zhavicky BOSCH vs. NGK

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
semirr96
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 15 pro 2009, 10:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

zhavicky BOSCH vs. NGK

Příspěvek od semirr96 »

Je to jedno ktore, alebo ma niekto nejake dobre - zle skusenosti z niektorymi.
Skoda Oktavia II 1.9 TDI 77 kw BXE r.v 04/2006
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10338
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Za sebe - je to jedno, ale určitě všechny stejné.

Například já mám BERU a měním vždy jen tu, která je vadná (samozřejmě za typově tu samou). Jedna je na motoru ještě originál - 14 let a 300 tisíc km (a stále funguje :-)).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

kup BERU
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Johny_RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 09 dub 2010, 22:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Johny_RS »

Kup Beru...prvovýroba...alebo NGK...ale skôr by som išiel do BERU
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH :-)
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1327
Registrován: 17 zář 2009, 18:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od libor.98 »

mám NGK a spokojenost
Uživatelský avatar
Patricius
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 23 pro 2011, 17:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín, SK

Příspěvek od Patricius »

mal som Beru, asi od vyroby... Dal som NGK a spokojnost, auto chytilo bez zavahania pri -17`C, menim ako sviecky na benzine, vzdy vsetky(smiesne peniaze) a kazdych 60.tis, tusim predpisany interval na zhavice.
Neoplati sa cakat, pretoze auto lubi skapat vtedy ked to najmenej treba, alebo mate inu skusenost?
VW Passat 1,9TDI AHU 66kW > 85kW
www.haccp1.cz
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10338
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Musím Tě zklamat, ale žhavicí svíčky u motorů s přímým vstřikem nemají výměnný interval. A nevím, jak Tobě, ale mně to směšné peníze nepřipadají - za čtyři svíčky je to přes tisíc korun (a ty umím investovat lépe, než takhle zbytečně).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Patricius
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 23 pro 2011, 17:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín, SK

Příspěvek od Patricius »

:worthy:

pardon, mea culpa, pozeral som Jak na to Passat(TDI) a nie je tam interval výmeny žhavičov, len test.

No asi som to videl tu:
mjauto.cz píše:Žhavicí svíčky - jsou nezbytné pro start vznětových motorů a to tím, že předehřívají spalovací prostor motoru na startovací teplotu. Žhavicí svíčky dodáváme pro všechny běžné typy dieselových motorů (s předřadnou komůrkou, vířivou komůrkou a přímé vstřikování). V sortimentu BOSCH jsou žhavicí svíčky pro starší vozidla v kolíkovém provedení, které bezproblémů nahrazují žhavicí svíčky spirálové a především pak žhavicí svíčky Duraterm (kvalitnější opláštění, jiný materiál vnitřní spirály (interval výměny 60.000 km)) a žhavicí svíčky Duraterm Chromium (z odolnějšího chromovaného pláště (interval výměny 120.000 km)).
No a môj štart bol veľmi zlý, po výmene:
http://www.youtube.com/watch?v=GRLUjyEKdhs
VW Passat 1,9TDI AHU 66kW > 85kW
www.haccp1.cz
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5052
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Marek77 píše:Za sebe - je to jedno, ale určitě všechny stejné.

Například já mám BERU a měním vždy jen tu, která je vadná (samozřejmě za typově tu samou). Jedna je na motoru ještě originál - 14 let a 300 tisíc km (a stále funguje :-)).
Souhlas.Cordoba 2 žhavky origo celou dobu,2 měněny už v 120tis a pak klid. Vše BOSCH.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10338
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Já měním postupně, jak dá o sobě vědět. Na podzim, když se po ránu dostane teplota kolem nuly, poznám, že studený start je na tři válce. Tak dojedu domů, vezmu šlusmetr, propípám a vadnou vyměním.

Na prvním válci mám skutečně ještě originál svíčku - má tři sta tisíc km. První šla asi ve 180.000, druhá 240.000 a třetí teď nedávno (tak asi 260 tisíc možná).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“