ta žhavička ti přihřejvá vodu? Jestli jo, tak je tam podle mě k ničemu . Při běžným průtoku vody to udělá sotva pár stupňů, a to jenom na vodě. Na voleji se to projeví ještě míň.
Jestli to plánuješ jako pomocnej výměník, tak dobrý, jestli jako hlavní, tak bych se bál malý teplosměnný plochy a tim pádem malýho výkonu. Teď si nejsem jistej, ale myslim že u toho nejvobyčejnějšího 10ti deskovýhio výměníku udávali směnnou plochu 0.2m2 (vopravte mě, jestli se pletu) a to bys tam musel mýt tý trubičky asi 6m.
Ale třeba to nebude tak hrozný, dej si tam teploměr a voměř to za jízdy. A zeptej se dvorkyho (dvorky1) ten s těmahle růčo výměníkama má asi největší zkušenosti
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
uf, pripada mi to odbyty. S tim bych jezdil tak maximalne do sousedni dediny. Jinak se zcela priklanim k predchozimu nazoru. Ale zadny uceny z nebe nespadl, zkus druhy pokus
No, nebuďte tak kritický. Každej začátek je trochu bolestivej. Hlavně že to člověka baví. Já bych to hodnotil jako že "dobrý" (dobrý je za 3). Myslím ale, že až tě přestane bavit si hrát, tak si koupíš originál výměník, protože budeš chtít, aby ti to už konečně fungovalo jak má a mohl jsi v klidu jezdit za lacino. Jinak držím palce!
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
no po meste je do dobry v tomto rocnom obdobi, len musim dlho cakat kym sa mi filter prehreje, a potom uz to ide. najlpesie by bolo dat tam predohrev filtru, ci nie??
ono to ide hned po prepnuti, ale s vytiahnutym predsuvnikom na cerpadle, a ked to uz ide tak to ide so stiahnutym syticom, predsuvniikom, a teplotu nemeraam, ale ruku na tom neudrziim