Blok motora ASV

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Blok motora ASV

Příspěvek od TDI tech »

Ake je max. pripustne zakryvenie bloku motora u Octy 1U konkretne motora ASV? V dielenskej prirucke som to nenasiel, je tam iba zakryvenie hlavy valcov. Na dvoch miestach mam 0,08mm a na piatich miestach 0.05mm. Co nieje ani 0,1mm takze si myslim ze to je OK, ale ajtak sa preistotu spytam.

Po mesiaci mi totiz kurevsky vyfuklo tesnenie Goetze ktore sa mi uz od zaciatku nevidelo, ale reku Goetze je znacka s ktorou som zatial nikdy nemal problem tak som ho tam dal. Hlavu som zrovnal na radialnej bruske -0,08mm som z nej lizol dole. Tak neviem kde sa stala chyba, ale to tesnenie sa mi odzaciatku nepozdavalo. Teraz som uz kupil origo VW Audi, preistotu este raz liznem hlavu len tak pre kontrolu ako ju bude pisat, tak dufam ze to bude OK. (kolko aut som poskladal z elring tesneniami a behaju dodnes, sebe dam Goetze a prdne.) (wallbash)
georg998
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 06 pro 2009, 21:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od georg998 »

po stažení většinou o tečku vyšši těsnění,
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nech to srovnat pak bude klid já předělával jedno ARL už po dvou opravách jinde a až srovnání bloku pomohlo najdi si někoho kdo to umí zašrkabat (nemusí blok ven a je to lepší jak fréza ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

No ved prave ze blok sa mi nechce vyberat. uvidim ked fukne aj toto tak uz dam rovno spodok ASZ/ARL a bude klud.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Toť otázka, ty bloky jako takový jsou snad identický ne?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

no úplně stejný to nejni ale jde to ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Tomas.cz píše:Toť otázka, ty bloky jako takový jsou snad identický ne?
Pokial sedi platforma napr. G4, tak skoro ano. Treba prehodit impulzny kotuc na klukovke, prsia, rozvodove kolecko na kluke, vodnu pumpu, a upravit hadice k vymenniku tepla, este som na nieco zabudol?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“