AFN chcípne za jízdy, cuká, nedrží volnoběh

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
_Jan_
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2010, 16:30
Bydliště: MB

AFN chcípne za jízdy, cuká, nedrží volnoběh

Příspěvek od _Jan_ »

Ahoj,

mám problém se svým AFN. Začalo to drobným pocukáváním za jízdy, ale zhoršilo se to a po jízdě na plný plyn auto přestane jet (s vyšlápnutím spojky chcípne) a nebo tam najednou vlítne nafty, že je za autem černo.

Na volnoběh pocukává. A celý je to doprovázený blikáním žhavení, což dle diagnostiky je hlášení čerpadla, že nemůže nastavit požadovanou dávku paliva.

Filtr vyměněn a přetěsněn, vstřiky dělaný u DP, čerpadlo měněný, seřízený a nastavený.

Může to být bordel v nádrži nebo hadicích? Přijde mi to jako kdyby tam byl bordel a nebo to sálo vzduch.
x.gon
Přispěvovatel
Příspěvky: 379
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2011, 13:33
Bydliště: Brno Venkov

Příspěvek od x.gon »

Vyndal bych sací koš v nádrži a najdeš tam to čemu se říká bordel! :-D
Multivan T5, 2.5tdi 128kw
Octa 2 FL 1.9TDI 77KW
Honda Hornet 600
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33638
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nebo udělej test dej naftu napřímo do čerpadla, pk ji napoj před filtr,

pokud to bude OK rozdělej sací koš, v tom deklu včisti ventily, nádrž vysaj pak tam nastříkej odmaštovače, a smetákem ji vydrhni vodou vystříkej a vysaj,

pokud je na dně nádrže lepidlo tak dobře zabírá postřikovač na odmastění trouby a sklokeramických desek, ;)
_Jan_
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2010, 16:30
Bydliště: MB

Příspěvek od _Jan_ »

Tak nádrž je ok a sací koš byl čistej. Auto pak fungovalo, ale dneska večer zas blikání žhavení a cukání.
Jedině, že je ten bordel už v trubkách atd.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33638
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

_Jan_ píše:Tak nádrž je ok a sací koš byl čistej. Auto pak fungovalo, ale dneska večer zas blikání žhavení a cukání.
Jedině, že je ten bordel už v trubkách atd.
ale pořád si neudělal ten test kanystr 5l nafty dáš tam hadice napřímo a zkusíš jet

asi máš ucpaný v deklu ventil jestli se ti nechce nic dělat vem vrták a vrtni ho ;)
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Pokud byla nádrž i sací koš bez nečistot, tak není důvod, abys měl nějaké nečistoty v potrubí. A i kdyby tam nějaká byla, tak neucpe celý filtr. Zkus to napojit na "petku", jak Ti radí Miloš. Pokud by to dělalo stále, tak zkus rozpojit ten desetikolíkový spoj co je na kabelu vedoucím k čerpadlu/asi 0.5m od čerpadla/. Spoj vyčisti a prostříkni nějakým Kontaktolem nebo WD.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33638
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

prka píše:Pokud byla nádrž i sací koš bez nečistot, tak není důvod, abys měl nějaké nečistoty v potrubí. A i kdyby tam nějaká byla, tak neucpe celý filtr. Zkus to napojit na "petku", jak Ti radí Miloš. Pokud by to dělalo stále, tak zkus rozpojit ten desetikolíkový spoj co je na kabelu vedoucím k čerpadlu/asi 0.5m od čerpadla/. Spoj vyčisti a prostříkni nějakým Kontaktolem nebo WD.

co se týče nádrže tak je bordel v každé


dnešní doba je ještě složitější, pokud nebereš naftu u jedné pumpy přivodíš si škodu i za padesát tisíc, protože jedna nafta se usazuje a druhá rozpouští


protě za ty prachy tankujete všichni sajrat který má s naftou málo společné, přs teplé období se to vydrží a vzimě budete frflat, tak to je ale k průseru to spěje (hm)
_Jan_
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2010, 16:30
Bydliště: MB

Příspěvek od _Jan_ »

Jj, test s lahví ještě neproběh, nebylo vybavení. :) Udělám ho v týdnu.

Velkou zásuvku kontroloval známý elektrikář a v pohodě.
_Jan_
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2010, 16:30
Bydliště: MB

Příspěvek od _Jan_ »

slovacek.milos píše:
prka píše:Pokud byla nádrž i sací koš bez nečistot, tak není důvod, abys měl nějaké nečistoty v potrubí. A i kdyby tam nějaká byla, tak neucpe celý filtr. Zkus to napojit na "petku", jak Ti radí Miloš. Pokud by to dělalo stále, tak zkus rozpojit ten desetikolíkový spoj co je na kabelu vedoucím k čerpadlu/asi 0.5m od čerpadla/. Spoj vyčisti a prostříkni nějakým Kontaktolem nebo WD.

co se týče nádrže tak je bordel v každé


dnešní doba je ještě složitější, pokud nebereš naftu u jedné pumpy přivodíš si škodu i za padesát tisíc, protože jedna nafta se usazuje a druhá rozpouští


protě za ty prachy tankujete všichni sajrat který má s naftou málo společné, přs teplé období se to vydrží a vzimě budete frflat, tak to je ale k průseru to spěje (hm)
Z toho mám právě strach. :roll:
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33638
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

strach nestrach jezdit s průserem u zadní nápravy je taky nesmysl 8)
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

To, že jde do čerpadla málo paliva /jde tam hodně bublin nebo dutin/, se dá také nepřímo zjistit pomocí diagnostiky. Naloguj bloky naměřených hodnot č. 1,3,4 jak při volnoběhu, tak při akceleraci na plný plyn a dej je sem.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
_Jan_
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2010, 16:30
Bydliště: MB

Příspěvek od _Jan_ »

Včera jsem se k tomu chvíli dostal, ale bohužel jen chvíli. Vyměnil jsem propojovací hadičky na filtru a filtr komplet zalil naftou. Pak jsem s tím najel přes 100km a bez problému.

Dneska se snad dostanu k tomu nalogování a pokusu s flaškou.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“