Stránka 1 z 3

Koupím 6q set z PD

Napsal: 10 říj 2012, 12:31
od MistrBoss
Zdravím,
chci dodělat do O1 šestikvalt. Moje auto - viz podpis...

V ideálním případě bych ráno přijel s autem, položím na stůl prachy za set a práci a odpoledne (mělo by to zabrat cca 4-6 hodinpráce) odjedu s nainstalovaným 6q...

V každém případě vyžaduju osobní jednání...

Rád si připlatím za kvalitu - bude rozhoduje stav převodovky. Nechci nic s vůlí na hřídeli apod...

Napsal: 28 říj 2012, 10:25
od luňa52
mohu nabidnout spojku, starsi komplet za 4000kc nebo starsi setrvak, novou lamelu, novej pritlacak, nove lozisko 6500kc. 6q starter 1500kc.

Napsal: 27 lis 2012, 14:29
od MistrBoss
Stále aktuální. Pořád nikdo nenabídnul kvalitní převodovku.

V ideálním případě bych chtěl převodovku z ARL, kod FMH s plastovým víčkem, aby se hučící ložisko dalo měnit bez demontáže a půlení převodovky jako je to v případě ERF...

Chci to do svého auta takže prosím žádné nabídky s vůlí na hřídeli a podobné srandy.

6tikvalt

Napsal: 27 lis 2012, 14:48
od Steve
Komplet 6tikvalt se všim s praci 17-18 tiskč s ASZ se 160tiskm origo krasna ale nepočitej že ti nekdo da zaruku třeba jak dlouho vydrži spojka

Napsal: 27 lis 2012, 22:28
od Kornout
MistrBoss píše:Stále aktuální. Pořád nikdo nenabídnul kvalitní převodovku.

V ideálním případě bych chtěl převodovku z ARL, kod FMH s plastovým víčkem, aby se hučící ložisko dalo měnit bez demontáže a půlení převodovky jako je to v případě ERF...

Chci to do svého auta takže prosím žádné nabídky s vůlí na hřídeli a podobné srandy.
Čoveče ty řešíš věci, jako když to máš mít napořád, já najel s 6Q xxtkm a nic jsem neřešil a bylo mi uplně jedno, jaké to má víčko, auto mělo přes 200PS ve všech modifikacích, finálně 265PS a pořád OK.
PS: mám doma startér, spojku a převodovku z ASZ OI rv.2003, je to k mání.

Napsal: 27 lis 2012, 22:37
od MistrBoss
Jezdím celkem dost. Ročně nalítám 80 - 100 tis. km, tak se mi nechce kupovat převodovku, která půjde na rok ven... 6q v dobrém stavu se dost blbě shání...

převodovka

Napsal: 27 lis 2012, 22:58
od Steve
Ono taky jde o to aby na to to obyč Agrko stačilo (noteeth)

Re: Koupím 6q set z PD

Napsal: 03 pro 2012, 20:03
od TDI tech
MistrBoss píše:Zdravím,
chci dodělat do O1 šestikvalt. Moje auto - viz podpis...

V ideálním případě bych ráno přijel s autem, položím na stůl prachy za set a práci a odpoledne (mělo by to zabrat cca 4-6 hodinpráce) odjedu s nainstalovaným 6q...

V každém případě vyžaduju osobní jednání...

Rád si připlatím za kvalitu - bude rozhoduje stav převodovky. Nechci nic s vůlí na hřídeli apod...
Pokial to chces mat ako origo, tak zabudni ze to bude za 4-6hodin. Treba toho menit pokokot a lisovat spopoje na hadice co ti barz kde nespravia. Je to robota na cely den a vyliec sa z toho sna, ze AGR bude vladat tahat prevodovku ERF, FMH (asi tak po 4ku) a pod. moznoze s chipom DRW mozno! Ides nato zo zleho konca. Najprv daj aspon 764ky vstreky a sprav prestavbu na variabilne turbo idealne VA. Nahod 288mm brzdy. Potom tam mozez tu ERF, alebo FMH prevodovku bez obav strcit a bude ti to jazdit jak vino ;)

Napsal: 03 pro 2012, 20:32
od live69
Sem nevěděl že tím víčkem na konci předlohy jde měnit to ložisko (LOL)

