Stránka 1 z 2
Nemrzka porsche boxster
Napsal: 26 čer 2012, 19:16
od este
Ahoj nevíte někdo jaká nemrzka patří do porsche boxster r.v. 2003 2.7 168 KW? je tam G12? díky Este
Napsal: 26 čer 2012, 20:32
od Marek77
G12++ je mísitelná se vším - tou nemůžeš nic zkazit.
Napsal: 26 čer 2012, 20:53
od slovacek.milos
Marek77 píše:G12++ je mísitelná se vším - tou nemůžeš nic zkazit.
marku už několik let i na tomto foru zjištěno že modrou s červenou můžeš míchat
jen to blbě vypadá, tak před deseti lety měla modrá s červenou problém že ji vyráběli ve vražebné kombinaci sem mrkni na refraktometr tam to máš napsíno

Napsal: 26 čer 2012, 20:54
od Marek77
Já tomu osobně nevěřím.
Napsal: 27 čer 2012, 06:13
od slovacek.milos
Marek77 píše:Já tomu osobně nevěřím.
červená se nevyrábí jen růžová a když si dvemeš na benzince ty dvě flašky růžovou a modrou se dočteš že jsou vyrobeny na stejné bázi etylenglykolu
ta stará červená jestli se nepletu byla propylenglykol
Napsal: 27 čer 2012, 06:59
od Marek77
Tak to Tě vyvedu z omylu. Červená G12 (norma VW TL774D) se stále vyrábí. Že ji VW již nedodává jako ND a místo ní dodává růžovou G12+ (TL774F) a nově G12++ (TL774G), to je jiná věc.
Růžová kapalina G12++ se smí mísit s kteroukoliv starší kapalinou (modrou i červenou), je tudíž univerzálně použitelná. Červená G12 s modrou G11 se mísit nesmějí. To tu myslím vědí všichni.
Odpověděl jsem pisateli správně - pokud použije kapalinu G12++, nemůže nic zkazit, protože je mísitelná s čímkoli - tudíž je vlastně jedno, co je v motoru naplněno z fabriky.
Napsal: 27 čer 2012, 07:33
od roman1648
originál do porsche je G12++ , nedávno jsem byl v Lipsku v Porsche a v Cayenech byla tato červená
Pozor na nové médium G13 - toto je již na olejové bázi, tudíž neředitelné vodou
Napsal: 27 čer 2012, 07:46
od Marek77
V Lipsku????? Nedělaly se tam Trabanty? Vlastně ne, ty se dělaly ve Cvikově - ale to je kousek. No tomu tedy říkám změna technologií - od Tráboše k Cayenovi
Jo, ta G13 je zajímavá. V praxi jsem to ještě neviděl, ale něco jsem o tom četl.
Zajímalo by mě, jakou to má výhodu. Že by to mazalo vodní pumpu?

Napsal: 27 čer 2012, 08:11
od stevocz
tu G13 by som povedal ze ma lepsie teplotne vlastnosti, lepsie prenasa teplo a havne asi nevyvrie jak voda
Napsal: 27 čer 2012, 08:33
od slovacek.milos
[quote="Marek77"]Tak to Tě vyvedu z omylu.
červená G12 se stále vyrábí ale je růžová tak klasická červená co likvidovala motory tu prostě už nekoupíš
v manuálech psali před deseti lety G12 nahradit G12+ a nyní je G12+ G12
Napsal: 27 čer 2012, 08:45
od Marek77
G12 je pořád G12 - bez ohledu na to, jakou barvu má. A po pravdě nejsem ženská, abych se dohadoval o odstínu barvy. To mají na starosti opravdu jen ženský - jestli ten svetřík je ještě světle fialový, nebo už tmavě růžový

.
Prostě a jasně:
G12 odpovídá normě VW TL774D.
G12+ odpovídá normě VW TL774F.
G12++ odpovídá normě VW TL774G.
Barva všech těchto kapalin se (podle výrobce) pohybuje od oranžové přes červenou až po růžovou (nebo světle fialovou

). Jejich složení mě nezajímá (stejně jako složení motorových olejů), protože jako laik tomu stejně nerozumím. Mne jako uživatele zajímají pouze normy, resp. specifikace - a ty hovoří jasně.
Napsal: 27 čer 2012, 08:47
od roman1648
stevocz píše:tu G13 by som povedal ze ma lepsie teplotne vlastnosti, lepsie prenasa teplo a havne asi nevyvrie jak voda
jo, to možná jo, ale vodu v systému nemáš ne - bod varu glykolu zředěného 1:1 s vodou je až nekde kolem 125°C
G13 je pěkně agresivní hajzl, jsme plastařská firma co vyrábí tělesa termostatu ( např 1.2htp, 1.2TSi atd atd ), různé termostatdekle co jsou na bloku, nátrubky atd a tato substance těmto plastům dává pěkně zabrat
Napsal: 27 čer 2012, 08:48
od Marek77
No tak to se máme na co těšit...
Napsal: 27 čer 2012, 09:14
od roman1648
no, to asi jo
svolávací akce která běží u AUDI na termostaty 06E 121 111 T je po sáhodlouhém vyšetřování částečně způsobena i touto chladící kapalinou která se lila do aut na čínský trh...
když sleduji ten trend kam to všechno směřuje, je mi z toho na blití
hlavně levně vyrobit, prodat za každou cenu a pak se uvidí, zákazníkovi ať se to třeba rozpadne
nějaké záruční lhůty a zákazníkova práva

.....no je to hnus
Napsal: 27 čer 2012, 11:48
od slovacek.milos
[quote="roman1648"]
mi je z toho trendu taky na blití i ti zákaznící ti jsou v permanentním stresu stále na útěku závislí na autě
a čím se ta nemrzka G13 bude měřit jak je mrazu odolná
