VW Passat 1.9 TDI 77kW nebo 2.0 TDI kW??

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tomiix
Nováček
Příspěvky: 10
Odpovědi: 0
Registrován: 26 čer 2012, 19:51
Bydliště: Kutná Hora

VW Passat 1.9 TDI 77kW nebo 2.0 TDI kW??

Příspěvek od tomiix »

Zdravím, chci koupit passat b6 3c 1.9 TDI 77kW nebo 2.0 TDI kW.
Tak bych se chtěl zeptat na vaše zkušenosti. Slyšel jsem, že 2.0 mají poruchový motory?! Měl bych dát radši na klasiku 1.9 TDI?? :?
Moc díky za reakce :)
tomas.zak
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Odpovědi: 0
Registrován: 03 čer 2011, 21:38

Příspěvek od tomas.zak »

BMM = 2.0 8V s filtrom pevnych castic
BKD = 2.0 16V bez filtra ale do 08 mali polske hlavy radi praskaju
BJB,BKC,BXE = 1.9 bez filtra ( podla mna najlepsia moznost )
BLS = 1.9 s filtrom pevnych castic
Ashley
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2008, 21:41
Bydliště: nr

Příspěvek od Ashley »

Uz by som isiel co 2.0 CR
FI MPi (ame)
FIII HTP (cgpb)
O3 TSI (dada)
tomiix
Nováček
Příspěvky: 10
Odpovědi: 0
Registrován: 26 čer 2012, 19:51
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od tomiix »

promiň, nejsem v tom až tak zběhlej.. jak poznám to označení?.. když se dívám na autobazary a inzeráty na netu tak takové označení víceméně nikde není..
tomas.zak
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Odpovědi: 0
Registrován: 03 čer 2011, 21:38

Příspěvek od tomas.zak »

tomiix píše:promiň, nejsem v tom až tak zběhlej.. jak poznám to označení?.. když se dívám na autobazary a inzeráty na netu tak takové označení víceméně nikde není..
to su kody motora ktore najdes v technickom preukaze :) na internete to na 98% aut nenajdes
tomiix
Nováček
Příspěvky: 10
Odpovědi: 0
Registrován: 26 čer 2012, 19:51
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od tomiix »

Díky moc.. takže říkáš, že je nejlepší koupit 1.9 TDI bez filtru??
tomas.zak
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Odpovědi: 0
Registrován: 03 čer 2011, 21:38

Příspěvek od tomas.zak »

podla mna je to najlepsia moznost, co s tyka veci ktore sa ti mozu pokazit, len ak sa v tom az tak nevyznas, zober si so sebou niekoho kto o tom nieco vie, chod sa previest ci ti to bude vyhovovat vykonovo atd, ta 1.9 je niekde inde ako 2.0 ked tam posadit 5 ludi a 200kg nakladu
tomiix
Nováček
Příspěvky: 10
Odpovědi: 0
Registrován: 26 čer 2012, 19:51
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od tomiix »

samozřejmě, že by se mi víc líbil 2.0 s 103kW ale spíš se dívám na to abych do toho auta po koupi už nemusel moc investovat. Přece jen nejsem žádný manager a nemám plat 30.000kč.. :( :D
JENDA T4
Aktivista
Příspěvky: 2904
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 18:30
Bydliště: praha 9

Příspěvek od JENDA T4 »

tomas.zak píše:BMM = 2.0 8V s filtrom pevnych castic
BKD = 2.0 16V bez filtra ale do 08 mali polske hlavy radi praskaju
BJB,BKC,BXE = 1.9 bez filtra ( podla mna najlepsia moznost )
BLS = 1.9 s filtrom pevnych castic
jen u passatu je BMP.oproti BMM má vyvažovací hřídele.

a místo BKD je BKP opět ty hřídele co se rádi serou,protočí, v lepšim případě turbo pápá,v horšim jde i s motorem.no a potom má taky ty slavný siemens vstřiky co tě nechaj stát na dálnici,třeba někde v poušti v chorvatsku,paráda,125kw ta samá story.

jinak bls bych se až tak nebál a cr taky ne.
NÁKUP A PRODEJ DÍLŮ ŠKODA 775668906,!sz-ne!
Veškeré dotazy pouze na email. Protranscar@email.cz díky
tomiix
Nováček
Příspěvky: 10
Odpovědi: 0
Registrován: 26 čer 2012, 19:51
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od tomiix »

