Teda Zizalo, to ti povim, kruty konec (?nebo mezistav?). Potrebujes prachy, ohanis se rodinou a pak si poridis nenazranou benzinovou atmosferickou svini - v tomhle se mi logika nalezt nedari
Graf nehodnotim, protoze mi to neprislusi - benzin jde mimo me.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Forest píše:Teda Zizalo, to ti povim, kruty konec (?nebo mezistav?). Potrebujes prachy, ohanis se rodinou a pak si poridis nenazranou benzinovou atmosferickou svini - v tomhle se mi logika nalezt nedari
Graf nehodnotim, protoze mi to neprislusi - benzin jde mimo me.
Prachy potrebuje kazdej, jezdi to za stejny penize jako Okta, 11.5-17, nejcsteji 13 E85. takze to neni tak uplne marny. Je to mezistav, ale v planu mam si to nechat, je v tom neuveriteny ticho a prijemny svezeni. Atmosfericky to treba nezustane Nikdy jsem neveril, ze pochvalim benzinaka
Forest píše:Teda Zizalo, to ti povim, kruty konec (?nebo mezistav?). Potrebujes prachy, ohanis se rodinou a pak si poridis nenazranou benzinovou atmosferickou svini - v tomhle se mi logika nalezt nedari
Graf nehodnotim, protoze mi to neprislusi - benzin jde mimo me.
Prachy potrebuje kazdej, jezdi to za stejny penize jako Okta, 11.5-17, nejcsteji 13 E85. takze to neni tak uplne marny. Je to mezistav, ale v planu mam si to nechat, je v tom neuveriteny ticho a prijemny svezeni. Atmosfericky to treba nezustane Nikdy jsem neveril, ze pochvalim benzinaka
OT: Ta octa žrala tolik i při normální jízdě? Nebo jenom když jsi jí dával plnej knedlík. Vím že s tolika koňma se asi v klidu jezdit nedá, ale tak zajímalo by mě to, kolik to bralo normálně.
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
nejsem-naivka píše:Prachy potrebuje kazdej, jezdi to za stejny penize jako Okta, 11.5-17, nejcsteji 13 E85. takze to neni tak uplne marny. Je to mezistav, ale v planu mam si to nechat, je v tom neuveriteny ticho a prijemny svezeni. Atmosfericky to treba nezustane Nikdy jsem neveril, ze pochvalim benzinaka
Tak pokud to radne preplnis, bude to jina dimenze a pak by se pro to pochopeni dalo nalezt. ...jinak ja bych taky neveril. Pokud jsem si byl necim u tebe jist, pak to byla vira v naftu.
Ale na zimu asi dobra volba - kdyz odhlednu od drobnosti, tak ve sve podstate sednes a jedes.
Naposledy upravil(a) Forest dne 05 lis 2012, 21:00, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Normalni jizda treba Vary-Praha 7.5 jako vsechny pd ctyrkoly podle me, okolo baraku 9 a zbytek je jasnej. Takze kdyz to srovnam s 11.5 a 13 tak je to plus minus stejne v tichu bez vibraci. Ale to ze ted jezdim timhle nerikam ze je na tdi neco spatne. Nafta je nafta, tohle nema kroutak, ze to jede poznam podle tachometru, zadny namozeny krcni patere se nekonaji
měl jsem tu čest být rok majitelem tohoto motoru v GV R32 a pohon je to vynikající, ropa nemá ty aristokratický manýry jako VR6. Tenhle motor je uživatelsky dokonalej a krouťák to má na atmo benzín týhle třídy velmi hutnej už od volnoběhu, běžně reguluješ jen plynem a když chceš letět tak prostě podřadíš a pro těch 250 poníků si dojdeš otáčkama, dotočit se to nechá v sérii někam k 7000 a do poslední chvíle graduje. Já měl průměr za 17.000 km neuvěřitelných 9,2l N98. Přesto nebo právě proto jsem si uvědomil že na každodenní ježdění je to zbytečnej luxus a přesedl do ropáčka s méně než polovičním výkonem. Ale tuhle volbu naprosto schvaluju, každej nadšenec do aut by měl podle mě alespoň jednou v životě vlastnit benzín s 6 a více válci, má to ducha