Spatne studene starty po vymene rozvodov AJM

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ladislav.trenka
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 05 črc 2009, 15:46
Odpovědi: 0

Spatne studene starty po vymene rozvodov AJM

Příspěvek od ladislav.trenka »

ahoj,
po vymene rozvodov a tesnenia hl. valcov mam tazke studene starty. Starterom treba tocit dobrych 15 sekund uz pri 2-3 stupnoch nad nulou. Spociatku pri toceni len kasle, potom sa nadychava az nakoniec nastartuje. Pripada mi to ako keby padalo palivo. Ak uz raz nastartuje, potom startuje na brnk.

Vcera som nastavil synchronizaciu rozvodov na 0.0, zhavice OK. Tesnenie pod hlavou je menene (povodne prepustalo kompresny tlak do vodneho systemu).

Ma niekto napad do coho este zavrtat?
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

si si istý,že ten rozvod je dobre? nič nieje len tak.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 24 zář 2009, 12:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od dibarbora »

V podstate si si odpovedal sam, podla priznakov sa treba sustredit na palivo. Skontrolovat vsetko co bolo rozobrate od filtra az po vstrekovace. S poklesom teploty sa ti tam mohla objavit netesnost.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
ladislav.trenka
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 05 črc 2009, 15:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od ladislav.trenka »

dibarbora píše:V podstate si si odpovedal sam, podla priznakov sa treba sustredit na palivo. Skontrolovat vsetko co bolo rozobrate od filtra az po vstrekovace. S poklesom teploty sa ti tam mohla objavit netesnost.
Jasne, logicke je ist po dodavke paliva. Problem je ten, ze ked uz raz chyti, potom uz nema problem startovat ani zapar sekund. Tzn., ze po po kazdej uprave musim cakat do rana dalsieho dna:)

Skor by som v tomto pripade uvital pomoc VAGu, ale neviem ako presne skontrolovat mnozstvo vstrekovaneho paliva, pripadne ine merania, ktore by s tymto problemom mohli suvisiet.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20174
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

vstřiky máš nastavené?? když se dělala hlava
těsnění nová předpokládám
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 24 zář 2009, 12:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od dibarbora »

To, ze ti to do rana drzi je v podstate normalne, keby si mal v systeme dieru ako svet, tak by ti to neslo vobec. Pokial mas v pohode vstrekovace a problem je v dodavke paliva, tak len trpezlivo skusat a hladat. Jeden typ by som dal, casto si to prisava vzduch cez termoventil na filtry paliva, resp popod, tesni to tam O-kruzok.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
ladislav.trenka
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 05 črc 2009, 15:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od ladislav.trenka »

Ako spravne poznamenal roman1648, boli menene aj tesnenia vstrekovacov, v sade na vstrekovac, ale samotne vstrekovace nastavovane neboli.

@Dibarbora, zajtra pozriem aj ten o-kruzkok na filtry paliva. Dakujem za tip.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“