Stránka 1 z 1
Fabia 1,2
Napsal: 05 dub 2007, 21:29
od Bušík
Zdravím,prosím,či by mi niekto nevedel poradiť s problémom:
Fabia 1,2 40kW-motor beží normálne,pri voľnobehu po chvíli vypadne 3-valec a motor už ide stále iba na dva valce.Diagnostika vypíše chybu: P0303 35-10 valec 3 zistené vynechávanie zapaľovania-sporadicky. Keď vypnem zapaľovanie a hneď naštartujem,znova ide normálne. Keď vymažem závadu,po skúšobnej jazde je počet závad . 0. Na 3-valci je menší tlak: 1-17,1
2-15,2
3-10,3
Sviečky,cievky,vstrekovače sú ok.
Dík
Napsal: 05 dub 2007, 21:42
od ROMEK
asi by sem to videl na zapalovaciu cievku co je na sviecke skontroluj kabelaz
a ked nic nenajdes prehod cievku z 3 valca na valec 1 cize ich medzi sebu vymen ked ti vyhodi chybu na prvem valci je to jasne
Napsal: 05 dub 2007, 22:31
od sono11
máš najazdených viac ako 80 000km? ak ano, tak máš prasknutú hlavu valcov.
Napsal: 05 dub 2007, 23:09
od Bušík
Cievky som prehadzoval. Pozriem tú kabeláž. Auto má 67 700km.V Boate by menili hlavu.
Keď nič nezistím asi ma neminie demontáž hlavy.
Napsal: 06 dub 2007, 05:49
od Yap
Podle aktuálního sdělení Škodovky je to hlava. Jak píše kolega o fous výše. Pokud to teda nejsou svíčky a cívky. Už jsem to jednou dělal a fakt to bylo tim. Ale jinak přeju pěknou zábavu

Napsal: 06 dub 2007, 15:11
od Bušík
Ďakujem za odpovede. Sviečky a cievky to na 100% nie sú, tak demontujem hlavu a dám ju pre istotu odtlakovať. Potom napíšem,ako to pokračuje.
Napsal: 06 dub 2007, 17:45
od Duri999
Ak by si potreboval jednu hlavu mam.
Napsal: 08 dub 2007, 20:37
od kuka
Už jsem se s tim taky setkal a pokud je tam takovej rozdíl v tlacích tak je to stopro hlava. akorat jsem neslyšel že by někdy praskla, v mym případě do byly sedla ventilů, asi nejakej špatnej matroš. pokud maš pravidelnej servis ve škoda servise tak ti to udělaj gratis.
Napsal: 09 dub 2007, 19:04
od daor
zdraviicko podle mi ho pokud mas komprese dobré na ostatních válcích a je komprese špatna pouze na třetímn válci tak budes mit bud podpalený ventily, což by znamenalo že by si musel přebrousit ventily a nebo mamš špatny tesnící kroužek.. to mužesš vysoušet řměs si tlak na tom valci a pak do valce stříkni trochu oleje a zkus to znova.. pokud by se tlak nezměnil je špatna hlava.. pokud se tlak zvíší jsou špatný krožky.zkus to za to nic nedaš..
Napsal: 10 dub 2007, 20:31
od Bušík
To som skúšal hneď-ukazuje to na krúžky. Musím dokončiť jednu Nexiu,potom sa do toho pustím. Mne nešlo do hlavy hlavne to vypadávanie zapaľovania na 3-valci a keď som vypol a znova naštartoval,znova to šlapalo.
Napsal: 11 dub 2007, 21:07
od daor
nu pokud se nepletu tak diž nemaš kompresy ttak ona jiskra skoci ale jak nejdojde ke stlačeni paliva tak nedojde k vybuchu tak to vypada jak diby nebyla jiskra. zkus tedy vyměnit ty kroužky a diž budeš mít dole tu hlavu tak ji zkus zalejt technickým benzinem eti nesu chytli i ventily
Napsal: 11 dub 2007, 21:22
od autovtip
sprav tlakovu skušku a ta ti presne ukaže kam maš unik tlaku a aky je velky
Napsal: 18 dub 2007, 21:27
od Bušík
Tlakovú skúšku som urobil-vyzerá to na krúžky? Zákazník chce,aby som mu vykalkuloval cenu opravy-bez demontáže hlavy.
Zháňal som tie krúžky-bez úspechu. V škodovke tiež nič - iba celý motor za 78 000Sk. Je to možné?
Fabia 1.2
Napsal: 19 dub 2007, 17:41
od konys
Mně to zrovna tak psalo sporadické vynechávaní zapalovaní, ale byly to zanesené vstřiky které sem tam lepily, neboť jsem jezdil na benzín od neznačkových pump. Koupil jsem kapky do benzínu na pročištění palivového systému a je po závadě.
Napsal: 19 dub 2007, 19:19
od daor
MNo ja nevim ja si myslim ze by se ty krouzky meli dat sehnat ja sem se ti chtel kouknout do katalogu ale me ho nedo odnesl takze nevim.. ale menit celej motor to ajni vzadnym pripade to by si se nedoplatil. ...