Octavia 1 TDI 66 kw a 81 kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia 1 TDI 66 kw a 81 kw
V posledni dobe jsem se setkal v Nemecku s nabidkou aut Skoda Octavia 1, 66 a 81 kw s emisni normou EU 3 a s namontovanym DPF filtrem, tak aby mohli byt tyto auta zarazeny do emisni normy EU 4. Od ledna 2013 ma byt vetsine vetsich mest povolen vjezd prave jen pro auta s EU 4.
Chci se zeptat na vase postrehy a nazory, treba zrovna Vas, kteri dovazite auta do CR, ale i Vas ostatni kteri opravujete, jestli koupit takove auto nebo ne?, O jak velky zasah se jedna, jina RJ, software, jak se to projevi na vykonu motoru?
Chci se zeptat na vase postrehy a nazory, treba zrovna Vas, kteri dovazite auta do CR, ale i Vas ostatni kteri opravujete, jestli koupit takove auto nebo ne?, O jak velky zasah se jedna, jina RJ, software, jak se to projevi na vykonu motoru?
zrovna doma jedno takový mám, ale má to jen žlutou nálepku tzn. EURO3. Zásah je to jen takovej, že je tam jinej první díl výfuku s vlnovcem a kat je jednou tak dlouhej než origo.. Auto hulí úplně stejně jako bez něj, akorát když je motor ohřátej, tak voní? jestli se tomu dá tak říct jako nějakej novej nafťák po páře, nebo jak to přirovnat.. Na výkon mi nepřišlo že by to tomu nějak ubralo,ale se 66kou jsem nejel už hodně dlouho takže srovnávat můžu težko.. A co jsem kupoval předloni se sousedem, tak ten to tam má taky a zatím s tim neměl za dva roky jedinej problém..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Přesně tak, klidně bych to tam nechal, pár aut v mém okolí s tím větším katem jezdí a problémy nejsou.
Vím o Octě ASV, tam v Německu přidali za standartní kat ještě jeden ( jak bylo psáno HJS ) a na to konto dostala zelenou plaketu a minulý týden byl u mne pán s AHF taky z Německa a ta měla dvojnásobný kat, ale origo díl, normálně s logama Audi-VW, když jsem si pak podle čísla našel cenu, tak jsem málem spadnul na zadek
Vím o Octě ASV, tam v Německu přidali za standartní kat ještě jeden ( jak bylo psáno HJS ) a na to konto dostala zelenou plaketu a minulý týden byl u mne pán s AHF taky z Německa a ta měla dvojnásobný kat, ale origo díl, normálně s logama Audi-VW, když jsem si pak podle čísla našel cenu, tak jsem málem spadnul na zadek

- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5062
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
hnali jsme to cestou dle GPS 130 až 150 na trase 600km, posledních 150 km už jen 90 až 110 a spotřeba po dálnici asi 5,5l, po okreskách to kleslo na konečných 4,8.Marek77 píše:A co spotřeba s DPF? A co jeho životnost? To jste zohledňovali?
Já bych DPF na auto nechtěl ani kdyby mi za to platili, to radši přejdu na benzíňáky.
Co jel kámoš za mnou s mojim autem, tak jel o 6 deci míň. Holt šestigang no

Podle faktury tam byla cena asi 40 tis v přepočtu na naše.. Ale je k tomu nějaký psaní , takže až začne fungovat registr, zkusím tam s tím zajít a nechat to zapsat do TP u mýho, abych tu žlutou měl taky

Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Re: Octavia 1 TDI 66 kw a 81 kw
já koupil ASV 81kw v německu,je tam seriový kat a je tam přidaný filtr hsj akorat to tam konstrukčně vleze, jen je zkracena trubka za katem,má to zelenou nalepku eu4,ale tady uznali jen eu3,co sem zkoušel tak to žralo tak o ,5l víc tak sem to vyhodil a auto je živější s menší spotřebouMiki40 píše:V posledni dobe jsem se setkal v Nemecku s nabidkou aut Skoda Octavia 1, 66 a 81 kw s emisni normou EU 3 a s namontovanym DPF filtrem, tak aby mohli byt tyto auta zarazeny do emisni normy EU 4. Od ledna 2013 ma byt vetsine vetsich mest povolen vjezd prave jen pro auta s EU 4.
Chci se zeptat na vase postrehy a nazory, treba zrovna Vas, kteri dovazite auta do CR, ale i Vas ostatni kteri opravujete, jestli koupit takove auto nebo ne?, O jak velky zasah se jedna, jina RJ, software, jak se to projevi na vykonu motoru?