kolik z toho pujde dostat koni??

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mimino86
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 11 črc 2012, 18:44
Odpovědi: 0

kolik z toho pujde dostat koni??

Příspěvek od mimino86 »

zdravím sem nováček u Dieselových přeplňovaných motorů.

Vlastním vůz škoda octavia 1.9TDi s motorem AGR, na motoru jsou namontovány vstřiky PowerPlus 764 a teď bude turbo z motoru 1.9Tdi PD (ASZ), turbo má předělanou podtlakovou regulaci na tlakovou, je tam upravený vedení vzduchu a intercooler. v plánu je čip.

zajimalo by mě kolik koníčku by ta úprava dokázala?

děkuji za postřehy a návrhy.
Uživatelský avatar
LuckyTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 12 pro 2011, 22:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od LuckyTDi »

Záleží, jaký je na vozidle Intercooler .... s Va turbem 160-170PS ... je jedno jestli s PP764 nebo S764 ....
VW Caddy 2,0TDI 75kW DFSD 2018
mimino86
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 11 črc 2012, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od mimino86 »

ma rozmery 630-217-40
Naposledy upravil(a) mimino86 dne 13 črc 2012, 10:27, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
LuckyTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 12 pro 2011, 22:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od LuckyTDi »

mimino86 píše:prej je z iveca a ma rozmery 630-217-40

rozmery jsou dobrý, spíš větší jsou, jaký bude průměr trubek vedení vzduchu ?


Já mám FB S764,VA s pevnou hřídelý, podobný FMIC mám 125kW/373Nm na seriovy spojce .....
VW Caddy 2,0TDI 75kW DFSD 2018
mimino86
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 11 črc 2012, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od mimino86 »

to nevim to si necham poradit!!
Uživatelský avatar
LuckyTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 12 pro 2011, 22:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od LuckyTDi »

Já mám 130PD sání a komplet vedení vzduchu 60mm ... jakej prumer ma vstup do IC ?
VW Caddy 2,0TDI 75kW DFSD 2018
mimino86
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 11 črc 2012, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od mimino86 »

myslim ze 50 a 55
Uživatelský avatar
LuckyTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 12 pro 2011, 22:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od LuckyTDi »

Chtělo by to aspoň těch 55mm ....
VW Caddy 2,0TDI 75kW DFSD 2018
mimino86
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 11 črc 2012, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od mimino86 »

a co by se stalo kdyby byl prumer 50??
procital sem tady par prispevku a k cemu je dobry to Ceckovy cidlo tlaku??
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

zmeri vetsi tlak coz B nedokaze...je to pri pouziti vetsiho turba nutnost.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Uživatelský avatar
LuckyTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 12 pro 2011, 22:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od LuckyTDi »

C čidlo je pro Tebe zbytečné, je to čidlo tlaku vzduchu, já mám jestě B-čidlo a v pohode, záleží na tlaku kolik budeš tlačit , ale VA je stejne tak na 1,4 bar aby neco vydrželo , ja mam pri tomhle tlaku 125kW bez kouře ... jestli bude prumer 5O tak to bude naprd , protoze v serii je prumer tusim 53, ale možná se mýlím.
VW Caddy 2,0TDI 75kW DFSD 2018
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

LuckyTDi píše:C čidlo je pro Tebe zbytečné, je to čidlo tlaku vzduchu, já mám jestě B-čidlo a v pohode, záleží na tlaku kolik budeš tlačit , ale VA je stejne tak na 1,4 bar aby neco vydrželo , ja mam pri tomhle tlaku 125kW bez kouře ... jestli bude prumer 5O tak to bude naprd , protoze v serii je prumer tusim 53, ale možná se mýlím.
1,4 je na VA skoro seriovej tlak, zvladne vic a tudiz musi bejt C cidlo.... zrovna tak nevim proc pises ze je jedno ,jestli jsou tam Sprint nebo PP 764 :roll:
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Uživatelský avatar
zip2010
Přispěvovatel
Příspěvky: 362
Registrován: 26 říj 2010, 22:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od zip2010 »

A nebo koukni do sekce s grafy takovejch modifikaci je tam docela dost
Uživatelský avatar
LuckyTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 12 pro 2011, 22:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od LuckyTDi »

sniper-- píše:
LuckyTDi píše:C čidlo je pro Tebe zbytečné, je to čidlo tlaku vzduchu, já mám jestě B-čidlo a v pohode, záleží na tlaku kolik budeš tlačit , ale VA je stejne tak na 1,4 bar aby neco vydrželo , ja mam pri tomhle tlaku 125kW bez kouře ... jestli bude prumer 5O tak to bude naprd , protoze v serii je prumer tusim 53, ale možná se mýlím.
1,4 je na VA skoro seriovej tlak, zvladne vic a tudiz musi bejt C cidlo.... zrovna tak nevim proc pises ze je jedno ,jestli jsou tam Sprint nebo PP 764 :roll:
S VA stejne neudělá víc jak 170PS na seriovym cerpadle a na to stačí v pohodě FB S764 ... osobně to v autě mám, neprosazoval bych něco co nemam odzkoušené .... C čidlo zbytečné a v serii tlačí VA na 96kw TDi 1,3bar .... zip2010 má pravdu , koukni na grafy .... tady pridám jeden muj se FB S764, VA hybrid, FMIC ...

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15
VW Caddy 2,0TDI 75kW DFSD 2018
mimino86
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 11 črc 2012, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od mimino86 »

tak sem přeměřoval intercooler a vstupy 60 a 50.
C čidlo mám doma nový, teď jsem objednal nerezový kolena o průměru 55 a nerez trubku o průměru55, par gumových hadic na spojení a spony. o víkendu to zkusím posvářet a uvidíme co z toho bude...
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“