zhavicky BOSCH vs. NGK
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zhavicky BOSCH vs. NGK
Je to jedno ktore, alebo ma niekto nejake dobre - zle skusenosti z niektorymi.
Skoda Oktavia II 1.9 TDI 77 kw BXE r.v 04/2006
Za sebe - je to jedno, ale určitě všechny stejné.
Například já mám BERU a měním vždy jen tu, která je vadná (samozřejmě za typově tu samou). Jedna je na motoru ještě originál - 14 let a 300 tisíc km (a stále funguje
).
Například já mám BERU a měním vždy jen tu, která je vadná (samozřejmě za typově tu samou). Jedna je na motoru ještě originál - 14 let a 300 tisíc km (a stále funguje

Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
mal som Beru, asi od vyroby... Dal som NGK a spokojnost, auto chytilo bez zavahania pri -17`C, menim ako sviecky na benzine, vzdy vsetky(smiesne peniaze) a kazdych 60.tis, tusim predpisany interval na zhavice.
Neoplati sa cakat, pretoze auto lubi skapat vtedy ked to najmenej treba, alebo mate inu skusenost?
Neoplati sa cakat, pretoze auto lubi skapat vtedy ked to najmenej treba, alebo mate inu skusenost?
VW Passat 1,9TDI AHU 66kW > 85kW
www.haccp1.cz
www.haccp1.cz
Musím Tě zklamat, ale žhavicí svíčky u motorů s přímým vstřikem nemají výměnný interval. A nevím, jak Tobě, ale mně to směšné peníze nepřipadají - za čtyři svíčky je to přes tisíc korun (a ty umím investovat lépe, než takhle zbytečně).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)

pardon, mea culpa, pozeral som Jak na to Passat(TDI) a nie je tam interval výmeny žhavičov, len test.
No asi som to videl tu:
No a môj štart bol veľmi zlý, po výmene:mjauto.cz píše:Žhavicí svíčky - jsou nezbytné pro start vznětových motorů a to tím, že předehřívají spalovací prostor motoru na startovací teplotu. Žhavicí svíčky dodáváme pro všechny běžné typy dieselových motorů (s předřadnou komůrkou, vířivou komůrkou a přímé vstřikování). V sortimentu BOSCH jsou žhavicí svíčky pro starší vozidla v kolíkovém provedení, které bezproblémů nahrazují žhavicí svíčky spirálové a především pak žhavicí svíčky Duraterm (kvalitnější opláštění, jiný materiál vnitřní spirály (interval výměny 60.000 km)) a žhavicí svíčky Duraterm Chromium (z odolnějšího chromovaného pláště (interval výměny 120.000 km)).
http://www.youtube.com/watch?v=GRLUjyEKdhs
VW Passat 1,9TDI AHU 66kW > 85kW
www.haccp1.cz
www.haccp1.cz
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5052
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Souhlas.Cordoba 2 žhavky origo celou dobu,2 měněny už v 120tis a pak klid. Vše BOSCH.Marek77 píše:Za sebe - je to jedno, ale určitě všechny stejné.
Například já mám BERU a měním vždy jen tu, která je vadná (samozřejmě za typově tu samou). Jedna je na motoru ještě originál - 14 let a 300 tisíc km (a stále funguje).
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Já měním postupně, jak dá o sobě vědět. Na podzim, když se po ránu dostane teplota kolem nuly, poznám, že studený start je na tři válce. Tak dojedu domů, vezmu šlusmetr, propípám a vadnou vyměním.
Na prvním válci mám skutečně ještě originál svíčku - má tři sta tisíc km. První šla asi ve 180.000, druhá 240.000 a třetí teď nedávno (tak asi 260 tisíc možná).
Na prvním válci mám skutečně ještě originál svíčku - má tři sta tisíc km. První šla asi ve 180.000, druhá 240.000 a třetí teď nedávno (tak asi 260 tisíc možná).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)