Stránka 1 z 3
nadmerne zakarbonovane zhavice
Napsal: 14 říj 2012, 18:15
od Tiem
Caute, prosim Vas viete mi poradit kde moze byt problem, ked na TDi 66kw mam dva zhavice nadmerne zakarbonovane (velky problem s vytiahnutim pri demontazi). Maju najazdene 46000 km, zvacsa dlhe trasy.
Dakujem pekne za info..
Napsal: 14 říj 2012, 18:19
od UchoTD
netankuj sajrajty a používaj VIF

teraz by bolo najlepšie dať nejaký čistič vstrekovacieho systému a potom lievať VIF do Nafty
Napsal: 14 říj 2012, 18:28
od Tiem
Tankujem len na pumpach, vacsinou v Rakusku a u nas Shell..
Ale dakujem
Napsal: 14 říj 2012, 18:33
od UchoTD
pridávaj VIF do nafty.
Napsal: 14 říj 2012, 18:37
od Tiem
Skusim co to bude robit, len zaujimave je to, ze to spravilo len na dvoch zhavicoch a vyberal som ich hodinu, dalsie dva krasne cistucke...
Napsal: 14 říj 2012, 18:42
od hansdob
mužou být horší vstřiky nebo klidně i horší tlaky v těch dvou válcích.
Napsal: 14 říj 2012, 18:45
od Tiem
neviem, motor ide pekne, nedymi, tah ma. Hladam na nete kde kade, ale zatial som nic podobne na tuto temu nenasiel
Napsal: 14 říj 2012, 19:32
od brankar30
Tiem píše:neviem, motor ide pekne, nedymi, tah ma. Hladam na nete kde kade, ale zatial som nic podobne na tuto temu nenasiel
nepapa olej?

Napsal: 14 říj 2012, 19:35
od Tiem
minimum, skoro nic...
Napsal: 15 říj 2012, 04:56
od martinsidlo
A proč jsi je vyndaval?Aby jsi se podíval,jsou-li čisté? Změřím,jsou-li dobré a nevyndavám.Vydrží přes 680tis.
Napsal: 15 říj 2012, 07:25
od Biimbo
většinou zahnijou když nežhaví..
sice 680 můžou vydržet, ale většinou po 150 jsou třeba dvě hýn..
Napsal: 15 říj 2012, 07:35
od origoš
Problém hledej v elektrice. Pokud pořádně žhaví, tak ty saze vyhoří a jsou docela čisté.
Napsal: 15 říj 2012, 11:26
od roman1648
možná nežhaví na špičce tak jak mají ale odzadu
Napsal: 15 říj 2012, 11:44
od fuzzyi
přidám se tady s dotazem..
venku je kolem 0st C přesto auto vůbec nežhaví. Stejně jako v létě kontrolka žhavení problikne. Nebo při těchto teplotách ještě nemusí žhavit? Žhaviče jsem měl venku týden zpátky na kontrolu a všechny jsou v pořádku. Pokud startuji hned po zhasnutí kontrolky většinou se nechytne a musím start opakovat
Napsal: 15 říj 2012, 11:59
od MirekX
fuzzyi píše:přidám se tady s dotazem..
venku je kolem 0st C přesto auto vůbec nežhaví. Stejně jako v létě kontrolka žhavení problikne. Nebo při těchto teplotách ještě nemusí žhavit? Žhaviče jsem měl venku týden zpátky na kontrolu a všechny jsou v pořádku. Pokud startuji hned po zhasnutí kontrolky většinou se nechytne a musím start opakovat
a když počkáš ještě chvilku tak chytne dobře?