Stránka 1 z 4

Octavia II 1.9 TDI PD na olej??

Napsal: 08 říj 2012, 16:19
od buben
Zdravím, přemýšlím o kompletní přestavbě na olej(dvounádržový systém) a potřeboval bych nějaký rady či typy, jak se poprat s přídavnou olejovou nádrží, jak ji třeba ohřívat v zimě, jak ohřívat trubky, jak zapojit 3-cestný ventily, atd. atd., a hlavně, jaký třeba volit přídavný čerpadlo do oleje, jestli by třeba do PDčka stačilo tohle: http://www.rostlinnyolej.cz/cs/cerpaci- ... -olej.html

Chtěl bych to udělat pořádně, je to už jenom novější motor a nechtěl bych ho posrat tím, že se na nějakou přestavbu vykašlu a budu tam lit olej jak vopica (LOL)
A hlavně taky bych chtěl konečně uskutečnit sen a to ten, abych se už nikdy nemusel podívat na teplotu v zimě, jestli můžu jet na olej nebo ne, jen prostě zmáčknout čudl od vyhřívání a MRDUNG!! (noteeth) 8) (noteeth) (LOL)

Díky ;)

Napsal: 08 říj 2012, 17:37
od peopleman
Pokud taky nechceš být vopica,tak na volej nejezdi kámo.. (noteeth)

Napsal: 08 říj 2012, 18:39
od buben
A to prečo? (LOL)

Už mám na olej v jedničkové Koktě namotanejch 30000km a bez poruchy, tak proč teda? :) hm? :) :D (LOL)

Napsal: 08 říj 2012, 21:19
od Kubix3
Protože kokta 1 má ještě starý čerpadlo a dost toho snese,ale PD si odkurvíš, no né asi hned ale věřim tomu že to nebude dlouho trvat.

Napsal: 08 říj 2012, 21:38
od UchoTD
tak tak,jednotková octa je rotačka..PDčko to neznesie dlho ;) však vyskúšaj.

Napsal: 08 říj 2012, 21:45
od buben
Ani kdybych tam narval vyhřívanej filtr, tepelnej výměník, dvě nádrže, čili studenej start a výplach na naftu, a lil tam jen čistej aditivovanej olej? Copak tady takovou přestavbu nikdo nemá? (hm)

Napsal: 08 říj 2012, 22:17
od zero1724
kámo, uvidíš co ti na to řeknou vstřiky, ale já jezdil 74 kw chipnutou fabiu ATD na olej s petrolejem a jela jak drak:)) uvidíš sám, málo poruch a at to voní:) vyzkoušej nalij, kdyžtak opravíš, díly jsou za babku:)

Napsal: 09 říj 2012, 07:38
od buben
A třeba, nějaká rada, jakej typ motoru si na to vzít a kterej ne :) 8)
To bych vám byl moc vděčnej :) Jako třeba Fabiatici PDčkáři, jakej motor je dobrej a jakej ne? :) (noteeth)

Napsal: 09 říj 2012, 10:05
od lesek
no určitě ne něco s filtrem pev. částic, ty první motory PD OII byly tušim BKC a nesmíš zapomenout že to má podávačku v nádrži... Ta OI by byla přeci jen lepší. U PD možná ani tepelnej výměník nepotřebuješ pač se ti to v hlavě ohřeje, pak to tam stejně chladěj (vracečku) přeci pod podlahou.

Napsal: 09 říj 2012, 10:09
od lesek
a ještě obecně, na PD vstřikách odcházej ty těsnící kroužky a míchá se pak nafta s olejem, a pak kdyby se ti míchalo RO s olejem tak díky polymeraci dojezdíš jedna dvě....

Napsal: 09 říj 2012, 11:05
od MirekX
zbytečně tě straší, PD vydrží už z principu víc než rotační čerpadlo a předehřev je sériově.... :)

Napsal: 09 říj 2012, 11:48
od buben
Takže tepelnej výměník před vstupem do motoru je blbost, jo?
Ale určitě bych tam chtěl narvat palivovej filtr kompletně ohřívanej nejspíš vodou. Ať nestrhám chudáka alternátora (noteeth) (noteeth)
Ohledně té polymerace, kokta mně taky žere RO do oleje, cca 0,5 litru na 5000km a neřeším to, když už je moc nad ryskou, tak odpustím a samozřejmě po 10000km výměna komplet oleje včetně filtru :) 8)
Myslím si, že ty gumičky musí nějakou biosložku přece vydržet, dyť se podívejte, kolik nýmandů a jitrnic tankuje u Unicornu Bionaftu třeba do takovejch Koktávek a nebo i hůř, do novejch Superbů, Yetin atd. :) Na to to přece musí byt stavěný, ne?

Jinak neboj se, na podávací čerpadlo nezapomínám. Právě proto jsem se ptal hned v prvním topicu, jestli k druhé olejové nádrži bude stačit čerpadlo viz. odkaz, který v systému udržuje 0,5 bar (olejová větev) a v naftové větvi bych nechal všechno tak, jak je, akorát bych musel vyřešit přepínání mezi těma čerpadlama společně s elektromagnetickým 3 cestným ventilem, ale to si myslím, že mně spájí i beznohej kůň (noteeth) (LOL)

A hlavně co řeším je ohřev nádrže na olej. Budu ju mít místo rezervy, ale jak ju elegantně prohřát? Neexistují třeba nějaký pásečky, který se nalepí z venku po celým dně, píchne se to indukčně na baterku a maká to? Není nějaká takový blbost, aby to prohřálo aspoň na 20 stupňů? (hm)

Chtěl bych totiž vyřešit celoroční bezstarostnou jízdu na olej, když už pujdu do takovýhodle auta :)

Napsal: 09 říj 2012, 13:06
od MirekX
[quote="buben"] kolik nýmandů a jitrnic tankuje u Unicornu Bionaftu /quote]

kdo je u tebe jitrnice ty šmejde ??? :D

Napsal: 09 říj 2012, 18:07
od buben
No jooo, ale já nemyslím ty lidi, kteří o tom ví, ale myslím ty, kteří vidí akorát cenu a myslí si, že to jejich autu neublíží :D (noteeth) :D

Napsal: 09 říj 2012, 19:03
od slovacek.milos
pokud chceš celoroční beztarostnou jízdu tak nejezdi na olej ale na naftu

ve složení 5O%kerosin, 35%bio, 1O%nafta, a 5% voda,

ta ti to tvoje pedečko vyléčí

;)

pokud chceš jezdit na olej si na namontuj tolik krámů až to bude podle tebe bezstarostné námětů zde máš mraky i s fotkama ;)