Stránka 1 z 2

325 tds oprava valcu...

Napsal: 20 srp 2012, 09:42
od HElP2help
zdarvim vas potreboval bych radu nebo vice navrhu:) mam 325 tdsko a spatne tlaky ve valcich a chtel bych je hodit do rychtiku a zaroven nastavit vacku :) nevite co to vsech obnasi (vymena) atd. dekuji popr. skusenosti :) dik

Napsal: 20 srp 2012, 12:24
od jericho-3
Záleží, kolik to má najeto a jaké jsou v tom válci vůle.A samozřejmě, zda to chceš perfektně /máš dobrou kastli/nebo jen na prozatímní ježdění...

Napsal: 20 srp 2012, 14:38
od HElP2help
tak melo bytam byt 180 co rikal borec ale na budikach je 400 a vule to netusim daval jsem zmerit jen tlaky a kastala je zachovala ale tu davam take do cajku :)

Napsal: 20 srp 2012, 18:38
od bjukemen
.. lepsie by bolo keby prezradis ake tlaky si mal, co som mal rozobraty tento motor tak valce boli ako nove este stopy honovania v nich po 310 000km vymenili sa iba kruha a motor fachal dalej..

Napsal: 21 srp 2012, 15:03
od HElP2help
1-15
2-16
3-17
4-17
5-17
6-13 takove tlaky mi namerili

Napsal: 21 srp 2012, 15:05
od HElP2help
bjukemen a nevzpominas kolik si zato daval ? docela by mito pomohlo dik :)

Napsal: 21 srp 2012, 15:36
od bjukemen
coze.????? ved to mas tlaky ako lepsi benziniak.. to je motor v p.ci to bude treba komplet go, valce, piesty kruzka atd atd, no lacne to nebolo ale cenu si nespominam objednal som origo kruzka do toho ziadny bastl

Napsal: 21 srp 2012, 21:45
od HElP2help
tak to nerad slisim no :( to vidim na novej motor :))nejspis

Napsal: 21 srp 2012, 21:46
od HElP2help
ale dik si prvni clovek od koho sem se neco poradne dozvedel :))

Napsal: 22 srp 2012, 06:49
od bjukemen
my sme mali tlaky okolo 24 a to uz bolo dost onicom, najlepsie zohnat nejaky motor niekde dat zmerat tlaky a ides :)

Napsal: 22 srp 2012, 07:57
od HElP2help
tak to je hodne velkej rozdil 24 a 17 to bude lepsi jinej motor kdyz uz tak tam dam z 525 tds sem se docetl ze jsou lip provedeni nez ty 325 :)

Napsal: 22 srp 2012, 10:12
od Bmwrepair
HElP2help píše:tak to je hodne velkej rozdil 24 a 17 to bude lepsi jinej motor kdyz uz tak tam dam z 525 tds sem se docetl ze jsou lip provedeni nez ty 325 :)
JJ na netu se dozvis veci :).............

Napsal: 22 srp 2012, 12:52
od k5ynd1
HElP2help píše:tak to je hodne velkej rozdil 24 a 17 to bude lepsi jinej motor kdyz uz tak tam dam z 525 tds sem se docetl ze jsou lip provedeni nez ty 325 :)
:-D :-D :-D tak to me po.er na holy zada!!!! ten motor je uplne stejnej. myslim az na tvar olejove vany. 17baru -> dej tam radovy cerpadlo, urizni 2 valce a budes z toho mit solidni motor do "piana" od MB
to jen tak trochu sranda.... to musis mit ten motor uplne v kasi. kolik to bralo oleje? jsi musel mit poprskanou celou prdel na aute. jsem mel kdysy podobne tlaky na golfu 3td a dolival jsem 1l/500km a kdyz bylo min nez +15°C tak jsem nenastartoval.

Napsal: 22 srp 2012, 13:12
od geo
Pokud je to dobře změřený a správně nastavený tak bych nejdříve sundal hlavu změřil ovalitu válců a hledal co je vychozený potom bych se rozhodoval jakou cestou jít koupit jinej motor neznamená že zrovna něco ušetříš protože budou mít namotáno stejně jako ty a za pár tisíc km budeš na tom stejně nebo budeš řešit něco jiného.Záleží jen na tobě jak se rozhodneš.

Napsal: 22 srp 2012, 13:24
od k5ynd1
to urcite. motor je momentalne na nic, takze ho alespon rozdelat a zjistit misto opotrebeni. pokud se rozhodnes pro "novy" motor, tak urcite zkusit na nem zmerit tlaky, abys nekoupil neco podobneho. v lepsim pripade nechat si ten motor nastartovat, jestli nejak neklepe a neni na nem v haji treba neco jineho.