Pípání oleje a blikání kontrolky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

spar
Přispěvovatel
Příspěvky: 607
Registrován: 24 bře 2012, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecký kraj

Pípání oleje a blikání kontrolky

Příspěvek od spar »

Ahoj,mám takový problém,jeli jsme po dálnici,docela dlouhej kopec dolu,tak jsem vyřadil,za chvíli začal pípat olej,pípnul 3x společně s 3xbliknutím kontrolky,pak už nic,pak jsem včera jel do města,docela sem to honil,a když sem přijel k městu a zastavil na park.2x pípnul a i blikly 2x ty kontrolky,dneska taky pípání a blikání oleje,čím to může být?Olej + filtr je novej,cca 5 dní...Jsou tam jiný budíky´,místo otáčkoměru hodiny,ale to s tím snad nesouvisí,díky za rady...
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

co to je za auto? muze bejt cidlo oleje nebo u nekterejch aut se takhle projevi umirajici alternator
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
spar
Přispěvovatel
Příspěvky: 607
Registrován: 24 bře 2012, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecký kraj

Příspěvek od spar »

je to vw golf III 1.9 TD/GTD já mám GTD,55 kW,1993.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Nepřešel jsi na jiný druh oleje..?Je tam dynamická kontrola oleje a tohle se stává, když někdo použije řidší olej než má motor původně mít..Tobě by tam pasoval 15-40 ...
nepropadat panice...
spar
Přispěvovatel
Příspěvky: 607
Registrován: 24 bře 2012, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecký kraj

Příspěvek od spar »

dal jsem tam 10W 40.... udělal jsem chybu? Původní majitel mi neřekl co tam těch deset let dával za olej...
spar
Přispěvovatel
Příspěvky: 607
Registrován: 24 bře 2012, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecký kraj

Příspěvek od spar »

Toho 10W 40 mám ještě asi 30 litrů....jelikož na 15W40 teď nemám momentálně peníze...
spar
Přispěvovatel
Příspěvky: 607
Registrován: 24 bře 2012, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecký kraj

Příspěvek od spar »

tak poradí někdo???
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jestli je tam alternátor Valeo tak se podívej na uhlíky a kroužky
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
spar
Přispěvovatel
Příspěvky: 607
Registrován: 24 bře 2012, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecký kraj

Příspěvek od spar »

a jak to poznám?? Ty uhlíky,atd...ten klíč na rozdělání nemám
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

aha tak to spíš svěř někomu kdo to umí ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
spar
Přispěvovatel
Příspěvky: 607
Registrován: 24 bře 2012, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecký kraj

Příspěvek od spar »

co když je to opravdu tou jinou viskozitou oleje?
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

spar píše:co když je to opravdu tou jinou viskozitou oleje?
To ani ne..já měl ve ventu "TD" 5W40 a nic nepípalo..spíš bych se zaměřil na čidla tlaku..je tam jedno co hlídá nízkej tlak a druhý hlídá vysokej tlak..na kontrolu stačí žárovková zkoušečka..zkontroluj je proti + pólu,,na volnoběh sepne jedno čidlo a ve vyších otáčkách sepne druhý..

Pokud je načatej altík,,tak zkontroluj dobíjení..jak na volnoběh,,tak ve vyších otáčkách..pokud nic nenajdeš,tak jak radil LADAS..

A pokud tomu moc nerozumíš,tak to někomu svěř..

Taky může bejt zaprasenej sací koš oleje - karbon!! a pak třeba trvá než se vytvoří dostatečný tlak oleje - než nasaje zkrze karbon.. To bys pak mohl měnit čidla do aleluja..
Octavia II RS
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ten alternátor se pozná i tak, že nejde otáčkoměr a sepne až tak od půl plynu, ne?
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

asi jak u ceho, mel jsem v dilne polo a tam otackomer v pohode, jen to mazani, nakonec altik
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

spar píše:Toho 10W 40 mám ještě asi 30 litrů....jelikož na 15W40 teď nemám momentálně peníze...
Nic proti,ale 15W40 je minerál,tudíž je levnější než 10W40 polosynták.
Jinak bych se taky zaměřil na altík
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“