Vypustny srob
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vypustny srob
Zdravim, dnes pri vymene oleja sa mechanikom podarilo strhnut zavit na ol. vani ale iba ciastocne...a aj to na konci srobu....ked to beriem, tak zaciatkom myslim hlavu
vraj to vypodlozil 2 podlozkami a potom to slo dotiahnut...Ja si myslim ze tam mal vyrezat novy zavit, ale asi sa mu v tom horku do prace nechcelo, tak to vyriesil podomacky
Nejdu mi do hlavy akurat tie 2 podlozky....dava sa to bezne ked je iba ciastocne ten zavit strhnuty...Presakovanie tazko zistim....kazdu chvilu ten dekel sa mi dolu nechce davat 
O2 Scout 2008 BMM
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
vanu sundavat nemusis, ale prevrtat o cislo, udelat zavit a dat puzdro na lepidlo. nebo najit hrubsi sroub z jinyho auta. kazdopadne ty 2podlozky to je na odstrel toho smotajeva. az ti nekde vybleje olej, tak super.
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
bomba co? ja taky obcas musim neco tak nejak pytlikovat, ale tohle je silny kafe


launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
-
jear ewing
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Re: Vypustny srob
Pro mě neuvěřitelná věc:junix píše:Zdravim, dnes pri vymene oleja sa mechanikom podarilo strhnut zavit na ol. vani ale iba ciastocne...a aj to na konci srobu....ked to beriem, tak zaciatkom myslim hlavuvraj to vypodlozil 2 podlozkami a potom to slo dotiahnut...Ja si myslim ze tam mal vyrezat novy zavit, ale asi sa mu v tom horku do prace nechcelo, tak to vyriesil podomacky
Nejdu mi do hlavy akurat tie 2 podlozky....dava sa to bezne ked je iba ciastocne ten zavit strhnuty...Presakovanie tazko zistim....kazdu chvilu ten dekel sa mi dolu nechce davat
šroub na vaně se konkretně u Octavie I dotahuje na 25 Nm, momentový klič pro hobby kutily stoj cca.700,-Kč, co je to za hovado, že si nemůže ten klíč koupit.
Já se opravou vozů neživím a mám doma 3.ks momentových klíčů do 500.Nm, už k němu nikdy nejezdi, kup si opravnou sadu závitu, v klidu si vanu sundej převrtej zavit a máš pocit z dobře udělané práce.
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
-
senioring1
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
To je ojeb s tým strhnutým koncom závitu. Strhnutý koniec závitu žiadna podložka nerieši (ani dve ). Ten mamľas tam natočil zátku cez závit a preto nešla dotiahnuť a použil podložky a ešte neviem čo na utesnenie.
RADA : Vrátiť auto a trvať na tom , že zátka musí isť zatočiť aj vytočiť rukou ( samozrejme nezatiahnutá a bez oleja ).
RADA : Vrátiť auto a trvať na tom , že zátka musí isť zatočiť aj vytočiť rukou ( samozrejme nezatiahnutá a bez oleja ).
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
nevím jaká prasečinka kup si opravnou sadu na výpustné šroubyPower156 píše:no krasna prasecinka, udelat novej zavit...junix píše:No...tak hadam cestu do tatier to vydrzi....600km dokopy...Este si spominam....ze ten srob namazal nejakym silikonom...Aj okolo podloziek a hlavy...aj zavitovu cast....teoreticky by to mohlo drzat...Keby ne...oprava pojde na jeho triko......
naprosto jednoduché řešení na který musíš být připraven když na šroub makaš
je to stejný jako když se ti prorazí prst přes sracák taky nechodíš s posraným prstem
slovacek.milos píše:nevím jaká prasečinka kup si opravnou sadu na výpustné šroubyPower156 píše:no krasna prasecinka, udelat novej zavit...junix píše:No...tak hadam cestu do tatier to vydrzi....600km dokopy...Este si spominam....ze ten srob namazal nejakym silikonom...Aj okolo podloziek a hlavy...aj zavitovu cast....teoreticky by to mohlo drzat...Keby ne...oprava pojde na jeho triko......
naprosto jednoduché řešení na který musíš být připraven když na šroub makaš
je to stejný jako když se ti prorazí prst přes sracák taky nechodíš s posraným prstem

OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypustny srob
25NM to asi nebude je to 30 NM za předpokladu že zavit je ok a davaš novej šroub s těsnící podložkoujear ewing píše:Pro mě neuvěřitelná věc:junix píše:Zdravim, dnes pri vymene oleja sa mechanikom podarilo strhnut zavit na ol. vani ale iba ciastocne...a aj to na konci srobu....ked to beriem, tak zaciatkom myslim hlavuvraj to vypodlozil 2 podlozkami a potom to slo dotiahnut...Ja si myslim ze tam mal vyrezat novy zavit, ale asi sa mu v tom horku do prace nechcelo, tak to vyriesil podomacky
Nejdu mi do hlavy akurat tie 2 podlozky....dava sa to bezne ked je iba ciastocne ten zavit strhnuty...Presakovanie tazko zistim....kazdu chvilu ten dekel sa mi dolu nechce davat
šroub na vaně se konkretně u Octavie I dotahuje na 25 Nm, momentový klič pro hobby kutily stoj cca.700,-Kč, co je to za hovado, že si nemůže ten klíč koupit.
