvalitniho upravce, ne takoveho kydala.

Instalace IC vyjde individualne - budes to delat sam nebo si to chces dat k nekomu? Huml, Indi, Ladas, Marena (razeno abecedne, abych nekomu nenadrzoval )
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

Určitě sám na to nemám prostor. Namontovat bych to zvládl, ale ještě bych to dokonil. Tak asi od někoho. Jj, chip mi je jasný, že by musel být jiný. Jen mě zajímá, kolik bych si měl cca připravit. Rád bych i to svoje turbo pak ještě udal. Momentálně to jezdí pěkně, třeba by to s jiným chipem jelo ještě lépe i bez těchto úprav, ale kdo ví. Asi by to chtělo hodit na brzdu. Nevíte jestli se koná nějaká hromadná akce, kde to vyjde třeba levněji?
Alhambra 4Drive, 2.0 TDCi 130kw, 417Nm
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Bud mas moznost to nechat premerit a dat udelat lepsi chip. Verim, ze to pak pojede lip ale zazraky necekej. Druha moznost je dat to treba rovnou cele na predelani nejake firme, treba DP nebo TDIfun, podle toho, kam to mas bliz. Vyzadej si cenovou nabidku a mas to.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

Celkem by mě zajímalo, jak by to pak jelo. Jestli navíc těch cca 30 koní stojí za to
Alhambra 4Drive, 2.0 TDCi 130kw, 417Nm
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Losky píše:Celkem by mě zajímalo, jak by to pak jelo. Jestli navíc těch cca 30 koní stojí za to
Jako chiplé ARL.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

Kornout píše:
Losky píše:Celkem by mě zajímalo, jak by to pak jelo. Jestli navíc těch cca 30 koní stojí za to
Jako chiplé ARL.
To je tak 190 HP?
Alhambra 4Drive, 2.0 TDCi 130kw, 417Nm
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

190-200 dle stavu...

ASZ + chip a ARL + chip je dle mně dost rozdíl, nicméně, otázka jestli to stojí za ty peníze... dělat přestavbu u O1 na "ARL"...
Já to udělal a nelituju. IC (celou chladičovku včetně vedení vzduchu mám z ARL G4), nové VB, přeobložená lamela + TDIFUN.
Jede to hezky, spotřeba velmi pěkná...

Nicméně, pokud bys to pak chtěl naplno využívat, tak dle mně jsou nutností HPčka, 17" kola a případně i RS brzdy raději, možná by stačil jen předek, ten zadek se většinou celkem fláká..
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

Asi se s něčím podobným budu muset svést a uvidím, jestli je to tak velký rozdíl. Ta chladičovka je jako komplet i s klimou atd? Já jen jestli nestačí jen IC a vedení y toho G4
Alhambra 4Drive, 2.0 TDCi 130kw, 417Nm
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Ta chladicovka je potreba cela a jeste se do Octy musi upravit. Jde o to, ze alespon u Golfa (nevim, jak je to u Octy) se tam pak nevejde ostatni. Kdyz se kouknes na klasicke vetraky, tak jsou "hlubsi", ty u ARL jsou takove "nizsi". Najdi si nekde tu fotky chladicovky z ARL a pochopis o cem mluvim ;)

Navic, dnes jsou ty cele sety za smesne penize, kdyz jsem to shanel v roce cca 2005, tak to byla nesehnatelna zalezitost, takze jsem to musel kupovat od VW za temer trojnasobnou cenu nezli se ted prodavaji cele sety.

Me furt pripada, ze premyslis jak neco osulit. Proste NE, kdyz neco osulis, tak pokud to vubec pujde resit, tak nedosahnes takovych parametru. Navic, nekdy alternativni reseni vyzadujici upravy atd. mohou vyjit v konecnych cislech i na stejne penize.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

nesnažím se to ošulit, jen hledám alternativu, která je nejméně finančně náročná. Vůbec netuším, kolik může stát IC s trubkama a s prací. Proto zjišťuju co a jak
Alhambra 4Drive, 2.0 TDCi 130kw, 417Nm
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

z arl musíš mít všecky 3 chladiče, jsou sešroubované dohromady a větráky k tomu.. to pak naimplantuješ do O1 chladičovky. kombinace s díly z ASZ nejde

najdi si někde téma kde jsem to popisoval..
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Do octy jde celkem v pohodě nainstalovat 140mm FMIC a to na VB v pohodě satčí. Brzdy má ASZ OK, to bych řešil v případě, že mu to bude pak málo.
http://www.intercooler.cz/eshop/fmic-in ... 00x140x65/
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“