Golf iV 1.9TDI 81KW - netahne vubec
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Golf iV 1.9TDI 81KW - netahne vubec
Vsechny zdravim,
Chtel bych poprosit o radu. Koupil jsem G4 1.9TDI 81 KW a auto jede jako Skoda 100. Delaly se tam rozvody ale ono to nejelo i predtim, moc jsem se s tim nezabyval jeste ale pred tim nez to zacnu rozdelavat se chci pozeptat co muze byt pricinou. Vim ze to muze byt lopatkama, vaha, ovladani turba nebo mozna i vstriky(mala pravdepodobnost). Nicmene treba nekdo mel podobny problem a poradi. Auto netahne ani od spodu a ani pri otackach, ba naopak jak se rozjedu pomalu a dam plny plyn tak se nic nedeje a auto je jako by vas nekdo chytil za pr**l . Prosim, nemel nekdo podobny problem a jak to vyresil? Jeste bych dodal ze startuje krasne, zni taky hezky a rozvody jsou postavene podle Vagu(TDI-Graph 60)
Dekuji za jakoukoliv radu
Chtel bych poprosit o radu. Koupil jsem G4 1.9TDI 81 KW a auto jede jako Skoda 100. Delaly se tam rozvody ale ono to nejelo i predtim, moc jsem se s tim nezabyval jeste ale pred tim nez to zacnu rozdelavat se chci pozeptat co muze byt pricinou. Vim ze to muze byt lopatkama, vaha, ovladani turba nebo mozna i vstriky(mala pravdepodobnost). Nicmene treba nekdo mel podobny problem a poradi. Auto netahne ani od spodu a ani pri otackach, ba naopak jak se rozjedu pomalu a dam plny plyn tak se nic nedeje a auto je jako by vas nekdo chytil za pr**l . Prosim, nemel nekdo podobny problem a jak to vyresil? Jeste bych dodal ze startuje krasne, zni taky hezky a rozvody jsou postavene podle Vagu(TDI-Graph 60)
Dekuji za jakoukoliv radu
v takovém případě je nutné udělat diagnostiku. Výpis chyb, případně udělat log za jízdy. Bez toho ti nikdo nic neporadí. Příčin může být více, proto je nutné zjistit co se v autě děje, a pak teprve řešit jak to spravit. Bez výsledků diagnostiky ale pomoc nečekej
VW Bora 1.9TDi AHF - FB Sprint 764, jednohmota s HDS(2x3,5mm), chip by TDIFun - 154PS, 390nm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33560
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33560
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
no a ted omrkni to turbo jak ti všichni rradí jestli po strtu banka zatáhne táhlo k turbu, pokud ne tak k té bance vede hadička zjisti jestli je vní podtlak třeba prstíkem, pak napišmichalss píše:No to jsem testoval a auto jelo o neco malo hure ale ne o moc. Dokonce jsem i prostrikal..slovacek.milos píše:nebo odpoj váhu a pojezdi pokud auto pojede lépe a ve váze není vosí hnízdo, potrubí není prasklé, tak je KO

Super dekuju za radu to pujdu omrknout a udela i log sekce 11 pri 3k otackach do kopce a polsu logslovacek.milos píše:no a ted omrkni to turbo jak ti všichni rradí jestli po strtu banka zatáhne táhlo k turbu, pokud ne tak k té bance vede hadička zjisti jestli je vní podtlak třeba prstíkem, pak napišmichalss píše:No to jsem testoval a auto jelo o neco malo hure ale ne o moc. Dokonce jsem i prostrikal..slovacek.milos píše:nebo odpoj váhu a pojezdi pokud auto pojede lépe a ve váze není vosí hnízdo, potrubí není prasklé, tak je KO
Tak jsem to nalogoval tady je log, pls mrknete nekdo:
no a zkousel jsem i jine N75 a moje se chova stejne, takze N75 je OK.
Zda se ze je to jasne Turbo ven a procistit lopatky a rozhybat banku. 
Dekuji
no a zkousel jsem i jine N75 a moje se chova stejne, takze N75 je OK.
Kód: Vybrat vše
https://dl.dropbox.com/u/38234344/Michal_Log_G4_1.9TDI_81Kw.rar

Dekuji