VW Sharan 2,0 TDi PD-filter pevných častíc
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 139
- Registrován: 04 led 2008, 12:15
- Bydliště: SR, Košice
VW Sharan 2,0 TDi PD-filter pevných častíc
Zdravím, nevedel by mi niekto poradiť, čo môže byť zdrojom závady VAG č.008194 - filtr pevnych castic rada valcu 1: efektivita na spodni mezi ?
Na jazde nesledujem žiadne zmeny. Filter naplnený na 19% podľa VAG- merané hodnoty 075.3.
Viopred ďakujem za pomoc
Pondelí,17,Zárí,2012,15:40:21:10074
VCDS verze: SVO 10.6.4
Verze dat: 20110407
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor Labely: Chyba presmerování
Objednací císlo rídící jednoky: 03G 906 016 JP HW: 03G 906 016 JP
Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC G000SG 9771
Kódování: 0000072
Císlo dílny: WSC 06325 000 00000
VCID: 7AFFF6DB4C4F
1 Fault Found:
008194 - filtr pevnych castic rada valcu 1: efektivita na spodni mezi
P2002 - 000 - -
info o závade:
Stav závad: 01110000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Kilometry: 166442 km
Indikace casu: 0
info o závade:
Otácky: 1512 /min
Rychlost: 48.0 km/h
bez jednotek: 0.00
bez jednotek: -10.20
Váha vzduchu: 14.22 g/s
Teplota: 234.0*C
Teplota: 14.4*C
Readiness: 0 0 0 0 0
Na jazde nesledujem žiadne zmeny. Filter naplnený na 19% podľa VAG- merané hodnoty 075.3.
Viopred ďakujem za pomoc
Pondelí,17,Zárí,2012,15:40:21:10074
VCDS verze: SVO 10.6.4
Verze dat: 20110407
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor Labely: Chyba presmerování
Objednací císlo rídící jednoky: 03G 906 016 JP HW: 03G 906 016 JP
Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC G000SG 9771
Kódování: 0000072
Císlo dílny: WSC 06325 000 00000
VCID: 7AFFF6DB4C4F
1 Fault Found:
008194 - filtr pevnych castic rada valcu 1: efektivita na spodni mezi
P2002 - 000 - -
info o závade:
Stav závad: 01110000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Kilometry: 166442 km
Indikace casu: 0
info o závade:
Otácky: 1512 /min
Rychlost: 48.0 km/h
bez jednotek: 0.00
bez jednotek: -10.20
Váha vzduchu: 14.22 g/s
Teplota: 234.0*C
Teplota: 14.4*C
Readiness: 0 0 0 0 0
Radšej vládnuť v pekle, ako slúžiť v nebi.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 139
- Registrován: 04 led 2008, 12:15
- Bydliště: SR, Košice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 139
- Registrován: 04 led 2008, 12:15
- Bydliště: SR, Košice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 139
- Registrován: 04 led 2008, 12:15
- Bydliště: SR, Košice
Tak na chybu 8194 mrkni sem http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 002/008194
píšou tam, že to může být senzor tlaku výf. plynů nebo přímo filtr.. Zkusil bych ten senzor..
píšou tam, že to může být senzor tlaku výf. plynů nebo přímo filtr.. Zkusil bych ten senzor..
passat 2.0 tdi, BMP, přev. HDV, 2006/02
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 139
- Registrován: 04 led 2008, 12:15
- Bydliště: SR, Košice
Takze som vymenil G450. Bez zmeny....
Ked som dal auto na zdvihak, zistil som, ze plastová hadice, ktoré vedu od G450 pod auto k DPF a ktorá sa napája na gumenú hadicu vedúcu k snimaču tlaku za filtrom pevných častíc (zelena) je spálena a prerušená. Tá pred filtrom (modra)je OK. Celá sada hadíc stoji cca 130 EUR, takže skusim improvizovat.... Asi som na to prišiel, kedže hadice vedu ku G450. ktorý meria tlak vyfukových plynov pred a za filtrom pevných častíc a ten nema spravnu hodnotu za DPF, vyhadzuje závadu....
Nevie niekto poradit ako tu origo hadicu nahradit nejakou inou? tie plastové tenke maju na konci medený nastavec, ktorý sa vklada do tých gumených... je to pospajane velmi komplilovane ... Od G450 idu gumené potop plastove tenke, potom znova do gumených a tie sa napájaju do kovových , ktorých sú čidla v veduce do DPF...
Ked som dal auto na zdvihak, zistil som, ze plastová hadice, ktoré vedu od G450 pod auto k DPF a ktorá sa napája na gumenú hadicu vedúcu k snimaču tlaku za filtrom pevných častíc (zelena) je spálena a prerušená. Tá pred filtrom (modra)je OK. Celá sada hadíc stoji cca 130 EUR, takže skusim improvizovat.... Asi som na to prišiel, kedže hadice vedu ku G450. ktorý meria tlak vyfukových plynov pred a za filtrom pevných častíc a ten nema spravnu hodnotu za DPF, vyhadzuje závadu....
Nevie niekto poradit ako tu origo hadicu nahradit nejakou inou? tie plastové tenke maju na konci medený nastavec, ktorý sa vklada do tých gumených... je to pospajane velmi komplilovane ... Od G450 idu gumené potop plastove tenke, potom znova do gumených a tie sa napájaju do kovových , ktorých sú čidla v veduce do DPF...
Radšej vládnuť v pekle, ako slúžiť v nebi.