VW Sharan 2,0 TDi PD-filter pevných častíc

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
firefighter1
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 04 led 2008, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: SR, Košice

VW Sharan 2,0 TDi PD-filter pevných častíc

Příspěvek od firefighter1 »

Zdravím, nevedel by mi niekto poradiť, čo môže byť zdrojom závady VAG č.008194 - filtr pevnych castic rada valcu 1: efektivita na spodni mezi ?
Na jazde nesledujem žiadne zmeny. Filter naplnený na 19% podľa VAG- merané hodnoty 075.3.
Viopred ďakujem za pomoc

Pondelí,17,Zárí,2012,15:40:21:10074
VCDS verze: SVO 10.6.4
Verze dat: 20110407



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Addresa 01: Motor Labely: Chyba presmerování
Objednací císlo rídící jednoky: 03G 906 016 JP HW: 03G 906 016 JP
Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC G000SG 9771
Kódování: 0000072
Císlo dílny: WSC 06325 000 00000
VCID: 7AFFF6DB4C4F
1 Fault Found:

008194 - filtr pevnych castic rada valcu 1: efektivita na spodni mezi
P2002 - 000 - -
info o závade:
Stav závad: 01110000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Kilometry: 166442 km
Indikace casu: 0

info o závade:
Otácky: 1512 /min
Rychlost: 48.0 km/h
bez jednotek: 0.00
bez jednotek: -10.20
Váha vzduchu: 14.22 g/s
Teplota: 234.0*C
Teplota: 14.4*C


Readiness: 0 0 0 0 0
Radšej vládnuť v pekle, ako slúžiť v nebi.
marhan
Přispěvovatel
Příspěvky: 148
Registrován: 01 pro 2009, 07:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od marhan »

Mrkni na 068.2. Mělo by to být do 60g popílku.. Těch 19% by mělo být o kolik se ti filtr zaplnil navíc od poslední regenerace.
passat 2.0 tdi, BMP, přev. HDV, 2006/02
firefighter1
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 04 led 2008, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: SR, Košice

Příspěvek od firefighter1 »

V skupine 68.2 je hodnota 255. Znamena to že mam filter zaneseny?
Radšej vládnuť v pekle, ako slúžiť v nebi.
firefighter1
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 04 led 2008, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: SR, Košice

Příspěvek od firefighter1 »

Prikladam foto...Obrázek
Radšej vládnuť v pekle, ako slúžiť v nebi.
firefighter1
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 04 led 2008, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: SR, Košice

Příspěvek od firefighter1 »

Môže byt problém v snímači tlakov výfukových plynov G450, hoci v diagnostike závad nie je konkrétne spomenutý? Je tam len tá závada 8194, ktorá sa dá vymazať, ale po jazde sa znovu objavuje... Ďakujem
Radšej vládnuť v pekle, ako slúžiť v nebi.
marhan
Přispěvovatel
Příspěvky: 148
Registrován: 01 pro 2009, 07:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od marhan »

Tak na chybu 8194 mrkni sem http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 002/008194

píšou tam, že to může být senzor tlaku výf. plynů nebo přímo filtr.. Zkusil bych ten senzor..
passat 2.0 tdi, BMP, přev. HDV, 2006/02
firefighter1
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 04 led 2008, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: SR, Košice

Příspěvek od firefighter1 »

Takze som vymenil G450. Bez zmeny....
Ked som dal auto na zdvihak, zistil som, ze plastová hadice, ktoré vedu od G450 pod auto k DPF a ktorá sa napája na gumenú hadicu vedúcu k snimaču tlaku za filtrom pevných častíc (zelena) je spálena a prerušená. Tá pred filtrom (modra)je OK. Celá sada hadíc stoji cca 130 EUR, takže skusim improvizovat.... Asi som na to prišiel, kedže hadice vedu ku G450. ktorý meria tlak vyfukových plynov pred a za filtrom pevných častíc a ten nema spravnu hodnotu za DPF, vyhadzuje závadu....
Nevie niekto poradit ako tu origo hadicu nahradit nejakou inou? tie plastové tenke maju na konci medený nastavec, ktorý sa vklada do tých gumených... je to pospajane velmi komplilovane ... Od G450 idu gumené potop plastove tenke, potom znova do gumených a tie sa napájaju do kovových , ktorých sú čidla v veduce do DPF...
Radšej vládnuť v pekle, ako slúžiť v nebi.
filous
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 18 říj 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od filous »

Mě ukazuje diagnostika obsah popílku 224 a auto normálně jezdí. VAG bez závad. Jak je to možné? Všude se píše, že nad 60g je DPF na výměnu.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“