doladenie turba po vypodlozeni

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

doladenie turba po vypodlozeni

Příspěvek od jjuriss »

ahojte, po vycisteni turba a naslednom vypodlozeni o +0,10mm sa prejavil oneskoreny nabeh turba vid log....

http://leteckaposta.cz/709340158

po naslednom doladeni sa to o nieco zlepsilo ale stale to nieje ono /aspon podla mna/ cervika som vysroboval o cca 1mm a tiahlo som skratil o 1/4 zavitu.....

http://leteckaposta.cz/826580155


dalo by sa to este nejako lepsie doladit?

dakujem za rady
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
pylamq
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Odpovědi: 0
Registrován: 01 zář 2010, 22:07
Bydliště: Rychvald

Příspěvek od pylamq »

delalo mi to to same, skoro to nejelo, po ujeti 500 km se to srovnalo....
Jirka800
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 18:04
Bydliště: Hradecko

Příspěvek od Jirka800 »

chce to pořádnej log, na čtyřku od 1300 na plnej do 4000.
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1327
Odpovědi: 0
Registrován: 17 zář 2009, 18:47

Příspěvek od libor.98 »

presně tak taky jsem vypodložil o 0,15mm a po ujetí cca 1000km si to sedlo a ted paráda do origo nastavní jsem se nehrabal max táhlo na bance
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

no ja som s tym nabehal vyse 2000km a rozdiel som nepocitil, tak preto som to chcel doladit
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

stím červíkem se normálně nekroutí pokud nejsou lopatky přihnutý jinak to rozžtouráš tak že to nedáš dohromady.pokud to předtím normálně jelo odspodu tak je to moc podložený nebo něco špatne složený
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

moze mi sem hodit niekto log ktory je 1000% taky ako ma byt? aby som to moholo porovnavat? dakujem
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Odpovědi: 0
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

s červíkem naslepo nehejbám,vždy si tam dávám budík a podle budíku,jinak to akorát dodrbeš a pak můžeš ladit co chceš a stejně bez výsledku :)
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
rami
Aktivista
Příspěvky: 1666
Odpovědi: 0
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

St im budikem to dolazujete na aute nebo jeste kdyz mate turbo venku ?

Co se tam meri ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Kolik má lopatek to turbo?
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

je to 11 lopatkove turbo
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Odpovědi: 0
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

ne,na volnoběh! jako protitlak ve svodech v turbu
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Pacey
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Odpovědi: 0
Registrován: 19 črc 2010, 10:37

Příspěvek od Pacey »

Po vyčištění a vypodložení (asi 0,2 mm, nevím, to musí vědět mechanik) jsem taky hned pocítil, že to později zabírá. Hlavně do kopca na 4-ku či 3-ku. Jezdil jsem jeden prudší kopec a před čištěním jsem na 4-ku šlápl na plyn a hned zabíralo a auto zrychlovalo hned, po vypodložení stejnej kopec na 4-ku, ale prodleva asi 2 sec než to začne nějak táhnout, prostě je to línější a nejvíc se to nehodí při předjíždění kamiona do kopce...
A takhle už to mám 1,5 roku 15 000 km a nic se nesrovnalo... až bude čas, tak to dám na překontrolování...
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

no ja tam dnes davam origo valceky a skusim to vratit do povodneho nadstavenia a uvidime... lebo momnetalne som to rozsteloval tak ze sa s tym neda normalen jazdit.... inak je mozne ze pri takomto nespravnom doladeni moze stupnut spotreba? pretoze sa zdvyhla o cca 0,5-1l priemerna....
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Asi je to následek že to nejede jak má a musíš na to více šlapat aby jsi docílil požadovaný rychlosti.Asi bych se zatím tou spotřebou netrápil dokud to turbo nebude foukat jak má potom bych teprve dělal závěry.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“