Leon PD 200 Tdifun

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Dawee
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Registrován: 14 pro 2006, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Kontaktovat uživatele:

Leon PD 200 Tdifun

Příspěvek od Dawee »

Obrázek

ARL série, silnej základ..
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

Jj mam od funa na ARL temer stejne cisla... A mam uz najeto pres 100000 KM. Jenom spojka sla pri asi 90000KM do kytek....
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

:woot: :worthy:
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Uživatelský avatar
Champion
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 08 zář 2009, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia-NR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Champion »

na ARL dost neskorý nábeh
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
Uživatelský avatar
Dawee
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Registrován: 14 pro 2006, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dawee »

Tak rozhodně. Nevím čím to. Na druhou stranu to beru jako + pro spojku.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Champion píše:na ARL dost neskorý nábeh
se podivej od jakejch otacek jsem zacal merit! Nabej je absolutne ok...
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
FandaTDiček
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 31 pro 2011, 16:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od FandaTDiček »

TDIfun píše:
Champion píše:na ARL dost neskorý nábeh
se podivej od jakejch otacek jsem zacal merit! Nabej je absolutne ok...
jen ze zvědavosti, jaký to má důvod, začít měřit až tak vysoko?
moucha
Přispěvovatel
Příspěvky: 601
Registrován: 14 úno 2010, 14:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od moucha »

FandaTDiček píše:
TDIfun píše:
Champion píše:na ARL dost neskorý nábeh
se podivej od jakejch otacek jsem zacal merit! Nabej je absolutne ok...
jen ze zvědavosti, jaký to má důvod, začít měřit až tak vysoko?
Nemyslím si, že by o něčem vypovídaly otáčky pod 1800ot/min. Ty dáváš na silnici plný plyn od 1500ot? Trpí tím spojka, motor...
Fabia ATD 74kW Powered by MoraviaTuning
FandaTDiček
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 31 pro 2011, 16:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od FandaTDiček »

Ne nedávám dávám ho tak 2200 někdy 2000... ale měření charakteristiky a reálné ježdění je podle mě něco jiného... chceš vědět chování v rozsahu otáček... to je jako by jsi plný dával od 2200 tak by jsi logoval taky od 2200... no to je jedno, jen jsem se chtěl zeptat... o nic nejde...
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10360
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Ale pravda je, že spodek je slabší oproti sérii, i když jenom o fous. Inu asi nejde mít vše - buď spodek, nebo to ostatní. Většinou to tak bývá.....

Průběh je výborný a myslím, že svezení musí být velmi příjemné.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“