Stránka 1 z 2
Octavia II špatné studené starty
Napsal: 31 říj 2012, 21:38
od RemyZero
Zdravim,
nikde jsem ve foru nenašel stejný problém, co mam já

((
Mám OII 2.0TDI. Jedná se mi o to, že každou zimu při poklesu teplot mam při prvním studeném startu problém. Neni to, že by auto točilo a motor nechtěl naskočit, ale chyba je v tom, že při prvním studeném startu se to sotva převalí, jako kdyby byla vybitá baterka. Baterku má novou a i jsem si včera půjčil jinou baterku a dělá to pořád ...
Už vůbec nevim, čim by to mohlo být. Pokud auto nastartuju a hned chcípnu, tak další start je krásně zlehka, jako kdyby baterka točila krásně.
Prosím poraďtě mi někdo. Díky moccc všem
Napsal: 31 říj 2012, 22:06
od Tomas.cz
Co startér a ukostření motoru?
Napsal: 31 říj 2012, 22:07
od geo
Pravděpodobně starter ale chce to změřít muže to dělat i kostra nebo napájení.
Napsal: 15 lis 2012, 20:35
od RemyZero
Tak baterky jsem vyzkoušel už 3 a pořád stejný .. Zítra zkusíme s kamarádem vyndat startér a nějak vyčistit ... Je fakt divný, že když auto stojí v garáži 3 dny, tak nastartuje normálně a když stojí venku třeba 9 hodin v ziomě kolem 0°C, tak to startuje, jako kdyby baterka mlela z posledního

((( Už mi fakt nic nenapadá
Napsal: 22 lis 2012, 07:23
od p.balaz
Potrebujem poradit s mojim startovanim. Octa II 2006 125kw motor BMN.
zle startuje pri nizsich teplotach, musim tocit cca 3 sekundy a ked naskoci tak ako keby len na 2 valce a po par sekundach ide normalne. podozrieval som padanie nafty ale aj som dal priehladnu privadzaciu hadicu a nove spojky ale vzduch ziadny, len v spiatocke. Baterka ma rok bosch ***** takze tou to nebude urcice. Vie mi niekto skontrolovat hodnoty? dakujem
14:18:17 Skupina 004: jednotka motoru
792 /min Otacky motoru (G28)
5.0 *ATDC pocatek vstriku (pozadovano)
3.8*KW dekla vstriku (pozadovano)
0.00* hodnota natoceni
14:18:17 Skupina 013: volnobeh stabilizace (odchylka vstrikovaneho mnozstvi)
-1.02 mg/str odchylka vstrikovaneho mnozstvi valec 1
1.34 mg/str odchylka vstrikovaneho mnozstvi valec 2
0.06 mg/str odchylka vstrikovaneho mnozstvi valec 3
-0.39 mg/str odchylka vstrikovaneho mnozstvi valec 4
Napsal: 06 pro 2012, 09:25
od karel4
[quote="p.balaz"]
Stejný motor stejný problém,došli jste k nějakému závěru?
Nepomohlo by zvýšit startovací dávku?Ale u tohoto typu nevím jak,zadán login podle VISu ,blok 1 číslo je 128 na kolik změnit?
Napsal: 06 pro 2012, 16:45
od davemo
100% startér měl jsem to samé uhlíky ko čistit asi nepomůže rozebrat a vyměnit uhlíky a pouzdra.Uhlíky i z držákem kup až budeš vědět číslo startéru je hodně tipu a pokud tam máš plastové pouzdra co jsou v ních zasunuty ty uhlíky tak kup starší kovové provedení je lepší.
Napsal: 26 kvě 2013, 14:17
od doli
Ahoj, mám úplně stejný problém jako je popsáno v úvodu tématu. Pokud teplota spadne k 5 stupňům a nižším, začne se objevovat problém při studeném startu...a řekl bych že se to postupem času zhoršuje, dřív to začínalo jen při -20 stupních.
Auto: OII RS 125 kW, r.v. 2006, najeto 141 000 KM
Už jsou zkoušel vyměnit žhavicí svíčky, tento rok nové podávací čerpadlo. Nová baterie (Varta Dynamic Silver 77Ah). A letos v lednu na záruku vyměněny všechny vstřikovače.
Našel jste někdo již řešení? Je to opravdu startér?
Děkuji.
Napsal: 03 říj 2013, 05:26
od doli
Nikdo další neřeší problém se studenými starty?
Napsal: 03 říj 2013, 06:25
od chipmann
Starter

