Stránka 1 z 1
preco mi t nejde??
Napsal: 30 bře 2007, 09:07
od ciko
ked som zapojil ten doma vyobeny vymenik, tak nastartujem v pohode, a samozrejme to uz mam teple, a aj olej ide teply do cerpadla, ale preoste po chvilke to zdochne... jak keby nemal naftu(olej). skusal som to aj bez filtra aj s filtrom, ale vzdy to skonci chcipnutim,otazka moze byt ta spirala co mam vo vymeniku az tak nepriechodna??? vnutorny priemer nech mam 4,5mmlebo vonkajsi je 6mm, tak prosim poradte
Napsal: 30 bře 2007, 10:02
od KUK
Může to být i zavzdušněný.
Napsal: 30 bře 2007, 10:05
od Zdenda
Jednou mi to dělalo to samý - problém byl ve spoji hadice-hadice (tenčí hadice narvaná v tlustější a stáhnutý páskem. Ta vnitřní se zbortila tak, že olej nemoh procházet. Kdybych to neviděl, neuvěřim. Jestli jde ten tvuj výměník bez námahy profouknout pusou, problém hledej jinde. Co třeba ventily ?
Napsal: 30 bře 2007, 18:04
od ciko
co znamena bez broblemov??? este jedna otazka,mam spaitocku skratenu tak ze sa napaja pred palivovy filter, tak cez ten filter preteka stale rovnake mnozstvo aj ked spiatocku nemam skratenu?? podla mna ano...no a ked to dam tu spiatocku ako ma byt tak vtedy to skapina, cize?? a mate zaizolovany filter, ked nemate vyhrievany???
Napsal: 02 dub 2007, 00:44
od PJ
Odhadol si to v celku presne "ciko".Nič iné len ten malý prierez.Žiadny vzduch ale nedostatok paliva!Prierez minimalne 6mm a ak je trubka točená tak na to obvzlášť pozor,pretože v rádiuse je dodávka paliva zmenou prierezu (sploštením)velmi obmedzená.
Napsal: 02 dub 2007, 07:56
od ciko
no uz mi to ide, pekne som zaizoloval vymenik aj filter, a dnes to skusim takych 150km po meste...
Napsal: 02 dub 2007, 08:22
od Zdenda
A chyba byla jenom v tom zaizolování?

Napsal: 02 dub 2007, 21:49
od ciko
no chyba bola asi v zavzdusneni... len ked je to cerstvo nastartovane po noci, tak ten filter sa zohrieva odvrchu naspodok, a tym padom, ten teply olej prechadza iba cez tu vrchnu cast toho filtru a to je maalo, tak tymto zhanam filter s predohrevom, nech sa to zohrieva aj zo spodu
Napsal: 03 dub 2007, 08:53
od PJ
Nevylučujem ani tú možnosť ktorú si opísal.No nemožem sa ubrániť dojmu že ten prietok nebude stíhať pri zaťažení dodávať palivo.Sadnite do auta štyria askús to do kopca , čím väčšieho tým lepšie.Ak nebude motor vynehávať alebo dusiť tak by to malo byť v poriadku.Potom by už mne na tvojom mieste záležalo na tom akú teplotu má palivo na výstupe z výmenníka,z filtra a hlavne na vstupe do čerpadla.pretože v zime pri -10 stup.C može byť všetko úplne inak.A to už teraz asi ťažko vyskúšaš.
Napsal: 06 dub 2007, 08:20
od ciko
dakujem pekne za rady, ale uz som zistil chybu....nasavalo to vzduch, a doost. zistil som to tak ze som kupil maly filtrik na naftu samozrejme priehladny,bez neho by som to nezistil