Stránka 1 z 2

Galaxy skáče do nouzového režimu.

Napsal: 11 lis 2012, 18:05
od p.veselsky.p
Zdravím všechny příznivce diesel power fora. Mám problém s Ford Galaxy kod motoru AUY 85kw. Za studena skáče do nouzového režimu. Paměť závad pouze 17965 Regulace plnícího tlaku- překročena horní mez. Turbo mám vyčištěné a váhu vzduchu jsem zkoušel z jiného ale nic se nezměnilo. Máte někdo nějakou zkušenost ? Mám tu zde i log mrknete se na něj někdo? Děkuji za jakoukoliv pomoc. [/img]

Napsal: 11 lis 2012, 18:08
od leguan
nevidím žadnej log

Napsal: 11 lis 2012, 18:20
od p.veselsky.p
No nepodarilo se mi ho sem vlozit leda poslat mailem.

Napsal: 11 lis 2012, 18:55
od leguan
maš SZ

Napsal: 11 lis 2012, 19:35
od p.veselsky.p

Napsal: 11 lis 2012, 19:55
od p.veselsky.p
Nikdo neporadí ? Nevím co dál.

Napsal: 11 lis 2012, 20:18
od leguan
log na nic loguje se kanal 3,10,11 na trojku do kopce od 1500 otaček do 4000 otaček plnej plyn podlaha bez řazení a pak sem dej odkaz na celej soubor csv. fotka je k ničemu

Napsal: 11 lis 2012, 20:20
od geo
dej sem soubor ne fotku se pak nediv že nikdo neradí.

Napsal: 11 lis 2012, 20:30
od p.veselsky.p
Aha omlouvám se tak tady to je ale jenom kanal 3a11 další log bych musel udelat v tomto týdn. Tady je teda soubor. Děkuji. http://ulozto.cz/xxtEESD/pokus-2-csv

Napsal: 11 lis 2012, 20:53
od leguan
jasnej přefuk turba jestli je N75 a hadičky podtlaku ok tak turbo ven možna bylo čištěny ale nebylo vypodloženy

Napsal: 11 lis 2012, 21:03
od p.veselsky.p
A to turbo se da vypodložit jakým způsobem? Nebo oč jde? Jako mezi naklápěním lopatek a turbínou nebo jak?

Napsal: 12 lis 2012, 05:00
od leguan
rozpůlíš turbo vyndaš ovladací prstenec regulace vytočíš tři torxy sundaš věnec s lopatkama a pod nim jsou tři valečky mají vyšku 5,45 ja mam udělany valečky 5,55 tak je vyměním a je to

Napsal: 12 lis 2012, 07:38
od Stifko
Nic vypodkladat nemusis,kdyby to tak byt melo,tak delaji vetsi vuli z vyroby.Staci kdyz budes obcas taky vyuzivat cele spektrum otacek a ne to podtacet.Zkontroluj poradne hmatem hadicky podtlaku,jestli nejsou zterele,a pak zkus pujcit ten ventil N75 od nekoho,komu to jede normalne,nebo ho odpoj a zkus to bez nej,jestli to bude stejne,tak vymen.Pokud jsi turbo cistil a nejezsia jak srabotka tak by melo byt v pohode.Dalsi moznost by byla jeste ovladaci banka na turbu,vadna membrana.

Napsal: 12 lis 2012, 19:52
od p.veselsky.p
No N75 jsem jeste nezkousel ale podtlakové hadicky jsou vpohodě. No zkusím sehnat ten ventil na zkousku a uvidime. Ale díky moc za rady. Kdyby jste ještě měli nějaké tipy tak budu rád. Až tomu přijdu na kloub tak dám vědět co tomu bylo, ale zatím bez úspěchu.

Napsal: 13 lis 2012, 19:05
od p.veselsky.p
Zdravim. Ještě mám takovej dodatek Auto skočí do nouzáku vyloženě jenom za studena ale musí se tomu dát trochu více plynu. Jinak když se jede takovou normální jízdou v klidu tak to ani neudělá. Je to zajímavé že? Myslíte že to vypodložení turba pomůže?