Stránka 1 z 1
...padání do nouzáku - vyřešeno..."plechovka" na t
Napsal: 27 bře 2007, 18:33
od yenda
Zdravíčko,
Tak jsem se konečně dostal i na to se podívat pořádně pod kapotu a "bádat"...
Byla Přidřená hřídelka na "plechovce" a špatně se i vracela...
Vyčistil,promazal,rozhejbal a zkusil projet...Plyn na podleze,jel jsem co to dá a modlil se

Jela jako pila a bez sebemenšího zaváhaní motoru,trhnutí a tak... Paráda - už dlouho jsem takhle nevyhnal saze
Všem kteří mi poradili děkuju a těm,kteří ten samej problémek řeší...hodně štěstí....

Napsal: 28 bře 2007, 06:26
od acter
Plati to i pro benziny....ze musi ta hridelka (tycinka) chodit uplne volne ? Me totiz na 1.8T20V chodi dost ztuha,az mozna by se dalo rict, ze skoro vubec

Napsal: 28 bře 2007, 06:41
od Dave0401
no uplne volne ne.. je tam pruzina.. musi jit tezko ale hladce, bez treni, jen odpor pruziny... otazkou je cim to pak mazat, kdyz to trochu drhne.. to uz nevim
Napsal: 28 bře 2007, 21:44
od yenda
Dave0401 píše:no uplne volne ne.. je tam pruzina.. musi jit tezko ale hladce, bez treni, jen odpor pruziny... otazkou je cim to pak mazat, kdyz to trochu drhne.. to uz nevim
Odpor tý pružiny je docela velkej,ale je cítit v prstech jestli drhne,nebo ne. Mě se při vracení ke konci vracela pomalu a bylo slyšet i povrzávání...
Já to vystříkal WD sprejem a nešetřil jsem...je fakt,že mě bolí palce ještě teď od toho rozhejbávání,ale fakt to pomohlo...
Napsal: 29 bře 2007, 07:21
od origoš
Na to rozhýbání je dobrý kompresosr ze staré ledničky. Je universální, protože umí jak podtlak, tak tlak podle toho, s čím plechovka pracuje. Stačí potom jenom nasouvat a vysouvat hadičku a nebolí při tom prsty. Ta tyčka musí chodit úplně volně a samozřejmě bez vrzání. Pokud je netěsná membrána, tak je slyšet syčení.
Napsal: 29 bře 2007, 07:24
od acter
A jeste dotaz....cela tato procedura se dela pri vypnutem zapalovani/zapnutem zapalovani/nastartovanem motoru ?
Napsal: 29 bře 2007, 09:41
od Ivo
acter píše:A jeste dotaz....cela tato procedura se dela pri vypnutem zapalovani/zapnutem zapalovani/nastartovanem motoru ?
OFF !
Napsal: 29 bře 2007, 09:43
od acter
Ivo píše:acter píše:A jeste dotaz....cela tato procedura se dela pri vypnutem zapalovani/zapnutem zapalovani/nastartovanem motoru ?
OFF !
OFF zapalovani nebo OFF motor???
Napsal: 29 bře 2007, 09:44
od Ivo
všetko, nevidím dôvod aby ti to nad hlavou vtrčalo
Napsal: 29 bře 2007, 12:44
od origoš
A jeste dotaz....cela tato procedura se dela pri vypnutem zapalovani/zapnutem zapalovani/nastartovanem motoru ?
Samozřejmě při vypnutém motoru, nejlépe když je motor studený, aby se člověk nekde nespálil.
Napsal: 29 bře 2007, 12:46
od acter
origoš píše:A jeste dotaz....cela tato procedura se dela pri vypnutem zapalovani/zapnutem zapalovani/nastartovanem motoru ?
Samozřejmě při vypnutém motoru, nejlépe když je motor studený, aby se člověk nekde nespálil.
OK, dekuji...hned o vikendu to zkusim znova...ale vim, ze kdyz jsem to zkousel informatovne asi pred mesicem, tak jsem s tou tyckou nehnul...ovsem s turbem problem ten, ze pri zatezi, zacne skubat, chcipat....je tam nejaka souvislost ?