1.9 TDI kod motora 1Z cukanie pri jazde

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ermo
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 15 črc 2012, 22:59
Odpovědi: 0

1.9 TDI kod motora 1Z cukanie pri jazde

Příspěvek od Ermo »

Zdravim

Mam problem s tymto motorom pri hladkani plynu a jemnom jazdeni zacne auto cukať akoby dochadzalo palivo . TDI graf je v normalne hodnota cca 49 - 52, množstvo paliva pri zohriatom motore z vagu hodnota 2,6 to sa mi zda dosť malo no Vagom sa to už neda doladiť na viac hodnotu som vagom doladil predtym to bolo od 0,6 do 1mg . Stretol sa s tym niekto? motor ma aj dost nepravidelny volnobeh...auto som už takto kupil, Auto štartuje aj za tepla a studena na drnc ma aj super vykon len ma trapi ten volnobeh a to cukanie vozidlo je to passat B4 r.v. 1994 filtre su všetky nove, na vagu žiadna chyba už si neviem s tym rady...

Obrázek
Obrázek

Hodnoty za studeneho motora!
Naposledy upravil(a) Ermo dne 18 črc 2012, 11:50, celkem upraveno 2 x.
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

zhod vrsok cerpadla a mrkni ci tam niesu kovove piliny. Na ten trojhranny srob nabi 7mm orech z malej goly a povolis ho.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Ermo
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 15 črc 2012, 22:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ermo »

toefuk píše:zhod vrsok cerpadla a mrkni ci tam niesu kovove piliny. Na ten trojhranny srob nabi 7mm orech z malej goly a povolis ho.
dal som dolu vrsok nastavil som cerpadlo davku na 4.5mg piliny ziadne zvnutra je ako nove cuka stale rovnako v com to moze byt? volnobeh je ok pri jazde stale cukanie do 2000ot...
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

:?
tak potom by som asi skusil nalogovat predvstrek, kanal 004.
A skus aj klasicky, naloguj kanal 003, 008 a 011.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Rohol
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 23 kvě 2006, 14:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní morava

Příspěvek od Rohol »

Kdysi jsem měl Vento a dělalo to že při akceleraci se to neskutečně rozcukalo. Byl to řídící vstřik....
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

muže ti i někde utikat vzduch
polo 1.4tdi AMF
Ermo
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 15 črc 2012, 22:59
Odpovědi: 0

1.9 TDI kod motora 1Z cukanie pri jazde

Příspěvek od Ermo »

log

http://www.ulozto.sk/xX7RspX/log-01-004-003-008-csv

http://www.ulozto.sk/xvejmdk/log-01-011-003-009-csv

hodnoty načitane za tepla pri jazdeni kde bolo aj trhanie
Egr ventil je zaslepeny a sanie vyčistene !
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

skus tie logy urobit na 3ke do kopca, od 1500otacok do 4000 s plynom na podlahe a potom to tu zaves.
Aku mas teraz vlnobeznu davku? ake napatie ti ukazuje na cerpadle pri vypnutom motore? kanal 1 stvrte okno.
Spotreba sa ti nezdvihla?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Ermo
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 15 črc 2012, 22:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ermo »

toefuk píše:skus tie logy urobit na 3ke do kopca, od 1500otacok do 4000 s plynom na podlahe a potom to tu zaves.
Aku mas teraz vlnobeznu davku? ake napatie ti ukazuje na cerpadle pri vypnutom motore? kanal 1 stvrte okno.
Spotreba sa ti nezdvihla?
http://www.ulozto.sk/x5DCTnP/log-01-003-004-011-csv
http://www.ulozto.sk/x981Cgv/log-01-003-004-012-csv
http://www.ulozto.sk/xE2qvpX/log-01-003-008-013-csv

spotreba celkom v normale, volnobezna davka pri teplom motore cca 5mg
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

co to mas za diagnostiku?
Cisla kanalov v logoch nesedia s popisom v nazve a aj tlak turba je v jednom OK a v druhom slaby.
Niekde sa ti straca asi tlak, toto som vycital z logov.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Ermo
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 15 črc 2012, 22:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ermo »

toefuk píše:co to mas za diagnostiku?
Cisla kanalov v logoch nesedia s popisom v nazve a aj tlak turba je v jednom OK a v druhom slaby.
Niekde sa ti straca asi tlak, toto som vycital z logov.
diagnostika vag com verzia 304 može to mat niečo spoločne s tym potrhavanim? to že unika tlak je možne pri vyzšich otačkach a zaťaži počut svistenie take fučanie neskontroloval som ešte hadice veduce poza baterku zajtra ju dam vonku a skusim to tam preveriť či niekde neni prasklina
Ermo
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 15 črc 2012, 22:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ermo »

nakoniec som prišiel na to že mam dosť unavene silentbloky na motore motor neni vôbec pevný ale húpe sa tam je volný zrejme su KO silentbloky môže to trhanie - cukanie zapríčiňovať toto? keď zošliapnem plyn naplno necuka ak jemne tak sa rozcuka potom pri vyšších otáčkach nad 2000 prestane cukať...
Paradoxx
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 čer 2006, 23:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paradoxx »

Po vymene silentblokov cukanie neprestalo problem sa opakuje na kanali 13 vo VAG na poslednom 4 valci neukazuje žiadne hodnoty tak to ma byť alebo je zly vstrekovač alebo čerpadlo? na 1 valci hodnota - 0,1 na druhom 4,9, na treťom 4,9 a na štvrtom neukazuje nič! Prosím o radu ďakujem
aktualny vozovy park : Passat B5 1,8T 110KW highline, Passat B5,5 1,9 TDI 96KW highline, Passat B5,5 variant 1,9 TDI 96KW, New Beetle 1,9 TDI 66KW, Rover 45 2,0IDT 74KW
fenyx6
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 09 lis 2011, 11:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od fenyx6 »

To že neukazuje 4tý válec je standardní, to neukazuje na žádný rotačce. Kamoš má taky B4 Z1 a taky mu to cuká, ale třeba jen jednou za měsíc a v různých otáčkách prostě jak by motor něco odpojovalo tlak nafty na vstřiky, ale už stím najel 100k a passat furt jede. Jinak ty hodnoty na by měli být tuším co nejblíž nule a max +-2 a ta hodnota by měla asi vypovídat něco o vstřicích a tak.
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

4,9 je 2,9mg cez limit. asi by to chcelo zmerat tlaky.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“