Ford Transit klepe motor!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ford Transit klepe motor!!!
Sotva jsem se zbavil jednoho Fordíka přijel další. Je to ten sám motor: 2,0Di 74kW kód ABFA r.v. 2001. Po nastartování motoru se až po několika vteřinách objeví takové divné kovové klepání, které se v závislosti na otáčkách mění. Šlo to spíše ze strany rozvodů, takže jsem šel celkem na jisto a shodil jsem kryt rozvodů. Myslel jsem, že bude něco s řetězem, napínákem apod., ale vše o.k. Shodil jsem i víko ventilů a rovněž vše o.k. Je tu ještě možnost hydroštelu, ale nezdá se mi ten zvuk. S vadným hydroštelem jsem se setkal už několikrát, ale nikdy to nebylo tak silné klepání. Začalo mu to za jízdy z ničeho nic, jako kdyby se něco povolilo. Takže než to poskládám chci se zeptat zda někdo ví co by to mohlo být. Třeba tyhle motory na něco trpí, nevím. Je fakt, že pokud dělám motor, tak je to Ford.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Ten tlak paliva by neměl vliv na výkon??? A jak to teda řešíš? Čerpadlo ven a poslat do opravy?dodi911 píše:Nemusi to byt o mechanike, moze to robit aj vadny selenoid v cerpadle a potom blbne tlak paliva. Ma to velmi podobny zvuk ako mechanicke klepanie, take ako kovove a u tychto motorov som to par x riesil.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Tak diagnostika píše pouze: P0404-Recirkulace výfukových plynů - nevěrohodný signál-rozsah/interpretacepapouch22 píše:ten ventyl se da na 2.0 udelat i na aute napichni to a jestli tam budou nejaky chyby ohledne tlaku nebo cerpadla tak je to ono a kovovy zvuk , jestli to klepe a zadna chyba tak nejspis pistni cep
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Při tom vadném selenoidu Ti diagnostika něco načetla???dodi911 píše:Nemusi to byt o mechanike, moze to robit aj vadny selenoid v cerpadle a potom blbne tlak paliva. Ma to velmi podobny zvuk ako mechanicke klepanie, take ako kovove a u tychto motorov som to par x riesil.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
To je mi jasné, že EGR s tím nesouvisí. Já jen napsal co mi načetl Focom. Kolem čerpadla žádnou chybu. Musím to nejprve zítra poskládat, abych to nastartoval. Mám zhozený kryt rozvodů i víko ventilů, protože jsem se chtěl ujistit, že tam je vše o.k.papouch22 píše:egr s tim nema co delat.. sundej z toho sani a nastartuj a zkus poslechnout treba to bude zretelnejsi odkud to klepe
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Já nemyslel zrovna přeskočený rozvody - je tam řetěz. Spíš uvolněný napínák, vadný hydroštel apod. Ale po odkrytování jsem žádnou chybu nenašel. Začíná mě děsit ten pístní čep, protože asi před rokem jsem řešil Focus, kterému se vysunul pístní čep na stranu a udělal ve válci takovou rýhu, že auto začalo jet na 3válce. Tenkrát jsem musel dávat druhý blok. Takže jistě chápeš, že bych tomuto rád předešel.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Tak dnes jsem poskládal motor, abych ho mohl nastartovat a poslechnout v kterém místě se klepání ozývá nejvíc. A ejhle ono nebylo co poslouchat. Po nastartování než se čerpadlo pořádně zaplnilo byl rachot, ale cca po 5 minutách se motor začal uklidňovat až po klepání nezbylo ani hlásku. Buď jsem něco přitáhnul a nebo to bylo tím kolísáním tlaku paliva a jak se to znovu odvzdušnilo... prostě nevím. Zkusím to ještě zítra znovu startnout studené, projedu to a uvidím. Focom mi píše zase pouze P0404.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW