Stránka 1 z 3
Rozpuštění palmového tuku a ohřívání oleje v zimě
Napsal: 11 říj 2012, 10:17
od spar
Ahoj,potřeboval bych radu,dostal sem od známého tuk,ale ani u kotle kde je opravdu teplo se nechce rozpustit,mám to v plastovém sudu s malým uzávěrem takže o to větší starost,tak co s tím?dále mě pak zajímá,už se to tady řešilo hodněkrát-ale nikdy se to pořádně nedořešilo.Olej a jízda na něj v zimě.Napadl mě odporový drát do nádrže,nebo žhavící svíčka,ale co doopravdy funguje?Co používáte vy?
Napsal: 11 říj 2012, 11:04
od radluk
kup si kotel na zabijacku, to je nejlepsi a zadarmo. Ve srote se toho vali tech 60litrovych smaltovanych, pokazde co tam jdu, tak jsou tam aspon dva. Novy stoji skoro litr.
Jestli chces kanthal D, mam pr. 0,7 mm, kolik budes chtet

Napsal: 11 říj 2012, 12:33
od spar
ten brutar je dobrý nápad a co tam po-té nalít,aby to znova neztuhlo,vim že by mohl pomoct benzín,ale bojim se že ho bude potřeba hodně... A co to vyhřívání?klidně sem vkládejte i fotky...
ll
Napsal: 12 říj 2012, 05:57
od fezout
ll
Re: Ducato
Napsal: 12 říj 2012, 06:56
od Stewa
fezout píše:koukni na rajče net dal jsem tam foto jak to mám udělané v dodávce zadej = fezout

hustý
Pekna domaci prace
Napsal: 12 říj 2012, 08:38
od spar

RESPEKT,
Ale řekni mi,co na to na STK?A na co tam je ten obal z plyn.bomby?Já mám vw golf III 1,9 TD,takže takovýhle mechanizmus bych tam nenarval...Ale klobouk dolů,

.
Napsal: 12 říj 2012, 19:23
od fezout
uu
Napsal: 12 říj 2012, 21:39
od slovacek.milos
pokud chceš jezdit na palmu musíš mít větší auto, do auta namontuješ bojler na vodu, ohřeješ na noční proud a vyjezdíš, pak pustíš naftu a propláchneš zastavíš
to co popisuješ není palmový olej ale palmový tuk

Napsal: 12 říj 2012, 22:08
od spar
a máme tě,nepodepsal jsi se

Napsal: 13 říj 2012, 06:52
od slovacek.milos
miloš

Napsal: 13 říj 2012, 18:30
od bobyd
Esterifikovat aditivivat a promicht s naftou pul na pul .........nic jinyho nezabralo

Napsal: 13 říj 2012, 19:05
od zero1724
ptal jem se na ten petrolej leteckej, je to prý do starých naftových letadel,aby to nezmrzlo tak je do -50ti, nezkoušel jsem,ale přes zimu do toho jdu, uvidíme...
Napsal: 14 říj 2012, 11:27
od slovacek.milos
zero1724 píše:ptal jem se na ten petrolej leteckej, je to prý do starých naftových letadel,aby to nezmrzlo tak je do -50ti, nezkoušel jsem,ale přes zimu do toho jdu, uvidíme...
prosímtě který letadla mají naftový motory

Napsal: 14 říj 2012, 13:57
od radluk
za reichu existovaly pokusy s naftou, viz napr. motor JUMO 205
Jinak kerosin je prave do -50 aby v tech novych dnes nezamrzl, kdyz jsou letove hladiny od 10 do 13 km.
Napsal: 14 říj 2012, 15:21
od slovacek.milos
radluk píše:za reichu existovaly pokusy s naftou, viz napr. motor JUMO 205
Jinak kerosin je prave do -50 aby v tech novych dnes nezamrzl, kdyz jsou letove hladiny od 10 do 13 km.
radluk naftový motor váha a ty teploty to je fakt jen na pokusy
a bavit se o kerosinu zbytečné oploceno nedostupné
