varování
Moderátoři: šulda, Moderátoři
varování
Dne 15.8.2012 jsen na čerpací stanici INA na Makarské přímo ve městě natankoval eurodizel. Při cestě zpět pak po vyjetí cca půl nádrže jsem zůstal stát na dálnici kousek za Záhřebem. Nejprve odtah jejich cestarinskou službou do nejbližšího servisu (nebyl značkový, asi domluva s majitelem.) Mechanik do toho čučel jak husa do flašky a radil vyměnit Turbo* a vstřiky. Na můj požadavek vysátí nádrže a výměnu filtru nereflektoval. Na to jsem nepřistoupil a zajistil si odtah domů. Při otevření nádrže všude černý povlak jakoby rozpuštěného mazutu, který rozpustil až čistič (perchlor, nebo jak se to jmenuje,)nafta to nerozpustila. To, co bylo vysáto je šedá až šedočerná kapalina, smrdí podobně jako petrolej.
Takže pozor na INA na Makarské
Takže pozor na INA na Makarské
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33589
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33589
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
jo v poho další cisternou může bý všechno jinakdedek_h píše:nebečím, pouze jsem chtěl upozornitslovacek.milos píše:ono se cestou domů taky snaží člověk ušetřit tak bere ten nejlevnější fajrajt a pak bečí, a je to normální diesel jako všude jinde. Vervu apod. tam neleju nikde...
já osobně bych tu past nikdy neabsolvoval mi jsou nepříjemné jen filcovačky před vstupem na letitě a pokud jsou filcovačky na vstup v eu tak to už nemusím vůbec,
v česku je spousta míst s krásněší dovolenou

Re: varování
[quote="dedek_h"]Dne 15.8.2012 jsen na čerpací stanici INA na Makarské přímo ve městě natankoval eurodizel. Při cestě zpět pak po vyjetí cca půl nádrže jsem zůstal stát na dálnici kousek za Záhřebem. Nejprve odtah jejich cestarinskou službou do nejbližšího servisu (nebyl značkový, asi domluva s majitelem.) Mechanik do toho čučel jak husa do flašky a radil vyměnit Turbo* a vstřiky. Na můj požadavek vysátí nádrže a výměnu filtru nereflektoval. Na to jsem nepřistoupil a zajistil si odtah domů. Při otevření nádrže všude černý povlak jakoby rozpuštěného mazutu, který rozpustil až čistič (perchlor, nebo jak se to jmenuje,)nafta to nerozpustila. To, co bylo vysáto je šedá až šedočerná kapalina, smrdí podobně jako petrolej.
Takže pozor na INA na Makarské[/quo
urcitě to byl eurodizel?
Takže pozor na INA na Makarské[/quo
urcitě to byl eurodizel?
OCTAVIA- ALH
auto a6 2.0 PD a určitě eurodiezel (píšu jak je na účtence), auto po vyčištění jede, pouze jeden vstřik je tak na hranici tolerance, takže uvidím, jestli se dál ještě něco neprojeví. Jinak vím, že i např. provozovate Shell u nás občas "utopí" nějakou cisternu jiného dodavatele, takže si člověk asi nevybere. Shell to nijak nekontroluje, tak proč někde nesehnat něco levnějšího. Vždyť je to národní sport jak o**bat druhého. Takže nevím, proč by to nefungovalo jinde. Nebo jsem prostě měl jen smůlu, že už to vysálo spodní kal z dlouho nečištěného tanku...
tak černý šlem je vinou konstrukce motoru a typu vozidla neházej vinu na pumpu když nevíš co je příčinou tohoto jevu
to že ti to heklo právě po tankování je jen náhoda...
to že ti to heklo právě po tankování je jen náhoda...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
nechci se pouštět do odborných debat, ani svalovat vinu, ale ten černý šlem byl v nádrži (vím, zpětný odvod ze vstřiků), ale dosud jsem jezdil bez problémů a krátkou dobu před uvedenou cestou byl měněn mimo jiné palivový filtr. Co z něj tenkrát vyteklo byla nafta a po rozkuchání nebyl nijak špinavý. Fitr měním s každou výměnou oleje. Pak ale nevím, jak si vysvětlit, že najednou je filtr úplně ucpaný a to co zněj po "pár" kilometrech od jeho výměny vyteklo rozhodně naftu ani vzhledem, ani zápachem nepřipomínalo. A to samé jsem vysál z nádrže. A ten černý šlem nebyl rozpustitelný naftou..Ladas píše:tak černý šlem je vinou konstrukce motoru a typu vozidla neházej vinu na pumpu když nevíš co je příčinou tohoto jevu
to že ti to heklo právě po tankování je jen náhoda...
Toť asi tak vše, myslím, že další debata nemá cenu