Napsal: 03 pro 2012, 20:36
od pokornasek.pepan
MistrBoss píše:Jezdím celkem dost. Ročně nalítám 80 - 100 tis. km, tak se mi nechce kupovat převodovku, která půjde na rok ven... 6q v dobrém stavu se dost blbě shání...

hele kolik to auto má najeto když najezdíš tolik km ?? (LOL) pri pul milionu km bych určite resil nejakou prestavbu.
když vezmu ze stim ridic najezdi 40tis. rocne bude to stare minimalne 12 let ... 10let to jezdilo nekde cca 400tis. km ale asi i vic,ty to budes mit 2 roky to je podle tebe minimalne 160tis. km :o tak už to auto má prez pul mega (rofl)

Napsal: 03 pro 2012, 22:12
od MistrBoss
jednu oktu už jsem vyjel, jezdila do 1.200.000 km, pak už se mi nechtělo dělat kompletní generálku, která 4× převyšovala cenu vozu :) tak jsem ji nechal ženě na nákupy, a jezdí doteď :).

Tuhle oktu jsem koupil ve 160.000 km opět starčí AGR, mám ji dva roky a už mám 365.000. Aktuálně před rozvodama :-(

Když se o to auto staráš, tak počet najetých km není problém. Akorát si musíš spočítat, kolik to stojí. Pro představu mě to v průměru ročně vyjde asi na 15.000 Kč (počítám tam vše mimo nafty a přestavby :D).

Re: Koupím 6q set z PD

Napsal: 03 pro 2012, 22:24
od cin
Pokial to chces mat ako origo, tak zabudni ze to bude za 4-6hodin. Treba toho menit pokokot a lisovat spopoje na hadice co ti barz kde nespravia. Je to robota na cely den a vyliec sa z toho sna, ze AGR bude vladat tahat prevodovku ERF, FMH (asi tak po 4ku) a pod. moznoze s chipom DRW mozno! Ides nato zo zleho konca. Najprv daj aspon 764ky vstreky a sprav prestavbu na variabilne turbo idealne VA. Nahod 288mm brzdy. Potom tam mozez tu ERF, alebo FMH prevodovku bez obav strcit a bude ti to jazdit jak vino ;)[/quote]

Svata pravda, kdyz jsme to s Marenou predelavali, mrdal se s tim pres 8 hodin (bez prestavky !!!), a to jsem mel uz servotrubku upravenou, a Marena mel k dispozici veskery vybaveni se zvedakem a zazemi servisu + to zdaleka nedelal poprvy a uz vedel co a jak :o . S vykonem mas taky pravdu, mam nakejch 180 koni a na to FMH to je tak akorat, klidne by to sneslo i vic, takze jestli to hodlas dat na obyc AGR, tak nevim, nevim, ale asi budes zklamanej :(

Napsal: 03 pro 2012, 22:27
od cin
live69 píše:Sem nevěděl že tím víčkem na konci předlohy jde měnit to ložisko (LOL)
To vis,clovek se porad uci (LOL) (LOL) (LOL) (rofl)

Re: Koupím 6q set z PD

Napsal: 03 pro 2012, 22:40
od TDI tech
cin píše:mam nakejch 180 koni a na to FMH to je tak akorat, klidne by to sneslo i vic
Suhlasim, ani mojich 192k / 414Nm tu 6stku nevedia nejak solidne rozhybat :roll:

Napsal: 03 pro 2012, 22:46
od MistrBoss
Ano,
máte ve všem pravdu.

Můj záměr byl udělat chip + dát FMH a snížit tím otáčky motoru při dálniční rychlosti. Jezdím drtivou většinu času dálnici většinou 140 - 160 km/h a ten hluk z vytočeného motoru je při delších trasách nesnesitelný.

Třeba včera jsem jel Brno - Žilina - Karlovy Kavy - Brno (tuto trasu jezdím opravdu často :)). V hlavě mi z té jízdy duní ještě teď :).

Chip je v plánu z 66 --> 85 kW.
Turbo jsem taky chtěl dělat, ale všichni mi to rozmlouvali - hlavně kvůli životnosti (potřebuju s tím najezdit opět nějakých 1.200 tis), tak nevím.

Umíte někdo případně to turbo udělat, kolik to bude cca stát?