ahoj,
po vymene rozvodov a tesnenia hl. valcov mam tazke studene starty. Starterom treba tocit dobrych 15 sekund uz pri 2-3 stupnoch nad nulou. Spociatku pri toceni len kasle, potom sa nadychava az nakoniec nastartuje. Pripada mi to ako keby padalo palivo. Ak uz raz nastartuje, potom startuje na brnk.
Vcera som nastavil synchronizaciu rozvodov na 0.0, zhavice OK. Tesnenie pod hlavou je menene (povodne prepustalo kompresny tlak do vodneho systemu).
Ma niekto napad do coho este zavrtat?
Spatne studene starty po vymene rozvodov AJM
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 48
- Registrován: 05 črc 2009, 15:46
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 48
- Registrován: 05 črc 2009, 15:46
Jasne, logicke je ist po dodavke paliva. Problem je ten, ze ked uz raz chyti, potom uz nema problem startovat ani zapar sekund. Tzn., ze po po kazdej uprave musim cakat do rana dalsieho dna:)dibarbora píše:V podstate si si odpovedal sam, podla priznakov sa treba sustredit na palivo. Skontrolovat vsetko co bolo rozobrate od filtra az po vstrekovace. S poklesom teploty sa ti tam mohla objavit netesnost.
Skor by som v tomto pripade uvital pomoc VAGu, ale neviem ako presne skontrolovat mnozstvo vstrekovaneho paliva, pripadne ine merania, ktore by s tymto problemom mohli suvisiet.
To, ze ti to do rana drzi je v podstate normalne, keby si mal v systeme dieru ako svet, tak by ti to neslo vobec. Pokial mas v pohode vstrekovace a problem je v dodavke paliva, tak len trpezlivo skusat a hladat. Jeden typ by som dal, casto si to prisava vzduch cez termoventil na filtry paliva, resp popod, tesni to tam O-kruzok.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 48
- Registrován: 05 črc 2009, 15:46