Octavia 1 TDI 66 kw a 81 kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Miki40
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 23 črc 2009, 09:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Octavia 1 TDI 66 kw a 81 kw

Příspěvek od Miki40 »

V posledni dobe jsem se setkal v Nemecku s nabidkou aut Skoda Octavia 1, 66 a 81 kw s emisni normou EU 3 a s namontovanym DPF filtrem, tak aby mohli byt tyto auta zarazeny do emisni normy EU 4. Od ledna 2013 ma byt vetsine vetsich mest povolen vjezd prave jen pro auta s EU 4.
Chci se zeptat na vase postrehy a nazory, treba zrovna Vas, kteri dovazite auta do CR, ale i Vas ostatni kteri opravujete, jestli koupit takove auto nebo ne?, O jak velky zasah se jedna, jina RJ, software, jak se to projevi na vykonu motoru?
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9197
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

je to jen domontované DPF a jedná se většinou o firmu HJS
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

zrovna doma jedno takový mám, ale má to jen žlutou nálepku tzn. EURO3. Zásah je to jen takovej, že je tam jinej první díl výfuku s vlnovcem a kat je jednou tak dlouhej než origo.. Auto hulí úplně stejně jako bez něj, akorát když je motor ohřátej, tak voní? jestli se tomu dá tak říct jako nějakej novej nafťák po páře, nebo jak to přirovnat.. Na výkon mi nepřišlo že by to tomu nějak ubralo,ale se 66kou jsem nejel už hodně dlouho takže srovnávat můžu težko.. A co jsem kupoval předloni se sousedem, tak ten to tam má taky a zatím s tim neměl za dva roky jedinej problém..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10341
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

A co spotřeba s DPF? A co jeho životnost? To jste zohledňovali?

Já bych DPF na auto nechtěl ani kdyby mi za to platili, to radši přejdu na benzíňáky.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9197
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

spotřeba s DPF na octavii I je stejná (nemá žádne dostřikování) je to jen jinej kat jak je psáno výše nic jiného
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Přesně tak, klidně bych to tam nechal, pár aut v mém okolí s tím větším katem jezdí a problémy nejsou.

Vím o Octě ASV, tam v Německu přidali za standartní kat ještě jeden ( jak bylo psáno HJS ) a na to konto dostala zelenou plaketu a minulý týden byl u mne pán s AHF taky z Německa a ta měla dvojnásobný kat, ale origo díl, normálně s logama Audi-VW, když jsem si pak podle čísla našel cenu, tak jsem málem spadnul na zadek (noteeth)
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

kolik to koštuje ta sranda? :-D
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10341
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Dobrá otázka...

Jestli ono by nebylo levnější pořídit si oupnkárt a je pokoj, že? :-)
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5062
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Marek77 píše:Dobrá otázka...

Jestli ono by nebylo levnější pořídit si oupnkárt a je pokoj, že? :-)
To už taky nebude levná sranda,od 1.8. za stovku.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Miki40
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 23 črc 2009, 09:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Miki40 »

martinsidlo píše:
Marek77 píše:Dobrá otázka...

Jestli ono by nebylo levnější pořídit si oupnkárt a je pokoj, že? :-)
To už taky nebude levná sranda,od 1.8. za stovku.
Diky za vase nazory, jen se zeptam co je mysleno tim oupnkárt a od 1.8. za stovku?
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3751
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

oupnkárd je proslulí Opencard jízdenka na pražskou MHD a od prvního srpna nebude zdarma ale za stokorunu.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Marek77 píše:A co spotřeba s DPF? A co jeho životnost? To jste zohledňovali?

Já bych DPF na auto nechtěl ani kdyby mi za to platili, to radši přejdu na benzíňáky.
hnali jsme to cestou dle GPS 130 až 150 na trase 600km, posledních 150 km už jen 90 až 110 a spotřeba po dálnici asi 5,5l, po okreskách to kleslo na konečných 4,8.

Co jel kámoš za mnou s mojim autem, tak jel o 6 deci míň. Holt šestigang no :-)

Podle faktury tam byla cena asi 40 tis v přepočtu na naše.. Ale je k tomu nějaký psaní , takže až začne fungovat registr, zkusím tam s tím zajít a nechat to zapsat do TP u mýho, abych tu žlutou měl taky :-)
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
pavelexc
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Registrován: 09 led 2012, 19:15
Odpovědi: 0

Re: Octavia 1 TDI 66 kw a 81 kw

Příspěvek od pavelexc »

Miki40 píše:V posledni dobe jsem se setkal v Nemecku s nabidkou aut Skoda Octavia 1, 66 a 81 kw s emisni normou EU 3 a s namontovanym DPF filtrem, tak aby mohli byt tyto auta zarazeny do emisni normy EU 4. Od ledna 2013 ma byt vetsine vetsich mest povolen vjezd prave jen pro auta s EU 4.
Chci se zeptat na vase postrehy a nazory, treba zrovna Vas, kteri dovazite auta do CR, ale i Vas ostatni kteri opravujete, jestli koupit takove auto nebo ne?, O jak velky zasah se jedna, jina RJ, software, jak se to projevi na vykonu motoru?
já koupil ASV 81kw v německu,je tam seriový kat a je tam přidaný filtr hsj akorat to tam konstrukčně vleze, jen je zkracena trubka za katem,má to zelenou nalepku eu4,ale tady uznali jen eu3,co sem zkoušel tak to žralo tak o ,5l víc tak sem to vyhodil a auto je živější s menší spotřebou
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9197
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

hmmm, já dovezl z D koktu měla HJS DPF orig kat tam nebyl jen to HJS a spotřeba i živost normální.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“