Zástavba hodně odlišného čerpadla
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zástavba hodně odlišného čerpadla
Mam takový zajímavý dotaz. Mám možnost dostat se k čerpadlu z 3.9l Turbo el-generátoru, kterej ale točí konstantně 1800ot. Co si myslíte o zástavbě do 1.8TD?
Ford Escort Express: 1.8D, hulící nejedoucí drak 

Jedná se o rotačku Standyne DB4427-5080 http://www.jhdiesel.com/stycat.htm Do čerpadla vede jen jeden drát, táhlo na plyn a jakási baňka .. to tušim na turbokorektor


Ford Escort Express: 1.8D, hulící nejedoucí drak 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 240
- Registrován: 03 kvě 2007, 21:21
- Bydliště: Nekde na Vysocine
Vím, že tam pasuje VW-BOSCH (po úpravě řemenice), ale tohle čerpadlo je nový a je doma
Takže neurážlivě a neuraženě prosím jen komentáře k tématu tohoto čerpadla.
_________________________________________________________________
Tady jsem se pokusil popsat to co jsem dedukcí zjistil..viz obrázky
První obrázek
o Podle mého stopventil nafty, když připojim na 12V, tak cvakne, na polaritě nezáleží
o Směr kudy si čerpadlo bere naftu a kde je vracka
o Tady u toho otazníku nevím co se tím nastavuje, je tam jemné ozubení zaaretovaný tím malým "hřebenem" Dle mého se tim nastavuje poloha vstřiku ~ "hrubý předvstřik"
Druhý obrázek
o Tady mi jedině příjde že se nechá nastavit množství nafty tzv. "chiptunerův šroubek"
Ta baňka je asi turbokorektor - teď je stažená na minimum, když se přivade tlak, tak se hřídelka vysouvá a páka přidává naftu.
__
Myslíte, že je moje dedukce správná? Setkal se už někdo s tímto nebo podobným kouskem? Děkuji za názory a postřehy

Takže neurážlivě a neuraženě prosím jen komentáře k tématu tohoto čerpadla.
_________________________________________________________________
Tady jsem se pokusil popsat to co jsem dedukcí zjistil..viz obrázky
První obrázek
o Podle mého stopventil nafty, když připojim na 12V, tak cvakne, na polaritě nezáleží
o Směr kudy si čerpadlo bere naftu a kde je vracka
o Tady u toho otazníku nevím co se tím nastavuje, je tam jemné ozubení zaaretovaný tím malým "hřebenem" Dle mého se tim nastavuje poloha vstřiku ~ "hrubý předvstřik"
Druhý obrázek
o Tady mi jedině příjde že se nechá nastavit množství nafty tzv. "chiptunerův šroubek"
Ta baňka je asi turbokorektor - teď je stažená na minimum, když se přivade tlak, tak se hřídelka vysouvá a páka přidává naftu.
__
Myslíte, že je moje dedukce správná? Setkal se už někdo s tímto nebo podobným kouskem? Děkuji za názory a postřehy


Naposledy upravil(a) anthAn dne 28 led 2013, 14:06, celkem upraveno 1 x.
Ford Escort Express: 1.8D, hulící nejedoucí drak 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
podle mě to pojede hůř než se sériovým čerpadlem. Když je to dělaný na konstantních 1800ot., tak to nebude fungovat na osobáku, kterej točí 4500-5000ot.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Co jsem se dočet od výrobce, tak by to nemělo bejt na stabilní otáčky, prostě jen v CAT použili to co bylo (i ten generátor jel na dvoje různý otáčky (pro 50hz a 60hz)) na odsah. Beru to tak, že je to prostě "dynamický čerpadlo".
Ale největší brouk v hlavě je jak je to se směrem otáčení čerpadla. Mam takovej pocit že tyhle čerpadla jsou dělaný pro pohon ozubenym kolem, nikoliv řemenem, tudíž se točí na druhou stranu.
Opravdu tu neni nikdo kdo se s tímhle čerpadlem setkal? .. používají se v CAT, JohnDeere a podobnejch strojích. mmj i Hummer H2 má čerpadlo od tohoto výrobce, samo že pro V8
EDIT: Tady jsem našel nějaký fotky taky řady čerpadel DB4.. ač na V8, tak se zdá že je to hnaný přes dvě ozubený kola, takže začínám být pozitivněji naladěn, protože se točí stejně jako motor. http://www.thetruckstop.us/forum/showth ... post353337
Ale největší brouk v hlavě je jak je to se směrem otáčení čerpadla. Mam takovej pocit že tyhle čerpadla jsou dělaný pro pohon ozubenym kolem, nikoliv řemenem, tudíž se točí na druhou stranu.
Opravdu tu neni nikdo kdo se s tímhle čerpadlem setkal? .. používají se v CAT, JohnDeere a podobnejch strojích. mmj i Hummer H2 má čerpadlo od tohoto výrobce, samo že pro V8
EDIT: Tady jsem našel nějaký fotky taky řady čerpadel DB4.. ač na V8, tak se zdá že je to hnaný přes dvě ozubený kola, takže začínám být pozitivněji naladěn, protože se točí stejně jako motor. http://www.thetruckstop.us/forum/showth ... post353337
Ford Escort Express: 1.8D, hulící nejedoucí drak 

ty se asi musis hodne nudit. Prace tri prdele o case nemluve a ve vysledku zjistis ze je to stejne k nicemu a ze to nejede. Myslel jsi treba na casovani? delku vstriku ,atd? Je treba myslet na to,ze cerpadlo ovlivnuje celou charakteristiku motoru.... Proc se asi predelava treba cele cerpadlo pro mTDI aby to jezdilo hm?? proc se tam neda jen z TD a hotovo?? Protoze to s nim jede jak s prominutim priposrany a ve 3tisicich tomu dojde dech uplne.
Jdi radsi nekam v patek nebo v sobotu vecer za holkama a za ty penize co do toho vrazis si aspon hezky uzijes
Jdi radsi nekam v patek nebo v sobotu vecer za holkama a za ty penize co do toho vrazis si aspon hezky uzijes

autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Tel.774 225538