To ma kazde VP37 nad 200t km vydrety obal cerpadla??

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

To ma kazde VP37 nad 200t km vydrety obal cerpadla??

Příspěvek od toefuk »

Viem, ze to nieje nic nove, ale zaujimalo by ma ci uz mal niekto rozhodene toto cerpadlo s tym, ze nemalo tuto CHRONICKU vadu.
Ako to riesite? Vymenou obalu alebo sa to da este zachranit zabrusenim vydretych hran?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Obrázek
tolko cerpadlarov a nikto nic??? :?
skusal to uz niekto ,,vypuzdrit"?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
venouš
Přispěvovatel
Příspěvky: 291
Registrován: 04 črc 2009, 14:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od venouš »

zasvět mě,do toho problému trochu.AVG ma tedy asi to samé čerpadlo?jaké to má příznaky když se to takhle vydrbe??díky
VW sharan 81kw AVG
Škoda Felicia combi 1.3MPi
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

problemy s regulovanim predvstreku.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9179
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

myslím si že každé vydřený obal nemá. jelikož vím že tyto čerpadla snesou hooodně a jsou tu auta co mají randál KM a žádnej defekt na čerpadle.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Ono asi dost zavisi ako to auto jazdilo a hlavne na com..... ale tipujem ze po tych 200 tis.km na "nasej" nafte bez specialnych aditiv (hlavne zimnej samozrejme) je takto vymlete hadam kazde ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Někdy jsou vydřeté ještě víc. Nechybí moc a bylo by to durch. Hlavně ty co mají 12ku píst, nebo pětiválce. Dávám nový obal.
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

ja to vidim na nekvalitnu naftu + moc napnuty rozvodak a ani ulozenie/zabezpecenie pohybu osi rolniciek nieje moc stastne poriesene...
Zaujimalo by ma ako su na tom 6valce, myslim, ze BMW 525 maju tieto cerpadla.
Tam sa sila rozklada na 6 hriadelov, tak mozno to ma dlhsiu zivotnost.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

tak takhle vydreny obaly jsou i tady, nafta vliv bude mit ale ne moc velkej. Rozvodak v tomhle pripade s tim nema nic spolecnyho, ten ma spolecnyho jen s ulozenim hridele, tam to hodne vydre pokud je preplej, ale vzhledem k automat. napinacim kladkam tak ho malokdo moc prepne nez ma byt. I u 6 valce pokud to bude s axialnim pistkem to bude vydreny zhruba takhle stejne, zalezi hlavne na prumeru pistku a tim padem zvetsenym silam pusobicim na unasec kladek.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

tuner:
no fajn, ale ako si mam vysvetlit polohu vydretej casti od unasaca? Myslim tym, ze na fotke hore je obal z cerpadla ktore bolo na lavej strane motora (rover), cize sila od napnutia remena a poloha vydretia by sedela.
Cerpadla na pravej strane motora (VW group) maju polohu vydretej casti zrkadlovo otocenu oproti tej co je na fotke. :? (crazy)
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

tak podruhy,remen nema s unasecem kladek zadnej kontakt, od prepnutyho remene se ti vydrou futra ulozeni hridele, hridel taktez nema s unasecem kladek kontakt. je to vydreny diky odporu pistku pusobenim na vacku a ta pusobi prez kladky na unasec, jasny jak facka prece.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

ved ja to nepopieram,
len som sa snazil najst suvislost medzi tou polohou vydretej casti a posobenim sily od remena.
Proste mi nejde do hlavy preco to nieje vydrete po celom obvode ked je to tak ako tvrdis ty(nespochybnujem tvoj nazor).
Viem ze hriadel je pevne ulozeny v mosadznych puzdrach.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Je to takhle: Ovládání toho kroužku je nízkotlakou naftou prostřednictvím pístku v dolní části čerpadla, proti síle vratné pružiny. Vzhledem k tomu, že zmíněný kroužek je při chodu čerpadla unášen ve směru otáčení a ten píst nepůsobí v ose, ale jednostraně na obvodu, vzniklá výsledná síla (vektor síly) působí právě tím směrem, kde je největší opotřebení.
(Kdyby mohly ty ovládací písty být dva proti sobě, tak by se síly vyrušily a k vydírání by nedocházelo.)
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

presne, ale neni to jen o sile pruzin ale taky o prumeru pistku a tim padem zatizeni kladek a unasece kladek, cim vetsi pistek tim vetsi zatizeni., Napr cerpadlo s 9mm pistkem ma jen polovicni stycnou plochu unasece kladek s obalem cerpadla. 10mm pistek uz ma celou.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

nechcem sa dotknut tunera, lebo za jeho prispevkami je vidno kus prace, ale origosove vysvetlenie sa mi zda prijatelnejsie.

A co hovorite na opravu vypuzdrenim:
1) odsustruzit z vnutorneho priemeru obalu +6mm na priemer,
2) nalisovat puzdro odsustruzene s presahom a vyfrezovanou drazkou pre regulaciu predvstreku,
3) dosustruzit vnutorny priemer v puzdre na presny rozmer.

Ja len ze ci to uz niekto neskusal. Mat doma frezovacku a sustruh tak sa asi do toho pustim.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“