kolise vykon 66kW 1,9tdi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Patricius
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2011, 17:04
Bydliště: Trenčín, SK

kolise vykon 66kW 1,9tdi

Příspěvek od Patricius »

chlapi, bude stačiť na posúdenie môjho 66kW 1,9tdi AHU?

popis problému:
Bežne sa to neprejaví pretože jazdím v rozmedzí 1600-3000ot/min, problém nastáva nad cca 3500ot a to že začnú kolísať otáčky, robí to až do obmedzovača.

http://leteckaposta.cz/971179675

Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) Patricius dne 25 zář 2012, 12:28, celkem upraveno 1 x.
VW Passat 1,9TDI AHU 66kW > 85kW
www.haccp1.cz
Uživatelský avatar
davemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 694
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2010, 19:31
Bydliště: OVA-Zabřeh

Příspěvek od davemo »

No asi to máš špatně nejde otevřít v DP logu tak znova stačí jenom jeden
Seat toledo rv04 66kw rotačka
Uživatelský avatar
Patricius
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2011, 17:04
Bydliště: Trenčín, SK

Příspěvek od Patricius »

Asi nerozumiem, čo mám špatne(?), ak myslíš DP log, tak mne to šlo otvoriť(vidieť na screenoch) :)

Ale nahral som to znova nespakované:
http://leteckaposta.cz/494867712
http://leteckaposta.cz/695647853

Ak mám niečo špatne s autom, to viem, len neviem presne čo, no dostal som vyjadrenie že turbo a jeho regulácia, môže byť?
A ako postupovať- vyčistiť, repasovať, alebo?
Naposledy upravil(a) Patricius dne 25 zář 2012, 12:28, celkem upraveno 1 x.
VW Passat 1,9TDI AHU 66kW > 85kW
www.haccp1.cz
Uživatelský avatar
davemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 694
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2010, 19:31
Bydliště: OVA-Zabřeh

Příspěvek od davemo »

JJ myslel jsem Dieselpower log nejlepší že mi nejde ani ty dva co si dal ted :? počkej snad se ozve ucho TD vypisuje mi to že tento log neobsahuje žádne záznamy ale je divné že tys to otevřel.
Seat toledo rv04 66kw rotačka
Uživatelský avatar
Patricius
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2011, 17:04
Bydliště: Trenčín, SK

Příspěvek od Patricius »

jj, zrovna som to overil, stiahnute- otvorene :roll:
VW Passat 1,9TDI AHU 66kW > 85kW
www.haccp1.cz
Uživatelský avatar
Patricius
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2011, 17:04
Bydliště: Trenčín, SK

Příspěvek od Patricius »

prosím, viete sa mi na to niekto pozrieť, nech viem na čom som
:worthy:
VW Passat 1,9TDI AHU 66kW > 85kW
www.haccp1.cz
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

už len keď na to pozerám,neskorší nábeh turba+váha KO...vymeň váhu,alebo na skúšku nahoď diody miesto nej a uvidíš ako si na tom... N75-tka dáva tiež divný pracovný cyklus..ale skús prv tú váhu a odpoj hadičku od EGR-u a choj do prevetrať a dať log.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
Patricius
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2011, 17:04
Bydliště: Trenčín, SK

Příspěvek od Patricius »

ok, vyskusam
VW Passat 1,9TDI AHU 66kW > 85kW
www.haccp1.cz
Uživatelský avatar
Patricius
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2011, 17:04
Bydliště: Trenčín, SK

Příspěvek od Patricius »

Tak som sa dnes dostal k logovaniu- čo myslíte?

1. log je na rovine na trojke bez váhy(nestlačil som hneď STOP po vypustení plynu)
2. log je na rovine na 4ke bez váhy
3. log je na rovine na 4ke s váhou

http://www.ulozto.sk/xKXPXEE/log-01-001 ... 3-bezv-csv
http://www.ulozto.sk/xSyPyJX/log-01-001 ... 4-bezv-csv
http://www.ulozto.sk/xDeoePu/log-01-001 ... na4-sv-csv

Obrázek
Obrázek
Obrázek
VW Passat 1,9TDI AHU 66kW > 85kW
www.haccp1.cz
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

neviem čo by si chcel počuť teraz akože..som ti povedal čo máš spraviť..kúp si dve diody BAV 21 stoja asi 10centov kus a zapoj ich miesto váhy,je tu návod na to..a potom daj log..a uvidíme...alebo skús inú váhu na skúšku..
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
Patricius
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2011, 17:04
Bydliště: Trenčín, SK

Příspěvek od Patricius »

skúsim to s tými diódami, váhu asi nezoženiem...
VW Passat 1,9TDI AHU 66kW > 85kW
www.haccp1.cz
Milosss
Přispěvovatel
Příspěvky: 368
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2009, 17:30

Příspěvek od Milosss »

Nechcem zakladať novú tému, tak to prihodím sem.
Taktiež AHU, na 4ke a 5ke nad 3000 padne do núdzaku a ostane dokým sa nevypne motor. Po pripojení na diag vyhodilo 00575 tlak v sacom potrubí, regulačný odchylka.
Čím začať? Všade som našiel rady na variabilné turbo, vyčistiť lopatky. No u obtoku čím začať?
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

u obtoku to tiež môže byť zadrhnutá regulačná klapka vo výfuku..najlepšie by bolo pridať log.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Milosss
Přispěvovatel
Příspěvky: 368
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2009, 17:30

Příspěvek od Milosss »

Log stále nemám, bohužiaľ. No vymenil som hadičky k N75ke, skúsil kompresorom funkčnosť obtoku, všetko OK a problém stále rovnaký. Takže mi ostáva čo, N75ka, diera v sání alebo váha?
Milosss
Přispěvovatel
Příspěvky: 368
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2009, 17:30

Příspěvek od Milosss »

Takto sa spýtam, môže túto chybu 00575 a ten stav padnutia do núdzaku od 3000 ot. na 4ke a 5ke spôsobiť aj netesná hadička do toho snímača nadmorskej výšky čo je v RJ?
Všetky hadice OK, všetko je v poriadku, ventil N75 som ešte jediný nevymenil.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“