Napsal: 03 říj 2013, 06:56
od Rychly Jakub
octa I pd 96kw stejny problem jak byla zima a prvni start dlouhe slabe toceni po rozebrani starrteru volny na futrecvh vymenil sem futra stocil kotvu vymenil uhli cena cca 1200 a toci ze by to prevratil na strechu
Napsal: 03 říj 2013, 07:36
od jericho-3
Tak to má být, samodomo a ještě dobrý pocit z vykonané práce...

Napsal: 01 pro 2013, 21:24
od popan
zdravim kluci,hledal sem ale nenašel kloudnou odpověď tak se mi nechce zakládat nový téma,vyřešil někdo někdy problematiku s delším startováním na 2.0 16V 125 KW BMN,mam nové vstřiky,svazek,žhavičky a už nevim jak dál díky za rady
Napsal: 09 pro 2013, 23:03
od fenyx6
Řešil jsem úplně stejný problém jako autor tématu akorát na Octavii I TDI AGR. Celé léto auto startovalo OK a jak začaly teploty padat k nule tak první převalení startéru bylo jako s vybitou baterií. Následovala výměna rok staré Varty za novou a výsledek se nedostavil naprosto žádný.
Následně jsme při startu měřili pokles napětí na baterii a napětí kleslo až někde k 8V, někde jsem se dočetl, že minimum je 9 a i to už je na hranici. Tak jsme stejné měření provedli na Passatu Z1 a tam to nekleslo pod 11V. Takže následoval repas startéru, nová pouzdra, uhlíky a komplet vyčištění.
Člověk by řekl, že to muselo startovat jak víno, ale bylo to naprosto beze změny. Když jsem začal startovat, první převalení zase jak na škodě 120 v -30 a když jsem to chcípl a zkusil znova už to bylo v pohodě. Nakonec to dopadlo tak, že v -15 jsem už nenatočil vůbec.
Nakonec se nám furt nezdál ten pokles na baterce při startu, kterej i po repasi startéru furt padal k 8 V, tak jsme začali čistit komplet přívody kabely vedoucí k baterii. Kontrola ukostření, které je přímo pod baterkou demontáž kabelu až u startéru a altíku, kompletní očištění všech kontaktů (byl na nich už pěkný nános té zelené sračky co se dělá na povrchu mědi) až na čistou měď a montáž zpět. Světe div se auto na druhej den v mrazu chytlo jak za mlada a perfektně startuje do teď. Ale než jsme na to přišli, tak jsme se s tím drbali pomalu rok.
Nakonec to byla ta ze všech oprav nejlevnější, stačí šmirgl papír a ocelák.
Tak všem hodně štěstí

.
Napsal: 10 pro 2013, 02:08
od Sayllo
RemyZero píše:Tak baterky jsem vyzkoušel už 3 a pořád stejný .. Zítra zkusíme s kamarádem vyndat startér a nějak vyčistit ... Je fakt divný, že když auto stojí v garáži 3 dny, tak nastartuje normálně a když stojí venku třeba 9 hodin v ziomě kolem 0°C, tak to startuje, jako kdyby baterka mlela z posledního

((( Už mi fakt nic nenapadá
A skusil si jednu stych 3ch baterii pripojit-ukostrit priamo o motor startovacimi kablami? mozno by ti to povedalo, vela, mozno vobec nic.
Starter moze byt plny bordelu a vyschnutej vazeliny ktora stym bordelom vzime urobi jakysi antipohyblivy ...no napriklad maglajz... Dalsia vec su uhliky strartera.... atd... moze toho byt kopec. No polorepas startera doma v garazi je vyhodna rychlovka...