O1 problem s novym alternatorom

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

O1 problem s novym alternatorom

Příspěvek od gabo00000 »

Tak este raz pekne po poriadku, dal som novy alternator do svojej O1, povodny bol valeo 120A a teraz tam mam novucicky bosch 140ku...vraj tam nie je ziaden rozdiel. na aute sa mi sporadicky rozsvieti kontrolka ASR a v rj motoru je zapisana chyba


17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal
P1503 -- 35-10 - - - Intermittent


hladal som v meranych hodnotach a nasiel som v bloku 016 nejake percentualne zatazenie a palubne napatie...je tato hodnota zatazenie alternatora alebo je to nieco ine? pridavam log kanala 016 v ktorom som po nastartovani a spusteni logovania zacal postupne spustat vsetky spotrebice.

http://leteckaposta.cz/750514935

prosim pomozte mi najst chybu, alebo aspon keby mi niekto povedal kde fakt najdem v ktorom bloku zatazenie alternatora. diky
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

A není problém třeba jen v připojení svorkovnice?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Crouxe
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 13 dub 2012, 16:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Trnava (SR)

Příspěvek od Crouxe »

Chybu v alternatore nechladaj 140Ah Bosh je nahrada ze 120A.
17911:
To je v podstate chyba v kabelazi. Zkontroluj pripojenie na svorkovnici, tie kable sa zvyknu lamat na tom mieste. Popripade celu vetvu.
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

akurat ze pred vymenou som mal dnuka zapozicany bosch 120A a ten isiel v pohode...
kde mam ktoru svorkovnicu skontrolovat?
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Crouxe
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 13 dub 2012, 16:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Trnava (SR)

Příspěvek od Crouxe »

gabo00000 píše:akurat ze pred vymenou som mal dnuka zapozicany bosch 120A a ten isiel v pohode...
kde mam ktoru svorkovnicu skontrolovat?
Na tom mieste ako kable vstupuju do svorkovnice. Ked vymazes zavadu, nacita ju znova?
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

myslis na konektor pri akumlatore? ten som skontroloval a vsetko sa zda byt OK...premeral som kabel medzi konektorom alternatora a konektorom velda akumlatora a su OK...pri nastartovanom aute na cervenom kabliku nemam napatie a na modrom je asi 13,5V...ked chybu vymazem objavi sa znovu...da sa vymazat iba pri vypnutom motore a potom sa objavi az po par kilometroch...kedy ako.. niekedy 5 niekedy 25...
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Crouxe
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 13 dub 2012, 16:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Trnava (SR)

Příspěvek od Crouxe »

To ze je na modrom 13,5V a cerveny je hluchy je chyba. Pravdepodobne to nedobija.

Tie 2 alternatory by mali byt kompatibilne, ale ked som hladal ten Bosh alternator, tak zakazdym bolo uvedene ze je iba na O2 a nesedi s kodom tvojho motora.

Pre O1 by to mal byt tento alternator:

Kód: Vybrat vše

http://www.cc-autodily.cz/alternator-120a-bosch
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

Crouxe píše:To ze je na modrom 13,5V a cerveny je hluchy je chyba. Pravdepodobne to nedobija.

Tie 2 alternatory by mali byt kompatibilne, ale ked som hladal ten Bosh alternator, tak zakazdym bolo uvedene ze je iba na O2 a nesedi s kodom tvojho motora.

Pre O1 by to mal byt tento alternator:

Kód: Vybrat vše

http://www.cc-autodily.cz/alternator-120a-bosch
je to mozne ze je na O2 ale sadol tam ako serbel na rit..v.setko je take iste ako na 120ke akurat ze to robi tento problem...zacinam pochybovat ze bude problem v elektroinstalacii lebo fakt pred prehodenim vsetko fachcalo...akurat po vymene zacal tento problem....uvidime co na to povie pan predavac :)
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

nechce to ist...sksual som uz vselico ale nechce sa to rozbehat :(
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14447
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Celý Lakatoš musim rozdělat, celý... :)

Já bych se hlavně podíval na konektor na startérem, pokud máš klimu je 4 polový, dva tlustší kablíky jsou a klimu a dva tenší na altík ( vedou pak do jeho svorkovnice ) občas se stane, že se uklepou, koukni na to.
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

Tomas.cz píše:Celý Lakatoš musim rozdělat, celý... :)

Já bych se hlavně podíval na konektor na startérem, pokud máš klimu je 4 polový, dva tlustší kablíky jsou a klimu a dva tenší na altík ( vedou pak do jeho svorkovnice ) občas se stane, že se uklepou, koukni na to.
premerane, skontrolovane vsetko OK....chystam sa napojit na kable funkcny alternator, nastartovat auto a roztocit aletrnator vonkua pozriet na diagnostike ci to ukazuje udaj o zatazeni....iny napad uz nemam...
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

alebo zozen niekoho s octaviou a daj mu tam ten alternator na skusku..ja by som ti pristavil leon,ale tam je malo miesto a ked chcem dat dole alternator tak musim vypustit vodu
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Uživatelský avatar
janci11
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 08 led 2012, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od janci11 »

trosku to tu ozivim, mam hitachi 120A altik, na volnobehu vsetko vypnute mi vo vagu ukazuje percentualne zatazenie skoro 50% nieje to moc? :roll:
Leon 1M, ASV + FB S764 + HDS57
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5092
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Já mám na dvouch OI TDI při stojícím motoru zatížení 24%,běžící min 30%, píšu na dvouch autech !
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33711
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

problém treba hladat už v novom dieli ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“