To ma kazde VP37 nad 200t km vydrety obal cerpadla??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To ma kazde VP37 nad 200t km vydrety obal cerpadla??
Viem, ze to nieje nic nove, ale zaujimalo by ma ci uz mal niekto rozhodene toto cerpadlo s tym, ze nemalo tuto CHRONICKU vadu.
Ako to riesite? Vymenou obalu alebo sa to da este zachranit zabrusenim vydretych hran?
Ako to riesite? Vymenou obalu alebo sa to da este zachranit zabrusenim vydretych hran?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Ono asi dost zavisi ako to auto jazdilo a hlavne na com..... ale tipujem ze po tych 200 tis.km na "nasej" nafte bez specialnych aditiv (hlavne zimnej samozrejme) je takto vymlete hadam kazde 

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
ja to vidim na nekvalitnu naftu + moc napnuty rozvodak a ani ulozenie/zabezpecenie pohybu osi rolniciek nieje moc stastne poriesene...
Zaujimalo by ma ako su na tom 6valce, myslim, ze BMW 525 maju tieto cerpadla.
Tam sa sila rozklada na 6 hriadelov, tak mozno to ma dlhsiu zivotnost.
Zaujimalo by ma ako su na tom 6valce, myslim, ze BMW 525 maju tieto cerpadla.
Tam sa sila rozklada na 6 hriadelov, tak mozno to ma dlhsiu zivotnost.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
tak takhle vydreny obaly jsou i tady, nafta vliv bude mit ale ne moc velkej. Rozvodak v tomhle pripade s tim nema nic spolecnyho, ten ma spolecnyho jen s ulozenim hridele, tam to hodne vydre pokud je preplej, ale vzhledem k automat. napinacim kladkam tak ho malokdo moc prepne nez ma byt. I u 6 valce pokud to bude s axialnim pistkem to bude vydreny zhruba takhle stejne, zalezi hlavne na prumeru pistku a tim padem zvetsenym silam pusobicim na unasec kladek.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
tuner:
no fajn, ale ako si mam vysvetlit polohu vydretej casti od unasaca? Myslim tym, ze na fotke hore je obal z cerpadla ktore bolo na lavej strane motora (rover), cize sila od napnutia remena a poloha vydretia by sedela.
Cerpadla na pravej strane motora (VW group) maju polohu vydretej casti zrkadlovo otocenu oproti tej co je na fotke.

no fajn, ale ako si mam vysvetlit polohu vydretej casti od unasaca? Myslim tym, ze na fotke hore je obal z cerpadla ktore bolo na lavej strane motora (rover), cize sila od napnutia remena a poloha vydretia by sedela.
Cerpadla na pravej strane motora (VW group) maju polohu vydretej casti zrkadlovo otocenu oproti tej co je na fotke.


A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
tak podruhy,remen nema s unasecem kladek zadnej kontakt, od prepnutyho remene se ti vydrou futra ulozeni hridele, hridel taktez nema s unasecem kladek kontakt. je to vydreny diky odporu pistku pusobenim na vacku a ta pusobi prez kladky na unasec, jasny jak facka prece.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
ved ja to nepopieram,
len som sa snazil najst suvislost medzi tou polohou vydretej casti a posobenim sily od remena.
Proste mi nejde do hlavy preco to nieje vydrete po celom obvode ked je to tak ako tvrdis ty(nespochybnujem tvoj nazor).
Viem ze hriadel je pevne ulozeny v mosadznych puzdrach.
len som sa snazil najst suvislost medzi tou polohou vydretej casti a posobenim sily od remena.
Proste mi nejde do hlavy preco to nieje vydrete po celom obvode ked je to tak ako tvrdis ty(nespochybnujem tvoj nazor).
Viem ze hriadel je pevne ulozeny v mosadznych puzdrach.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Je to takhle: Ovládání toho kroužku je nízkotlakou naftou prostřednictvím pístku v dolní části čerpadla, proti síle vratné pružiny. Vzhledem k tomu, že zmíněný kroužek je při chodu čerpadla unášen ve směru otáčení a ten píst nepůsobí v ose, ale jednostraně na obvodu, vzniklá výsledná síla (vektor síly) působí právě tím směrem, kde je největší opotřebení.
(Kdyby mohly ty ovládací písty být dva proti sobě, tak by se síly vyrušily a k vydírání by nedocházelo.)
(Kdyby mohly ty ovládací písty být dva proti sobě, tak by se síly vyrušily a k vydírání by nedocházelo.)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
presne, ale neni to jen o sile pruzin ale taky o prumeru pistku a tim padem zatizeni kladek a unasece kladek, cim vetsi pistek tim vetsi zatizeni., Napr cerpadlo s 9mm pistkem ma jen polovicni stycnou plochu unasece kladek s obalem cerpadla. 10mm pistek uz ma celou.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
nechcem sa dotknut tunera, lebo za jeho prispevkami je vidno kus prace, ale origosove vysvetlenie sa mi zda prijatelnejsie.
A co hovorite na opravu vypuzdrenim:
1) odsustruzit z vnutorneho priemeru obalu +6mm na priemer,
2) nalisovat puzdro odsustruzene s presahom a vyfrezovanou drazkou pre regulaciu predvstreku,
3) dosustruzit vnutorny priemer v puzdre na presny rozmer.
Ja len ze ci to uz niekto neskusal. Mat doma frezovacku a sustruh tak sa asi do toho pustim.
A co hovorite na opravu vypuzdrenim:
1) odsustruzit z vnutorneho priemeru obalu +6mm na priemer,
2) nalisovat puzdro odsustruzene s presahom a vyfrezovanou drazkou pre regulaciu predvstreku,
3) dosustruzit vnutorny priemer v puzdre na presny rozmer.
Ja len ze ci to uz niekto neskusal. Mat doma frezovacku a sustruh tak sa asi do toho pustim.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381