Prestalo jet na benzin

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kawas
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 05 srp 2009, 13:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Prestalo jet na benzin

Příspěvek od kawas »

Zdravim vsechny ,

Vyskytl se mi problem na aute (Audi A6 2.8 benzin+LPG ),
Auto po koupi uz jelo trochu hure na benzin , ale jelikoz sem nemel moznost vyzkouset studeny start tak jsem nepoznal ze startuje az nekolikaty pokus.
Nalil jsem do nadrze cistic palivoveho systemu od Sonaxu a ulej asi 200 km na benzin, trosku se jizda na benzin zlepsila ale studene starty porad nic moc .
Vcera jsem nastartoval asi az napodesaty pokus a cestou domu mi auto prestalo jet na benzin uplne .(jakoby dosel)
Budik ukazuje mensi pulku nadrze a auto neslo nastartovat uz vubec.
Chci se zeptat co mam laicky zkontrolovat -mam k dispozici VAG ale umim jen vybrat automaticky test a ne zadat neco konkretne.
Benzin zkusim dolit dneska z kanystru , jestli se treba nesekl ukazatel paliva.
Mohl se treba neco ucpat tim cisticem (palivovy filtr nebo neco podobneho) ?
diky
spar
Přispěvovatel
Příspěvky: 607
Registrován: 24 bře 2012, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecký kraj

Příspěvek od spar »

zkus vyměnit palivový filtr
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Cerpadlo v nadrzi bezi?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
kawas
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 05 srp 2009, 13:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kawas »

Tak dneska zkusim dolit benzin z kanystru a kdyz otocim klickem mel bych teda slyset cerpadlo -zkusim to poslechnout.
Jinak palivovy filtr je asi pod autem tam se jenom tak nedostanu.
Pod sedadly jsem videl 2 krytky nadrze -to znamena ze tam jsou 2 cerpadla ?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33535
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

čerpadlo v nádrži klasika,

zapneš klíček musí pár vteřin bzučet a pak vypne, pokud to chceš zkoušet vagem si najdi motor mí tam akční členy start a dál až najdeš čerpadlo pokud ho vag nespíná je KO

lít to nádrže nějaký sajrajt pokud neznáš situaci v nádrži není moudré

;)
kawas
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 05 srp 2009, 13:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kawas »

slovacek.milos píše:čerpadlo v nádrži klasika,

zapneš klíček musí pár vteřin bzučet a pak vypne, pokud to chceš zkoušet vagem si najdi motor mí tam akční členy start a dál až najdeš čerpadlo pokud ho vag nespíná je KO

lít to nádrže nějaký sajrajt pokud neznáš situaci v nádrži není moudré

;)
Tak jsem dolil benzin z kanystru pro pripad ze neni benzin , zkouknu pojistku palivoveho cerpadla a byla spalena -dam novou, otocim klickem a zadny zvuk nejde slyset tak to asi opravdu vypada na to cerpadlo.
Jeste sem zachytil ze by to mohlo byt rele pal. cerpadla tak ho taky zkusim pred samotnou vymenou nahradit jinym.
Uživatelský avatar
Patricius
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 23 pro 2011, 17:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín, SK

Příspěvek od Patricius »

pozri aj hadicky v nadrzi, stalo sa kamaratovi na LPG, kedze sa cerpadlo toci stale aj ked ides na plyn, tak to tlakovalo az jedna prdla...a cerpadlo bolo dobre.
VW Passat 1,9TDI AHU 66kW > 85kW
www.haccp1.cz
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33535
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pokud ti prdne hadička v čerpadle tak čerpadlo běží a slyšíš fontánu v nádrži,

fachčí to takto: plynaři jsou šetřílci a korunkáři, benzín je jich třídní nepřítel a nalít ho do nádrže je jejich noční můra,


starý benál rozežírá těsnění v deklu na nádrži koroduje a likviduje co se dá,

musíš acetonem vyčistit nádrž sací koš, dát nové těsnění pod dekl to tě trkne budeš mít hned ruce jak prase jen se ho chytneš a nové čerpadlo stojí asi dvojku, nový palivák a jedeš,

tankuj benál raději méně a vyjížděj ho aby nestárl, kanystru vydrží desítky let ale v nádrži stárně a mění se v žíravinu ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ano,plynaři mají za to, že benz.nádrž vůbec nemají a magické oko mají přelepeno náplastí. Kolikrát jim přeju, aby jim ten zatracený plyn došel někde v zácpě nebo v Chorvatsku.. :)
nepropadat panice...
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Ale no,zas nehadzme vsetkych do jedneho sudka... :D
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Marshall_G_IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 26 říj 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od Marshall_G_IV »

jericho-3 píše:Ano,plynaři mají za to, že benz.nádrž vůbec nemají a magické oko mají přelepeno náplastí. Kolikrát jim přeju, aby jim ten zatracený plyn došel někde v zácpě nebo v Chorvatsku.. :)
Tomuto sa povie cista zavist,... (LOL)
VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33535
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

alfik píše:Ale no,zas nehadzme vsetkych do jedneho sudka... :D
to jediné nemusíš všichni tam jsou ;)
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

:) Spíš vidím problém v tom, že většina není poučena :) Taky jsem měl mrtvou pumpu u Feldy. Tak jsem jí tedy převzal do užívání :) Tak se předělala elektronika, aby když se přepne na LPG se pumpa vypnula a byl klid :)
Ono když by se to těm lidem vysvětlilo, že to chce mít tam čtvrt nádrže benzínu a občas taky jet na béňo, tak by nebylo takovejch problémů ;)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Sekvencia ide aj na benal. Skor vidim problemy v starsich systemoch. Ono treba mat hlavne tolko benzinu aby bolo cerpadlo zaliate a chladilo ho.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33535
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

alfik píše:Sekvencia ide aj na benal. Skor vidim problemy v starsich systemoch. Ono treba mat hlavne tolko benzinu aby bolo cerpadlo zaliate a chladilo ho.
neber si nic osobně ale slyším často rady z autorizáků jak má být aspon půl nádrže aby se chladilo čerpadlo

přeci intank čerpadlo je v sacím koši který je utěsněn a přepad ho stále napouští i když je v nádrži třeba tři litry benálu čerpadlo je stále zalité

;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“