Prestalo jet na benzin
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Prestalo jet na benzin
Zdravim vsechny ,
Vyskytl se mi problem na aute (Audi A6 2.8 benzin+LPG ),
Auto po koupi uz jelo trochu hure na benzin , ale jelikoz sem nemel moznost vyzkouset studeny start tak jsem nepoznal ze startuje az nekolikaty pokus.
Nalil jsem do nadrze cistic palivoveho systemu od Sonaxu a ulej asi 200 km na benzin, trosku se jizda na benzin zlepsila ale studene starty porad nic moc .
Vcera jsem nastartoval asi az napodesaty pokus a cestou domu mi auto prestalo jet na benzin uplne .(jakoby dosel)
Budik ukazuje mensi pulku nadrze a auto neslo nastartovat uz vubec.
Chci se zeptat co mam laicky zkontrolovat -mam k dispozici VAG ale umim jen vybrat automaticky test a ne zadat neco konkretne.
Benzin zkusim dolit dneska z kanystru , jestli se treba nesekl ukazatel paliva.
Mohl se treba neco ucpat tim cisticem (palivovy filtr nebo neco podobneho) ?
diky
Vyskytl se mi problem na aute (Audi A6 2.8 benzin+LPG ),
Auto po koupi uz jelo trochu hure na benzin , ale jelikoz sem nemel moznost vyzkouset studeny start tak jsem nepoznal ze startuje az nekolikaty pokus.
Nalil jsem do nadrze cistic palivoveho systemu od Sonaxu a ulej asi 200 km na benzin, trosku se jizda na benzin zlepsila ale studene starty porad nic moc .
Vcera jsem nastartoval asi az napodesaty pokus a cestou domu mi auto prestalo jet na benzin uplne .(jakoby dosel)
Budik ukazuje mensi pulku nadrze a auto neslo nastartovat uz vubec.
Chci se zeptat co mam laicky zkontrolovat -mam k dispozici VAG ale umim jen vybrat automaticky test a ne zadat neco konkretne.
Benzin zkusim dolit dneska z kanystru , jestli se treba nesekl ukazatel paliva.
Mohl se treba neco ucpat tim cisticem (palivovy filtr nebo neco podobneho) ?
diky
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33535
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Tak jsem dolil benzin z kanystru pro pripad ze neni benzin , zkouknu pojistku palivoveho cerpadla a byla spalena -dam novou, otocim klickem a zadny zvuk nejde slyset tak to asi opravdu vypada na to cerpadlo.slovacek.milos píše:čerpadlo v nádrži klasika,
zapneš klíček musí pár vteřin bzučet a pak vypne, pokud to chceš zkoušet vagem si najdi motor mí tam akční členy start a dál až najdeš čerpadlo pokud ho vag nespíná je KO
lít to nádrže nějaký sajrajt pokud neznáš situaci v nádrži není moudré
Jeste sem zachytil ze by to mohlo byt rele pal. cerpadla tak ho taky zkusim pred samotnou vymenou nahradit jinym.
pozri aj hadicky v nadrzi, stalo sa kamaratovi na LPG, kedze sa cerpadlo toci stale aj ked ides na plyn, tak to tlakovalo az jedna prdla...a cerpadlo bolo dobre.
VW Passat 1,9TDI AHU 66kW > 85kW
www.haccp1.cz
www.haccp1.cz
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33535
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
pokud ti prdne hadička v čerpadle tak čerpadlo běží a slyšíš fontánu v nádrži,
fachčí to takto: plynaři jsou šetřílci a korunkáři, benzín je jich třídní nepřítel a nalít ho do nádrže je jejich noční můra,
starý benál rozežírá těsnění v deklu na nádrži koroduje a likviduje co se dá,
musíš acetonem vyčistit nádrž sací koš, dát nové těsnění pod dekl to tě trkne budeš mít hned ruce jak prase jen se ho chytneš a nové čerpadlo stojí asi dvojku, nový palivák a jedeš,
tankuj benál raději méně a vyjížděj ho aby nestárl, kanystru vydrží desítky let ale v nádrži stárně a mění se v žíravinu
fachčí to takto: plynaři jsou šetřílci a korunkáři, benzín je jich třídní nepřítel a nalít ho do nádrže je jejich noční můra,
starý benál rozežírá těsnění v deklu na nádrži koroduje a likviduje co se dá,
musíš acetonem vyčistit nádrž sací koš, dát nové těsnění pod dekl to tě trkne budeš mít hned ruce jak prase jen se ho chytneš a nové čerpadlo stojí asi dvojku, nový palivák a jedeš,
tankuj benál raději méně a vyjížděj ho aby nestárl, kanystru vydrží desítky let ale v nádrži stárně a mění se v žíravinu

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 106
- Registrován: 26 říj 2009, 11:31
- Bydliště: Levice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33535
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice




Ono když by se to těm lidem vysvětlilo, že to chce mít tam čtvrt nádrže benzínu a občas taky jet na béňo, tak by nebylo takovejch problémů

Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33535
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
neber si nic osobně ale slyším často rady z autorizáků jak má být aspon půl nádrže aby se chladilo čerpadloalfik píše:Sekvencia ide aj na benal. Skor vidim problemy v starsich systemoch. Ono treba mat hlavne tolko benzinu aby bolo cerpadlo zaliate a chladilo ho.
přeci intank čerpadlo je v sacím koši který je utěsněn a přepad ho stále napouští i když je v nádrži třeba tři litry benálu čerpadlo je stále zalité
