Zástavba hodně odlišného čerpadla

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

anthAn
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 04 říj 2009, 21:49
Odpovědi: 0

Zástavba hodně odlišného čerpadla

Příspěvek od anthAn »

Mam takový zajímavý dotaz. Mám možnost dostat se k čerpadlu z 3.9l Turbo el-generátoru, kterej ale točí konstantně 1800ot. Co si myslíte o zástavbě do 1.8TD?
Ford Escort Express: 1.8D, hulící nejedoucí drak :-D
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

no, to záleží, jak moc odlišné to čerpadlo je... není na tom generátoru náhodou radovka se silovým regulátorem? to by jsi se nesvez moc ani kdyby jsi to tam překopal :-)
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Registrován: 05 zář 2012, 20:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od ezop »

Mužeš si přidat dávku na čerpadle ale bude ti to hulit protože nebudeš mět dostatek vzduchu.Je tadyk někde napsané zvšeni vykonu u TD to si přečti pokud chceš zvyšovat vykon.
anthAn
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 04 říj 2009, 21:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od anthAn »

Jedná se o rotačku Standyne DB4427-5080 http://www.jhdiesel.com/stycat.htm Do čerpadla vede jen jeden drát, táhlo na plyn a jakási baňka .. to tušim na turbokorektor

Obrázek
Ford Escort Express: 1.8D, hulící nejedoucí drak :-D
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

co od toho jako ocekavas?nejake zlepseni?
KamilGTTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 03 kvě 2007, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Nekde na Vysocine

Příspěvek od KamilGTTDI »

to je fakt cerpadlo muze tocit kolik chce ale otacky motoru bez uprav neprekrocis....
Skoda Octavia KIT CAR - ve vystavbe
Skoda Octavia WRCo - do jara bude
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Bud rad ze ten ford vobec ide a nieto do neho este pchat pazuri.
anthAn
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 04 říj 2009, 21:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od anthAn »

Mam tady ve sklepě druhej motor 1.8TD, kterej má ale čerpadlo lucas (řj, immo....) a k tomu ještě to slabší bez turbokorektoru. Proto na něj chci dát tenhle kousek...
Ford Escort Express: 1.8D, hulící nejedoucí drak :-D
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

vyborne misto jakyhokoliv lucase funguje bosch,nejen ve Fordu..ale toto bych tam urcite nedaval
anthAn
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 04 říj 2009, 21:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od anthAn »

Vím, že tam pasuje VW-BOSCH (po úpravě řemenice), ale tohle čerpadlo je nový a je doma
Takže neurážlivě a neuraženě prosím jen komentáře k tématu tohoto čerpadla.

_________________________________________________________________


Tady jsem se pokusil popsat to co jsem dedukcí zjistil..viz obrázky
První obrázek
o Podle mého stopventil nafty, když připojim na 12V, tak cvakne, na polaritě nezáleží
o Směr kudy si čerpadlo bere naftu a kde je vracka
o Tady u toho otazníku nevím co se tím nastavuje, je tam jemné ozubení zaaretovaný tím malým "hřebenem" Dle mého se tim nastavuje poloha vstřiku ~ "hrubý předvstřik"

Druhý obrázek
o Tady mi jedině příjde že se nechá nastavit množství nafty tzv. "chiptunerův šroubek"
Ta baňka je asi turbokorektor - teď je stažená na minimum, když se přivade tlak, tak se hřídelka vysouvá a páka přidává naftu.
__
Myslíte, že je moje dedukce správná? Setkal se už někdo s tímto nebo podobným kouskem? Děkuji za názory a postřehy

Obrázek Obrázek
Naposledy upravil(a) anthAn dne 28 led 2013, 14:06, celkem upraveno 1 x.
Ford Escort Express: 1.8D, hulící nejedoucí drak :-D
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

podle mě to pojede hůř než se sériovým čerpadlem. Když je to dělaný na konstantních 1800ot., tak to nebude fungovat na osobáku, kterej točí 4500-5000ot.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Přesně tak.
Hlavně bych se bál toho, že neumí měnit předvstřik v závislosti na otáčkách ( 1000- 5000 ot. ).
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
anthAn
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 04 říj 2009, 21:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od anthAn »

Co jsem se dočet od výrobce, tak by to nemělo bejt na stabilní otáčky, prostě jen v CAT použili to co bylo (i ten generátor jel na dvoje různý otáčky (pro 50hz a 60hz)) na odsah. Beru to tak, že je to prostě "dynamický čerpadlo".
Ale největší brouk v hlavě je jak je to se směrem otáčení čerpadla. Mam takovej pocit že tyhle čerpadla jsou dělaný pro pohon ozubenym kolem, nikoliv řemenem, tudíž se točí na druhou stranu.
Opravdu tu neni nikdo kdo se s tímhle čerpadlem setkal? .. používají se v CAT, JohnDeere a podobnejch strojích. mmj i Hummer H2 má čerpadlo od tohoto výrobce, samo že pro V8

EDIT: Tady jsem našel nějaký fotky taky řady čerpadel DB4.. ač na V8, tak se zdá že je to hnaný přes dvě ozubený kola, takže začínám být pozitivněji naladěn, protože se točí stejně jako motor. http://www.thetruckstop.us/forum/showth ... post353337
Ford Escort Express: 1.8D, hulící nejedoucí drak :-D
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Dej ho do svěráku zapoj mu naftu a stop ventil a zatoč sním a uvidíš.
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

ty se asi musis hodne nudit. Prace tri prdele o case nemluve a ve vysledku zjistis ze je to stejne k nicemu a ze to nejede. Myslel jsi treba na casovani? delku vstriku ,atd? Je treba myslet na to,ze cerpadlo ovlivnuje celou charakteristiku motoru.... Proc se asi predelava treba cele cerpadlo pro mTDI aby to jezdilo hm?? proc se tam neda jen z TD a hotovo?? Protoze to s nim jede jak s prominutim priposrany a ve 3tisicich tomu dojde dech uplne.

Jdi radsi nekam v patek nebo v sobotu vecer za holkama a za ty penize co do toho vrazis si aspon hezky uzijes ;)
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“