Stránka 1 z 1
Vstřiky
Napsal: 03 srp 2012, 19:00
od Leon 007
Jaký jek konkrétní rozdíl (vstřiky) z ASZ 96kw nebo BLT 96kw a v poslední řadě ARL?
Jsou srovnatelné?
Napsal: 03 srp 2012, 21:47
od Ladas
ASZ ARL vstřiky AA AL
ASZ ARL BLT vstřiky BA
AA AL jsou větší resp jde snimi dosáhnout víc ale záleží na stavu...
Napsal: 04 srp 2012, 07:01
od Marek77
Ono to vychází z logiky věci - BLT má vyšší Euro než ASZ, proto vstřiky s menšími otvory. Ta ekologie nás jednou beztak zničí...
Napsal: 04 srp 2012, 08:35
od Venca
Tyto vstřiky nelze zaměnit bez úpravy sw, mají konstrukčně jiné elmg. ventily a tudíž jiný průběh proudu

Napsal: 05 srp 2012, 07:34
od Marek77
... důležitá informace ...
Napsal: 05 srp 2012, 18:47
od Leon 007
Ale když se budeme bavit o výkonu cca do 200HP,tak je jedno jestli máš vstřiky z ASZ, ARL 110kw nebo BLT 96kw - výjde to na stejně ne?
Jenom třeba ty z ARL mají ještě větší potenciál
Napsal: 08 srp 2012, 18:24
od Aleš Machálek
Leon 007 píše:Ale když se budeme bavit o výkonu cca do 200HP,tak je jedno jestli máš vstřiky z ASZ, ARL 110kw nebo BLT 96kw - výjde to na stejně ne?
Jenom třeba ty z ARL mají ještě větší potenciál
Cca 190HP + -, dají podle mě všechny AA AL nebo BA
Nad 200HP už bych volil jinak
Napsal: 11 srp 2012, 13:50
od Schnapi
mam ARL motor 230 hybrid origo vstřiky a je tam 210 ps a klídek ujeto přes 10 tis a žádný problém
Napsal: 11 srp 2012, 14:02
od romanespana
Marek77 píše:Ono to vychází z logiky věci - BLT má vyšší Euro než ASZ, proto vstřiky s menšími otvory. Ta ekologie nás jednou beztak zničí...
jednou budou auta tak strasne ekologicky, ze budes muset udelat brutalni chiptuning nalejvarnu, aby se auto vubec hnulo z mista

Napsal: 11 srp 2012, 14:18
od Schnapi
To jo a nebo budeš muset pustit na vrtulku křečka aby to rozběhal
