Tak bych se chtěl zeptat na vaše zkušenosti. Slyšel jsem, že 2.0 mají poruchový motory?! Měl bych dát radši na klasiku 1.9 TDI??

Moc díky za reakce

Moderátoři: šulda, Moderátoři
jen u passatu je BMP.oproti BMM má vyvažovací hřídele.tomas.zak píše:BMM = 2.0 8V s filtrom pevnych castic
BKD = 2.0 16V bez filtra ale do 08 mali polske hlavy radi praskaju
BJB,BKC,BXE = 1.9 bez filtra ( podla mna najlepsia moznost )
BLS = 1.9 s filtrom pevnych castic
JENDA T4 píše:jen u passatu je BMP.oproti BMM má vyvažovací hřídele.tomas.zak píše:BMM = 2.0 8V s filtrom pevnych castic
BKD = 2.0 16V bez filtra ale do 08 mali polske hlavy radi praskaju
BJB,BKC,BXE = 1.9 bez filtra ( podla mna najlepsia moznost )
BLS = 1.9 s filtrom pevnych castic
a místo BKD je BKP opět ty hřídele co se rádi serou,protočí, v lepšim případě turbo pápá,v horšim jde i s motorem.no a potom má taky ty slavný siemens vstřiky co tě nechaj stát na dálnici,třeba někde v poušti v chorvatsku,paráda,125kw ta samá story.
jinak bls bych se až tak nebál a cr taky ne.
tomiix píše:JENDA T4 píše:jen u passatu je BMP.oproti BMM má vyvažovací hřídele.tomas.zak píše:BMM = 2.0 8V s filtrom pevnych castic
BKD = 2.0 16V bez filtra ale do 08 mali polske hlavy radi praskaju
BJB,BKC,BXE = 1.9 bez filtra ( podla mna najlepsia moznost )
BLS = 1.9 s filtrom pevnych castic
a místo BKD je BKP opět ty hřídele co se rádi serou,protočí, v lepšim případě turbo pápá,v horšim jde i s motorem.no a potom má taky ty slavný siemens vstřiky co tě nechaj stát na dálnici,třeba někde v poušti v chorvatsku,paráda,125kw ta samá story.
jinak bls bych se až tak nebál a cr taky ne.
Takže ty myslíš, že ty 2litrový motory by se i daly? Třeba Comfortline?