varování

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dedek_h
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 27 říj 2009, 20:34

varování

Příspěvek od dedek_h »

Dne 15.8.2012 jsen na čerpací stanici INA na Makarské přímo ve městě natankoval eurodizel. Při cestě zpět pak po vyjetí cca půl nádrže jsem zůstal stát na dálnici kousek za Záhřebem. Nejprve odtah jejich cestarinskou službou do nejbližšího servisu (nebyl značkový, asi domluva s majitelem.) Mechanik do toho čučel jak husa do flašky a radil vyměnit Turbo* a vstřiky. Na můj požadavek vysátí nádrže a výměnu filtru nereflektoval. Na to jsem nepřistoupil a zajistil si odtah domů. Při otevření nádrže všude černý povlak jakoby rozpuštěného mazutu, který rozpustil až čistič (perchlor, nebo jak se to jmenuje,)nafta to nerozpustila. To, co bylo vysáto je šedá až šedočerná kapalina, smrdí podobně jako petrolej.
Takže pozor na INA na Makarské
ZV-JANTO
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Odpovědi: 0
Registrován: 08 kvě 2010, 22:55
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od ZV-JANTO »

(wallbash) no super dík za info ja som práve v Chorvatsku budem tankovať len OMV. :shock:
EX Škoda Ojctavia 1,9 TDI 81kw r.v. 11/2001 ASV :-)Obrázek
Luke10
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2012, 18:54
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Luke10 »

hm to te lituju...takle zkurvit cestu domu. Misto aby si clovek pamatoval dobre z dovolene prijede nasranej. Kdyby to bylo u nas takle nekde tak by se to dalo vyreklamovat a opravu by musela zajistit benzinka. Takle kdyz to je nekde v prdeli tak by to bylo extraslozity mozna i nerealny! (wallbash)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33589
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ono se cestou domů taky snaží člověk ušetřit tak bere ten nejlevnější fajrajt a pak bečí ;)
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

slovacek.milos píše:ono se cestou domů taky snaží člověk ušetřit tak bere ten nejlevnější fajrajt a pak bečí ;)
najlacnejší asi neni a ten kto ide na dovolenku tak asi s toho čo ušetrí nezbohatne , proste tankuješ ked treba
BMW 330 ix
dedek_h
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 27 říj 2009, 20:34

Příspěvek od dedek_h »

slovacek.milos píše:ono se cestou domů taky snaží člověk ušetřit tak bere ten nejlevnější fajrajt a pak bečí ;)
nebečím, pouze jsem chtěl upozornit :( , a je to normální diesel jako všude jinde. Vervu apod. tam neleju nikde...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33589
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dedek_h píše:
slovacek.milos píše:ono se cestou domů taky snaží člověk ušetřit tak bere ten nejlevnější fajrajt a pak bečí ;)
nebečím, pouze jsem chtěl upozornit :( , a je to normální diesel jako všude jinde. Vervu apod. tam neleju nikde...
jo v poho další cisternou může bý všechno jinak

já osobně bych tu past nikdy neabsolvoval mi jsou nepříjemné jen filcovačky před vstupem na letitě a pokud jsou filcovačky na vstup v eu tak to už nemusím vůbec,

v česku je spousta míst s krásněší dovolenou ;)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

co to máš za auto
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
STIB
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Odpovědi: 0
Registrován: 13 bře 2009, 09:20

Re: varování

Příspěvek od STIB »

[quote="dedek_h"]Dne 15.8.2012 jsen na čerpací stanici INA na Makarské přímo ve městě natankoval eurodizel. Při cestě zpět pak po vyjetí cca půl nádrže jsem zůstal stát na dálnici kousek za Záhřebem. Nejprve odtah jejich cestarinskou službou do nejbližšího servisu (nebyl značkový, asi domluva s majitelem.) Mechanik do toho čučel jak husa do flašky a radil vyměnit Turbo* a vstřiky. Na můj požadavek vysátí nádrže a výměnu filtru nereflektoval. Na to jsem nepřistoupil a zajistil si odtah domů. Při otevření nádrže všude černý povlak jakoby rozpuštěného mazutu, který rozpustil až čistič (perchlor, nebo jak se to jmenuje,)nafta to nerozpustila. To, co bylo vysáto je šedá až šedočerná kapalina, smrdí podobně jako petrolej.
Takže pozor na INA na Makarské[/quo

urcitě to byl eurodizel?
OCTAVIA- ALH
dedek_h
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 27 říj 2009, 20:34

Příspěvek od dedek_h »

auto a6 2.0 PD a určitě eurodiezel (píšu jak je na účtence), auto po vyčištění jede, pouze jeden vstřik je tak na hranici tolerance, takže uvidím, jestli se dál ještě něco neprojeví. Jinak vím, že i např. provozovate Shell u nás občas "utopí" nějakou cisternu jiného dodavatele, takže si člověk asi nevybere. Shell to nijak nekontroluje, tak proč někde nesehnat něco levnějšího. Vždyť je to národní sport jak o**bat druhého. Takže nevím, proč by to nefungovalo jinde. Nebo jsem prostě měl jen smůlu, že už to vysálo spodní kal z dlouho nečištěného tanku...
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

kolik máš najeto
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
dedek_h
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 27 říj 2009, 20:34

Příspěvek od dedek_h »

347 a nějaký nuly
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tak černý šlem je vinou konstrukce motoru a typu vozidla neházej vinu na pumpu když nevíš co je příčinou tohoto jevu

to že ti to heklo právě po tankování je jen náhoda...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
dedek_h
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 27 říj 2009, 20:34

Příspěvek od dedek_h »

Ladas píše:tak černý šlem je vinou konstrukce motoru a typu vozidla neházej vinu na pumpu když nevíš co je příčinou tohoto jevu

to že ti to heklo právě po tankování je jen náhoda...
nechci se pouštět do odborných debat, ani svalovat vinu, ale ten černý šlem byl v nádrži (vím, zpětný odvod ze vstřiků), ale dosud jsem jezdil bez problémů a krátkou dobu před uvedenou cestou byl měněn mimo jiné palivový filtr. Co z něj tenkrát vyteklo byla nafta a po rozkuchání nebyl nijak špinavý. Fitr měním s každou výměnou oleje. Pak ale nevím, jak si vysvětlit, že najednou je filtr úplně ucpaný a to co zněj po "pár" kilometrech od jeho výměny vyteklo rozhodně naftu ani vzhledem, ani zápachem nepřipomínalo. A to samé jsem vysál z nádrže. A ten černý šlem nebyl rozpustitelný naftou..

Toť asi tak vše, myslím, že další debata nemá cenu
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Každopádně jsi dobře udělal s tím odtahem do CZ, nechat to zprovozňovat někde na místě na to bych asi neměl žaludek.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“