Stránka 1 z 2

Nemrzka porsche boxster

Napsal: 26 čer 2012, 19:16
od este
Ahoj nevíte někdo jaká nemrzka patří do porsche boxster r.v. 2003 2.7 168 KW? je tam G12? díky Este

Napsal: 26 čer 2012, 20:32
od Marek77
G12++ je mísitelná se vším - tou nemůžeš nic zkazit.

Napsal: 26 čer 2012, 20:53
od slovacek.milos
Marek77 píše:G12++ je mísitelná se vším - tou nemůžeš nic zkazit.

marku už několik let i na tomto foru zjištěno že modrou s červenou můžeš míchat

jen to blbě vypadá, tak před deseti lety měla modrá s červenou problém že ji vyráběli ve vražebné kombinaci sem mrkni na refraktometr tam to máš napsíno ;)

Napsal: 26 čer 2012, 20:54
od Marek77
Já tomu osobně nevěřím.

Napsal: 27 čer 2012, 06:13
od slovacek.milos
Marek77 píše:Já tomu osobně nevěřím.
červená se nevyrábí jen růžová a když si dvemeš na benzince ty dvě flašky růžovou a modrou se dočteš že jsou vyrobeny na stejné bázi etylenglykolu

ta stará červená jestli se nepletu byla propylenglykol

Napsal: 27 čer 2012, 06:59
od Marek77
Tak to Tě vyvedu z omylu. Červená G12 (norma VW TL774D) se stále vyrábí. Že ji VW již nedodává jako ND a místo ní dodává růžovou G12+ (TL774F) a nově G12++ (TL774G), to je jiná věc.

Růžová kapalina G12++ se smí mísit s kteroukoliv starší kapalinou (modrou i červenou), je tudíž univerzálně použitelná. Červená G12 s modrou G11 se mísit nesmějí. To tu myslím vědí všichni.

Odpověděl jsem pisateli správně - pokud použije kapalinu G12++, nemůže nic zkazit, protože je mísitelná s čímkoli - tudíž je vlastně jedno, co je v motoru naplněno z fabriky.

Napsal: 27 čer 2012, 07:33
od roman1648
originál do porsche je G12++ , nedávno jsem byl v Lipsku v Porsche a v Cayenech byla tato červená

Pozor na nové médium G13 - toto je již na olejové bázi, tudíž neředitelné vodou

Napsal: 27 čer 2012, 07:46
od Marek77
V Lipsku????? Nedělaly se tam Trabanty? Vlastně ne, ty se dělaly ve Cvikově - ale to je kousek. No tomu tedy říkám změna technologií - od Tráboše k Cayenovi :-D

Jo, ta G13 je zajímavá. V praxi jsem to ještě neviděl, ale něco jsem o tom četl.

Zajímalo by mě, jakou to má výhodu. Že by to mazalo vodní pumpu? ;-)

Napsal: 27 čer 2012, 08:11
od stevocz
tu G13 by som povedal ze ma lepsie teplotne vlastnosti, lepsie prenasa teplo a havne asi nevyvrie jak voda

Napsal: 27 čer 2012, 08:33
od slovacek.milos
[quote="Marek77"]Tak to Tě vyvedu z omylu.

červená G12 se stále vyrábí ale je růžová tak klasická červená co likvidovala motory tu prostě už nekoupíš

v manuálech psali před deseti lety G12 nahradit G12+ a nyní je G12+ G12

Napsal: 27 čer 2012, 08:45
od Marek77
G12 je pořád G12 - bez ohledu na to, jakou barvu má. A po pravdě nejsem ženská, abych se dohadoval o odstínu barvy. To mají na starosti opravdu jen ženský - jestli ten svetřík je ještě světle fialový, nebo už tmavě růžový :-D.

Prostě a jasně:
G12 odpovídá normě VW TL774D.
G12+ odpovídá normě VW TL774F.
G12++ odpovídá normě VW TL774G.

Barva všech těchto kapalin se (podle výrobce) pohybuje od oranžové přes červenou až po růžovou (nebo světle fialovou :-D). Jejich složení mě nezajímá (stejně jako složení motorových olejů), protože jako laik tomu stejně nerozumím. Mne jako uživatele zajímají pouze normy, resp. specifikace - a ty hovoří jasně.

Napsal: 27 čer 2012, 08:47
od roman1648
stevocz píše:tu G13 by som povedal ze ma lepsie teplotne vlastnosti, lepsie prenasa teplo a havne asi nevyvrie jak voda

jo, to možná jo, ale vodu v systému nemáš ne - bod varu glykolu zředěného 1:1 s vodou je až nekde kolem 125°C

G13 je pěkně agresivní hajzl, jsme plastařská firma co vyrábí tělesa termostatu ( např 1.2htp, 1.2TSi atd atd ), různé termostatdekle co jsou na bloku, nátrubky atd a tato substance těmto plastům dává pěkně zabrat

Napsal: 27 čer 2012, 08:48
od Marek77
No tak to se máme na co těšit...

Napsal: 27 čer 2012, 09:14
od roman1648
no, to asi jo
svolávací akce která běží u AUDI na termostaty 06E 121 111 T je po sáhodlouhém vyšetřování částečně způsobena i touto chladící kapalinou která se lila do aut na čínský trh...

když sleduji ten trend kam to všechno směřuje, je mi z toho na blití
hlavně levně vyrobit, prodat za každou cenu a pak se uvidí, zákazníkovi ať se to třeba rozpadne
nějaké záruční lhůty a zákazníkova práva :fuck: .....no je to hnus

Napsal: 27 čer 2012, 11:48
od slovacek.milos
[quote="roman1648"]

mi je z toho trendu taky na blití i ti zákaznící ti jsou v permanentním stresu stále na útěku závislí na autě :roll:

a čím se ta nemrzka G13 bude měřit jak je mrazu odolná :?