vibrace motoru na volnoběh , 103kw 16v

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

rubino2
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 25 říj 2012, 12:37
Odpovědi: 0

vibrace motoru na volnoběh , 103kw 16v

Příspěvek od rubino2 »

neřešil někdo podobný problém : vibrace motoru na volnoběh ! (octavia 2,0TDi, 16v, 103kw, BKD, cca 240t km) , setrvák a spojka měněna cca 10tkm nazpátek - klepal setrvák). Všichni mechanici v okolí se shodli na tom že to dělají vstřiky nebo hlava válců (vymačkané sedla od vstřikovačů). Zkoušeli jsme vstřik vyndat a nějaké extra vymačkání sedla nebylo. Řešil prosím někdo toto a jak dopadl ??? Počítač zadnou zavadu nepíše , vše se zdá být v pořádku! Auto a spotřeba je bez problému.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

kanál číslo 13 hovorí?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
rubino2
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 25 říj 2012, 12:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od rubino2 »

kanál č. 13 ??? myslíš VAG
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14423
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Myslím že to tady psal Huml, že to dělá volnoběžná dávka paliva.
rubino2
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 25 říj 2012, 12:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od rubino2 »

volnoběžná davka paliva ? a ta se dá upravit VAGem ? motor škube jen na volnoběch (vibrace je cítit až v sedačce), při rozjezdu a jizdě je vše v pořádku !!! vypadá to jako by to pokuckavalo na 3valce (motor nevynechá - otačky jsou klidné cca 800-900ot , ale vybrujeje motor ! (někdy je to znatelnější když auto zustane nakloněné ( dokopce nebo zkopce)
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

napíš čo je v kanale 13 na vagu-.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

teraz som to riesil frajerke vsetko v pohode na konec som prepucoval klapku a od vtedy uz nic;-)
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
rubino2
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 25 říj 2012, 12:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od rubino2 »

a jakou klapku ?
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

skrtiacu na sani z predu
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Majkl81
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 27 úno 2013, 15:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Majkl81 »

Zdravím.Mám podobný problém s AZV 2.0 TDi.
Motor škube na volnoběh,otáčky drží a ta ludra pozná že stojí do kopce a nebo z kopce. :x Občas je to na vypadnutí z auta.
Nenašlo by se řešení ?
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

pani a nemoze to byt silenblok, pri nakloneni sa vaha motora prenesie na jeden (zly) silenblok a vtedy je citit vibracie?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
rege245
Přispěvovatel
Příspěvky: 192
Registrován: 08 kvě 2008, 11:06
Odpovědi: 0
Bydliště: PresoVW (Sk)

Příspěvek od rege245 »

skor to vyzera problem s privodom nafty (naklon auta)
VW Passat Comfortline, AWX, 5/2005, 169HP@MAHA, FMIC, EGR Off, remap
Avatar: VW 1.9TD
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

základ na BKD je správný nastavení volnoběžné dávky, aby se neškubal, ale už jsem řešil, že to dělaly načatý dráty od snímače teploty paliva, jak se skokově měnila teplota, tak to sebou házelo jak kdyby to mělo padoucnici, chybu to samozřejmě ještě nevyhazovalo
SpeedyS4
Přispěvovatel
Příspěvky: 173
Registrován: 03 lis 2008, 23:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SpeedyS4 »

Jak se da vagem davka upravit? Login 12233 na 2.0tdi nwfunguje jako u starsich modelu?
Subaru Impreza WRX STI 02
Audi A4 B7 - 2.0Tdi - 103Kw ... spolehlivě a úsporně :)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

přestavením rozvodů
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“