Prosím o kontrolu logu - padá do nouzáku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Filas
Přispěvovatel
Příspěvky: 206
Registrován: 19 bře 2007, 14:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Prosím o kontrolu logu - padá do nouzáku

Příspěvek od Filas »

Octavia TDI 81kW, prosím o kontrolu logu, potřeboval bych diagnostikovat, že je to určitě na vyčištění turba, než ho nechám vyndat. Budu to dávat do servisu. Jinak zvenku se naklápění lopatek normálně pohybuje.Díky.
http://www.petschke.cz/LOG-01-011-xxx-xxx.CSV
http://www.petschke.cz/LOG-01-003-xxx-xxx.CSV
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jj vysokej tlak na turbu, opravdu to vypadá na ty lopatky.
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

jestli je N75 v poradku tak turbo ven a poradne vycistit
Filas
Přispěvovatel
Příspěvky: 206
Registrován: 19 bře 2007, 14:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filas »

Díky, to jsou rychlý odpovědi :) . A jak poznám, že je určitě n75 v pořádku?
Mě se zdá, že je , po nastartování se lopatky turba zatlačí.
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

no ja to delam tak ze mam bzdy jeden novej v zasobe ten tam dam trva to ě min a kdyz je to porad stejny tak turbo ven.....................lopatky se ti zatahnou ale podle logu to vypada ze jsou zatuhli tak ze se nevrací az zpatky na doraz(proto ze se ti to hejbe od pulky do maxima)
Filas
Přispěvovatel
Příspěvky: 206
Registrován: 19 bře 2007, 14:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filas »

Tak n75 je vyměněnej a závada stejná. Tak půjde turbo ven :-(
Kčemu je ten ventil vedle n75? A ješte je tam na hadičce plast.váleček, kterej propouští vzduch jednou stranou, co to je?
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

ten ventil vedle je na EGR
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Filas
Přispěvovatel
Příspěvky: 206
Registrován: 19 bře 2007, 14:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filas »

Tak turbo vyčištěný a závada stejná. Může to způsobovat podcházející EGR ventil?Nebo vadné čidlo teploty a tlaku vzduchu? Kde hledat dále?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

můžeš to znova nalogovat?
Filas
Přispěvovatel
Příspěvky: 206
Registrován: 19 bře 2007, 14:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filas »

Který kanály mám nalogovat?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

1,3,11 nebo 3,4,11, ale vždy všechny tři naráz
Filas
Přispěvovatel
Příspěvky: 206
Registrován: 19 bře 2007, 14:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filas »

Ok, zítra to udělám a večer to sem hodím.
acter
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 10 lis 2006, 09:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od acter »

Huml píše:1,3,11 nebo 3,4,11, ale vždy všechny tři naráz
Jake to jsou hodnoty konkretne ? Mam 1.8T20V a podobny problem...a ty hodnoty jsou jinak, podle me...
Filas
Přispěvovatel
Příspěvky: 206
Registrován: 19 bře 2007, 14:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filas »

Huml píše:můžeš to znova nalogovat?
Tak tady jsou ty nový logy:http://www.petschke.cz/LOG-01-003-004-011.CSV a tady http://www.petschke.cz/LOG-01-001-003-011.CSV
Díky!
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

hele pořád máš vysokej tlak na turbu, takže to buď vyčištěný není nebo špatně nebo je zarezlá ta tyčka co jde z plechovky. Když budeš mít někoho kdo ti to nastartuje, dívej se na tu tyčku co dělá, po startu se musí vtáhnout na doraz do tý plechovky, po vypnutí musí povolit zase až na doraz
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“