Motor do dílny

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Vampyrjan
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 01 dub 2008, 04:13
Odpovědi: 0

Motor do dílny

Příspěvek od Vampyrjan »

Vážení, dle výpisu závad ,co by mohlo být příčinou blikajícího žhavení a oznámením na maxidotu ,,motor do dílny ". Octavia II , 2008, 1.9 PD ,77 KW ,
typ mot. BLS.

012545- motor klapky sacího potrubí (V157)
P3101-000-přerušení/zkrat na kostru-Sporadická závada

005269-přepnutí ventilu pro EGR chladič (N345)
P1495-000-přerušení nebo zkrat na kostru-Sporadická závada

008213- Snímač polohy klapky v sacím potrubí/řízení proudu vzduchu
P2015-000-neplatný signál-Sporadická závada

Výpis jsem přepsal
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Vyndej filtrbox, nějakou tu trubku ze předu k němu a rozmotej svazek motorové kabeláže v tom ohybu nad startérem, budou tam do sebe zpřelámané dráty, proto takhle paseka - standartní "závada"
Vampyrjan
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 01 dub 2008, 04:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vampyrjan »

Tomas.cz píše:Vyndej filtrbox, nějakou tu trubku ze předu k němu a rozmotej svazek motorové kabeláže v tom ohybu nad startérem, budou tam do sebe zpřelámané dráty, proto takhle paseka - standartní "závada"
Diky chlape ,měl jsi 100-procentní pravdu, jeden drát úplně rozseklý na druhém totálně oškrábana izolace a na třetím oškrábana částečně izolace. Opraveno auto už nic nehlásí a nebliká... ještě jednou díky!!!!!
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

Taky jsem to opravoval.Jen je divné,že o této závadě se ví a ani v roce 2008 neudělali nápravu.Dělaly to i první OII
drz
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Registrován: 04 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od drz »

Tomas.cz píše:Vyndej filtrbox, nějakou tu trubku ze předu k němu a rozmotej svazek motorové kabeláže v tom ohybu nad startérem, budou tam do sebe zpřelámané dráty, proto takhle paseka - standartní "závada"
díky za typ!
trefa!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“