Vůle nového setrvačníku LUK (Galaxy II TDI 85kw)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
sharan.carat
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 27 led 2009, 17:14
Odpovědi: 0

Vůle nového setrvačníku LUK (Galaxy II TDI 85kw)

Příspěvek od sharan.carat »

Ahoj, pořídil jsem spojkovou sadu se setrvákem od LUKU a setrvák má podivné vůle jak po obvodu (přes 4 cm do pružinek), tak zejména na středovém ložisku. Pokud s ním zahýbu z boku je to v mezích skoro půl cm. Viklá se jak před rozpadem.

Starý Sachs sice chroupe, ale je pevný jak lusk.

Má někdo zkušenost. Díky. (wallbash)
2xBMW
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Njn, LUK je LUK :roll:
Citujem....

V DŮSLEDKU KONSTRUKCE JSOU PŘÍPUSTNÉ NÁSLEDUJÍCÍ TECHNICKÉ VLASTNOSTI, KTERÉ
NEMAJÍ ŽÁDNÝ VLIV NA FUNKCI:
• Lehké stopy tuku na zadní straně dvouhmotového setrvačníku (na straně motoru)
vycházející z otvorů směrem ven.
Sekundární setrvačník je o několik centimetrů otočný vůči primárnímu setrvačníku
a sám se nevrací.

U dvouhmotových setrvačníků s třecí řídicí podložkou je slyšet a cítit tvrdý doraz.
Podle provedení axiální vůle až 2 mm mezi primárním a sekundárním setrvačníkem.
U některých druhů konstrukce má kluzné ložisko axiální vůli až 6 mm.
Každý dvouhmotový setrvačník má klopnou vůli u sekundárního setrvačníku.
S kuličkovými ložisky až 1,6 mm, s kluznými ložisky až 3,0 mm.

Primární a sekundární setrvačník nesmí na sebe vzájemně narážet!


Myslim ze to budes musiet nahodit a vyskusat, ak to nebude robit bordel tak to radsej ani neskusaj reklamovat, lebo ti ukazu nejake podobne lajstro :roll:
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
sharan.carat
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 27 led 2009, 17:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od sharan.carat »

Jj, plakát jsem vytiskl a jdu se pobavit do dílny...

Já už to do Galaxy komplet dal (+ nové gufero Corteco ke klice - staré bylo jen trochu vlhké, tak prevence) a po ujetí 200 km se gufero ohnulo! na druhou stranu a olej klikou po kapkách ven..

Už je repset LUK zas venku z auta a já to přičítám tomu setrváku s vůlemi jak prase...klice to určitě neprospívá.

Jinak s LUKEM občasný klepot při přeřazení a kravál při vypnutí motoru. Silentbloky nové...

Fakt bych jim to nejradši šel omlátit o hlavu, když ještě vidím na lamele se středem LUK nápis Valeo...

Snad budu muset pořídit další sadu Sachs (LOL) či co
2xBMW
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1420
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

To same, proste jim to nevyslo.Ale kdo zaplati druhou vymenu...
A takovy plakaty si mozou vylepit na vedeni, at kazdej vidi jaka je to kvalita.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14429
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To ale setrváky LUK vypadaj, že byť jsou nové, tak to vypadá, jako když jsou po smrti. Sachs je na tom s "vůlí" jinak.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“