Stránka 1 z 2
Velkej IC na golfa 4 1.9 TDI ALH origo stav
Napsal: 06 lis 2012, 19:54
od M4rt4s
Ahoj mám příležitost koupit velkej IC na mýho golfa má to smysl když je v origo stavu ? časem bych do něj koupi větší trisky možná chip . . .ale to je ve hvězdách. Důvod koupě je jeho cena 1500 i s hadicema a sponama jen namontovat

(je to od kámoše)
Napsal: 06 lis 2012, 20:01
od live69
jak velký je pojem velkej??
Napsal: 06 lis 2012, 20:05
od M4rt4s
takhle velký to je přesně on sundám ho z tohodle auta.[/img]
Napsal: 06 lis 2012, 20:13
od live69
za litr drahý............

promin ale za mě ne tohle bych si na auto nedal
jo a myslím že ti ostatní stejně napíšou že na GIV se ti to nevejde jen tak pod nárazník
Napsal: 06 lis 2012, 20:24
od Stifko
krasna cena,i kdyby jen za IC,protoze vedeni budes muset predelat,ale nevim jestli se ti takhle velkej IC vejde na GIV se serii naraznikem,asi ne kamo
Napsal: 06 lis 2012, 20:26
od Bóďa
No s tímhle na G4 v podstatě bez nárazníku...
To kolínko na místě původního ic drobátko přiškrcené, ne?

Napsal: 06 lis 2012, 20:28
od G.o.l.f. IV
Budeš muset trošku poupravit výztuhu a nárazník

Nebo jinej nárazník

Napsal: 06 lis 2012, 20:42
od Forest
Tech priskrceni je tam vice a celkove mi to prijde takove prasacke provedeni (otazkou je, zda ty hadice by vubec nejaky seriozni tlak udrzely).
Vedel bych o jednom narazniku, ktery by to mohl dost mozna pojmout, a dokonce i s TUV
Ale k tematu: nevyuzijes to dokud nedas chip. Jinak ty hadice prodat (pokud je nekdo koupi) a pak mozna i ten IC - nejlepsi mozna varianta.
Napsal: 06 lis 2012, 20:44
od r.martinec
Forest píše:Vedel bych o jednom narazniku, ktery by to mohl dost mozna pojmout, a dokonce i s TUV
Ale k tematu: ty hadice prodat (pokud je nekdo koupi) a pak mozna i ten IC - nejlepsi mozna varianta.
myslíš,že to IC je až tak zlé?
vedení nekomentuji
Napsal: 06 lis 2012, 20:49
od Forest
r.martinec píše:myslíš,že to IC je až tak zlé?
Uprimne receno, trochu bych se toho obaval, protoze to vypada (foto kvalitou rozliseni neoplyva), jako kdyby to bylo neco prevareneho a nejspis malokdo vi z ceho. Osobne nechapu, proc, kdyz si dal takovou praci, tak neudelal na leve strane prepazeni a na prave dve kapsy (vstup/vystup) - alespon trochu by zmensil nasledky toho hrozneho vedeni
(... ale treba uz to takto koupil a jedna se o "putovni IC")
Napsal: 06 lis 2012, 20:52
od M4rt4s
oni k tomu budou asi zelený hodice co k tomu maj bejt

a on říkalže musel dát výstuhu pryč aby se tam vešel

, že bych jí dal taky pryč ?
ale spíš mi jde o to jestli to bude aspon trochu znát
Napsal: 06 lis 2012, 20:52
od r.martinec
Forest píše:r.martinec píše:myslíš,že to IC je až tak zlé?
Uprimne receno, trochu bych se toho obaval, protoze to vypada (foto kvalitou rozliseni neoplyva), jako kdyby to bylo neco prevareneho a nejspis malokdo vi z ceho. Osobne nechapu, proc, kdyz si dal takovou praci, tak neudelal na leve strane prepazeni a na prave dve kapsy (vstup/vystup) - alespon trochu by zmensil nasledky toho hrozneho vedeni
(... ale treba uz to takto koupil a jedna se o "putovni IC")
to máš pravdu,ty vývody by se tam daly udělat fakt nad sebou a dobře.třeba je z nějakého náklaďáku a může fungovovat
Napsal: 06 lis 2012, 20:57
od Forest
@M4rt4s: a co by sis pak pral napsat na nahrobni kamen? "Ten, ktery uprednostnil vykon nad vlastnim bezpecim"?

ic
Napsal: 06 lis 2012, 21:03
od mercedes
Hlavní otázka je jak dlouho bude trvat než ho turbo nafouká.
Napsal: 06 lis 2012, 21:03
od M4rt4s
takze si myslíte že převařit vývody na jednu stranu ? nebude si ten vzduch zkracovat cestu ? on mu jako na RS funguje, ale auto prodává a chce tam dát zpět origo, prej to začlo kouřit když tam dal tenhle. a původne to bylo na vw bora.