JENDA T4 píše:
tomas.zak píše:BMM = 2.0 8V s filtrom pevnych castic
BKD = 2.0 16V bez filtra ale do 08 mali polske hlavy radi praskaju
BJB,BKC,BXE = 1.9 bez filtra ( podla mna najlepsia moznost )
BLS = 1.9 s filtrom pevnych castic
jen u passatu je BMP.oproti BMM má vyvažovací hřídele.

a místo BKD je BKP opět ty hřídele co se rádi serou,protočí, v lepšim případě turbo pápá,v horšim jde i s motorem.no a potom má taky ty slavný siemens vstřiky co tě nechaj stát na dálnici,třeba někde v poušti v chorvatsku,paráda,125kw ta samá story.

jinak bls bych se až tak nebál a cr taky ne.

Takže ty myslíš, že ty 2litrový motory by se i daly? Třeba Comfortline?
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Ti to píše, že 2.0 TDi BKP má vyvažovací hřídele, tam je problém s pohonem olejového čerpadla. Nicméně si myslím, že pokud vemeš 2.0 a uděláš rozvody a tu hřídelku, tak to fungovat bude.
Ty 1.9ky zas maj slabý převodovky.
Každopádně se oklikou vyhni DPF u PD motoru a 2.0 125kW, to je zaručená investice do budoucna.
CR bych se nebál, s výměnou vstřiků bych do budoucna asi počítal, jinak to funguje.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

tomiix píše:
JENDA T4 píše:
tomas.zak píše:BMM = 2.0 8V s filtrom pevnych castic
BKD = 2.0 16V bez filtra ale do 08 mali polske hlavy radi praskaju
BJB,BKC,BXE = 1.9 bez filtra ( podla mna najlepsia moznost )
BLS = 1.9 s filtrom pevnych castic
jen u passatu je BMP.oproti BMM má vyvažovací hřídele.

a místo BKD je BKP opět ty hřídele co se rádi serou,protočí, v lepšim případě turbo pápá,v horšim jde i s motorem.no a potom má taky ty slavný siemens vstřiky co tě nechaj stát na dálnici,třeba někde v poušti v chorvatsku,paráda,125kw ta samá story.

jinak bls bych se až tak nebál a cr taky ne.



Takže ty myslíš, že ty 2litrový motory by se i daly? Třeba Comfortline?

Jenda myslel CR jako common rail ne comfortline..

1.9 bez filtru je nejlepší volba, ale že by to byl nějakej zázrak se taky říct nedá.. Aspoň motor jako základ celkem drží...
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
tomiix
Nováček
Příspěvky: 10
Odpovědi: 0
Registrován: 26 čer 2012, 19:51
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od tomiix »

Všem vám moc dík.. Asi půjdu do té 1.9 tdi. To je podle všeho asi nejlepší motor:)
JENDA T4
Aktivista
Příspěvky: 2904
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 18:30
Bydliště: praha 9

Příspěvek od JENDA T4 »

kornout má pravdu ty převody na těch 1.9 sou fakt slabota.
Proto bych doporučil 1,9dsg,ale mám pocit že u passatu tato variace je dost vzácná.


pořešit čerpadlo když máš BKP siemens neni taky spásný.
U BMP siemens nejsou,takže bych ten motor i bral,pokud by se dalo něak pořešit to čerpadlo.ty motory budou celkem spolehlivý,daj se dokonce nahradit BMM.
NÁKUP A PRODEJ DÍLŮ ŠKODA 775668906,!sz-ne!
Veškeré dotazy pouze na email. Protranscar@email.cz díky
JENDA T4
Aktivista
Příspěvky: 2904
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 18:30
Bydliště: praha 9

Příspěvek od JENDA T4 »

trochu to upravím,ty skříně 1.9 sou sice slabota,ale nejmenší zlo z těch všech problémů co 3C maj,takže se tím nenech odradit.osobně jsem trochu uchyl do dsg :D
NÁKUP A PRODEJ DÍLŮ ŠKODA 775668906,!sz-ne!
Veškeré dotazy pouze na email. Protranscar@email.cz díky
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“