Stránka 1 z 2

Rozdíl mezi naftovým a benzinovým turbem

Napsal: 30 srp 2012, 18:48
od Kedar_K
Ahoj, veděl by někdo jaké jsou rozdíly mezi naftovými a benzinovými turby? Dík

Napsal: 30 srp 2012, 19:15
od dibarbora
Benzinove byva chladene vodou. Pri nafte voda nebyva. Aspon tolko som postrehol co som videl. Myslim, ze aj materialovo je benzinove narocnejsie vzhladom na teplotu vyfukovych plynov.

Napsal: 30 srp 2012, 19:20
od Kedar_K
Takže naftové turbo nemám šanci použít u benzinu, ani když bude cca 100cm za hlavou?

Napsal: 30 srp 2012, 19:21
od jurki888
a este benzinove nebyvaju variabilne aspon myslim

Napsal: 30 srp 2012, 19:23
od jurki888
podla mna mozes ja mam teraz pri plnej zatazi okolo 1000c a turbo drzi ma hranicu tusim 900 a u benzinu by tiez nemalo presiahnut 1000

Napsal: 30 srp 2012, 20:03
od TDI tech
Jeden model od porsche ma VGT turbo v benzine, ale asi 1/3 cny auta robi to VGT turbo :roll:

Napsal: 30 srp 2012, 20:49
od jurki888
:o

Napsal: 30 srp 2012, 20:51
od elch
a proč by tam tu vodu asi lili do toho benzínovýho, naftový dává největší tlak od 1500 a za chvíli začne klesat se snižující zátěží, benzínový to tam pere furt, a spalování nafty má velkou účinnost, z benzinu šlehá plamen až kamsi

Napsal: 30 srp 2012, 20:58
od jurki888
no ja len skusenost kamos ma 2.0tb z kurva velkum turbom sice teraz tlaci iba minimum ma tam 340 ps a teplotu na turbe ma 600c

Napsal: 30 srp 2012, 21:01
od jurki888
inak mne tlaci pri plnom knedlikufurt 1.65;-)

Napsal: 30 srp 2012, 21:17
od TDI tech
elch píše:a proč by tam tu vodu asi lili do toho benzínovýho, naftový dává největší tlak od 1500 a za chvíli začne klesat se snižující zátěží, benzínový to tam pere furt, a spalování nafty má velkou účinnost, z benzinu šlehá plamen až kamsi
S tou ucinnostou opatrne :kol1:

Napsal: 30 srp 2012, 21:19
od jurki888
ked uz slaha plamen tak je zle pre to ze zmes nehori vo valci ale vo vyfuku

Napsal: 30 srp 2012, 22:11
od Kedar_K
Dalo by se vyřešit nějaké dodatečné chlazení? Pokud by se nějak ochladil obal. Stejně lopatky budou horké a o ty se jedná nejvíce ne?

Napsal: 31 srp 2012, 18:12
od Kedar_K
Ví ještě někdo jaká je cca teplota nasávaného vzduchu u turbo motorů?

Napsal: 31 srp 2012, 18:16
od rudy5
elch píše:a proč by tam tu vodu asi lili do toho benzínovýho, naftový dává největší tlak od 1500 a za chvíli začne klesat se snižující zátěží, benzínový to tam pere furt, a spalování nafty má velkou účinnost, z benzinu šlehá plamen až kamsi
ale ta voda tam je