Já se opravou vozů neživím a mám doma 3.ks momentových klíčů do 500.Nm, už k němu nikdy nejezdi, kup si opravnou sadu závitu, v klidu si vanu sundej převrtej zavit a máš pocit z dobře udělané práce.
Tiguan 2 2.0 tdi
Re: Vypustny srob
25NM to asi nebude je to 30 NM za předpokladu že zavit je ok a davaš novej šroub s těsnící podložkoujear ewing píše:Pro mě neuvěřitelná věc:junix píše:Zdravim, dnes pri vymene oleja sa mechanikom podarilo strhnut zavit na ol. vani ale iba ciastocne...a aj to na konci srobu....ked to beriem, tak zaciatkom myslim hlavuvraj to vypodlozil 2 podlozkami a potom to slo dotiahnut...Ja si myslim ze tam mal vyrezat novy zavit, ale asi sa mu v tom horku do prace nechcelo, tak to vyriesil podomacky
Nejdu mi do hlavy akurat tie 2 podlozky....dava sa to bezne ked je iba ciastocne ten zavit strhnuty...Presakovanie tazko zistim....kazdu chvilu ten dekel sa mi dolu nechce davat
šroub na vaně se konkretně u Octavie I dotahuje na 25 Nm, momentový klič pro hobby kutily stoj cca.700,-Kč, co je to za hovado, že si nemůže ten klíč koupit.
Já se opravou vozů neživím a mám doma 3.ks momentových klíčů do 500.Nm, už k němu nikdy nejezdi, kup si opravnou sadu závitu, v klidu si vanu sundej převrtej zavit a máš pocit z dobře udělané práce.
Tiguan 2 2.0 tdi
Re: Vypustny srob
25NM to asi nebude je to 30 NM za předpokladu že zavit je ok a davaš novej šroub s těsnící podložkoujear ewing píše:Pro mě neuvěřitelná věc:junix píše:Zdravim, dnes pri vymene oleja sa mechanikom podarilo strhnut zavit na ol. vani ale iba ciastocne...a aj to na konci srobu....ked to beriem, tak zaciatkom myslim hlavuvraj to vypodlozil 2 podlozkami a potom to slo dotiahnut...Ja si myslim ze tam mal vyrezat novy zavit, ale asi sa mu v tom horku do prace nechcelo, tak to vyriesil podomacky
Nejdu mi do hlavy akurat tie 2 podlozky....dava sa to bezne ked je iba ciastocne ten zavit strhnuty...Presakovanie tazko zistim....kazdu chvilu ten dekel sa mi dolu nechce davat
šroub na vaně se konkretně u Octavie I dotahuje na 25 Nm, momentový klič pro hobby kutily stoj cca.700,-Kč, co je to za hovado, že si nemůže ten klíč koupit.
Já se opravou vozů neživím a mám doma 3.ks momentových klíčů do 500.Nm, už k němu nikdy nejezdi, kup si opravnou sadu závitu, v klidu si vanu sundej převrtej zavit a máš pocit z dobře udělané práce.
Tiguan 2 2.0 tdi
-
jear ewing
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Re: Vypustny srob
Je tam dokonce 30 Nm (diesel a 2.0 benzín), 20 Nm (1.6 benzin), 40 Nm (1.8 20 v a 1.8 T benzín) dle díl. příručkyleguan píše:25NM to asi nebude je to 30 NM za předpokladu že zavit je ok a davaš novej šroub s těsnící podložkoujear ewing píše:Pro mě neuvěřitelná věc:junix píše:Zdravim, dnes pri vymene oleja sa mechanikom podarilo strhnut zavit na ol. vani ale iba ciastocne...a aj to na konci srobu....ked to beriem, tak zaciatkom myslim hlavuvraj to vypodlozil 2 podlozkami a potom to slo dotiahnut...Ja si myslim ze tam mal vyrezat novy zavit, ale asi sa mu v tom horku do prace nechcelo, tak to vyriesil podomacky
Nejdu mi do hlavy akurat tie 2 podlozky....dava sa to bezne ked je iba ciastocne ten zavit strhnuty...Presakovanie tazko zistim....kazdu chvilu ten dekel sa mi dolu nechce davat
šroub na vaně se konkretně u Octavie I dotahuje na 25 Nm, momentový klič pro hobby kutily stoj cca.700,-Kč, co je to za hovado, že si nemůže ten klíč koupit.
Já se opravou vozů neživím a mám doma 3.ks momentových klíčů do 500.Nm, už k němu nikdy nejezdi, kup si opravnou sadu závitu, v klidu si vanu sundej převrtej zavit a máš pocit z dobře udělané práce.
V praxi je to jedno jestli 25, 30, 35, 40 nebo 45 u hliníkových ol. van je to známá věc, že se ten závit strhne (nestrhne se to na 45.Nm ale na 2. násobné hodnotě)- i já jsem ho strhl ale to mi bylo 18 a poprvé jsem měnil olej, neměl jsem momentový klíč, dělal jsem to obyčejným očkovým klíčem.
Kdo se tím živí musí mít momentový klíč, dotáhne šroub a neuvažuje nad tím zda ho dotáhl správně (cvakne a je to hotov), kára musí co nejdřív opustit dílnu a ne zabírat místo a odhadem dotahovat šrouby.
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!