imobilizér Octavia 99 - nevyřešeno

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Milan Sharan
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 23 led 2006, 22:22
Odpovědi: 0

imobilizér Octavia 99 - nevyřešeno

Příspěvek od Milan Sharan »

Při startování se rozbliká imobilizér a motor chytne a hned zdechne. Druhý pokus vždy jde. Tzn když poprvé zapnu klíček a hned vypnu, tak podruhé můžu startovat a hned chytne. Vypnu motor a nastartuji a jde to opět. Nechám auto tak 5 minut v klidu a imobilizér opět na první pokus bliká. V závadách budíků je napsáno 1176 KLÍČEK Signál je příliš nízký, v závadách motoru je 17978 Řídící jednotka motoru je zablokovaná - nahodilá závada. Dělá to u obou klíčků stejně. Dnes jsem rozdělal vše kolem volantu abych se podíval na kroužek co čte klíček, vytáhl jsem konektor, přihnul kontakty a vše je pořád stejné. Už nevím kde hledat. Nesetkal se s tím někdo?? Je to Octavia 99 TDI 81 KW. Moc děkuji za rady. :( :(
Naposledy upravil(a) Milan Sharan dne 24 úno 2013, 22:33, celkem upraveno 3 x.
Sharan 103KW 2007 TDI-PD
dodoxd
Přispěvovatel
Příspěvky: 439
Registrován: 07 dub 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: BAJČ

Příspěvek od dodoxd »

stretol po znovunakodovani klucou slo ok asi tyzden nakonec sa to vyriesilo vymenou budikou /nakolko som mal druhe opravovat sa mi ich nechcelo/ odvtedy ok ..zvikne odchadzat aj kablik z tacha do citacej cievky alebo samotna cievka ale to roby vecsinou v nepravidelnych intervaloch.
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3520
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA - ve svém

Příspěvek od JeníkRS »

Vyměn ten kabel co jde od cívky do budíků. Častá závada na starých octavií.
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Uživatelský avatar
Milan Sharan
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 23 led 2006, 22:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milan Sharan »

V mrazu to fungovalo včera a dnes se oteplilo a už to začalo zase blbnout. Nejde imobilizér úplně vypnout a bude klid??
Sharan 103KW 2007 TDI-PD
Uživatelský avatar
vojta_TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 19 čer 2011, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od vojta_TDi »

Milan Sharan píše:V mrazu to fungovalo včera a dnes se oteplilo a už to začalo zase blbnout. Nejde imobilizér úplně vypnout a bude klid??
neřeš kraviny vyměň ty dráty ze snímácího kroužku až do budíku a máš klid
Octavia I. 1.9 TDi PD Combi 4x4 74kw / EGR OFF
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

dráty k immo nebo čtecí cívka immo
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

vojta_TDi píše:
Milan Sharan píše:V mrazu to fungovalo včera a dnes se oteplilo a už to začalo zase blbnout. Nejde imobilizér úplně vypnout a bude klid??
neřeš kraviny vyměň ty dráty ze snímácího kroužku až do budíku a máš klid
Aj ja som to takto riesil a vydrzalo to dva roky. Teraz sa to ozvalo znova no chyba bola v spinacke. Nedostatocny kontakt po zopnuti na nastartovanie. Ale imo pri tejto poruche nepindalo.
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
Uživatelský avatar
Milan Sharan
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 23 led 2006, 22:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milan Sharan »

A jak to poznám u budíků? podle barev? Když natáhnu nové 2 dráty? Abych věděl, do kterých pinů v budících ty 2 drátky přijdou.Dík :)
Sharan 103KW 2007 TDI-PD
Uživatelský avatar
vojta_TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 19 čer 2011, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od vojta_TDi »

Milan Sharan píše:A jak to poznám u budíků? podle barev? Když natáhnu nové 2 dráty? Abych věděl, do kterých pinů v budících ty 2 drátky přijdou.Dík :)
tak si je prozvoň multimetrem a budeš vědět které to jsou. už jsem to dlouho nedělal ale měl by to být asi zelený a černý drát.Teda pokud se nepletu
Octavia I. 1.9 TDi PD Combi 4x4 74kw / EGR OFF
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3520
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA - ve svém

Příspěvek od JeníkRS »

zelený a černý a jsou zamotaný do sebe :)
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Uživatelský avatar
Milan Sharan
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 23 led 2006, 22:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milan Sharan »

Kurňa, už si nevím rady. Vyměněné dráty, vyměněný kroužek, vše nové. Už jenom budíky. Nejde to nějak v budíkách překlenout a imobilizér zrušit?? alespoň než seženeme budíky?? Nebo nějaká výrobní vada, třeba co někde prohřát, už fakt nevím. včera po výměně kroužku a drátů vše fungovalo a ráno už zase nic, imobilizér bliká. Auto nejede. Asi je začarované :( :( :( :( :( :( :(
Sharan 103KW 2007 TDI-PD
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3520
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA - ve svém

Příspěvek od JeníkRS »

Já osobně ještě budíky neměnil,ale už jsem to taky viděl...zkus nějaký firmy co tohle dělaj a immo ti vypnou.
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Uživatelský avatar
Milan Sharan
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 23 led 2006, 22:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milan Sharan »

Takže už vím co s tím bylo. Nové drátky a nové piny nepomohlo, ale nový drát originál ze Škodovky i s konektorem funguje bezchybně. Vyřešeno. . Teď už vím, že Škodovka má lepší drátky než já. Nevyrábět !!! koupit orig. nové a závada 100% vyřešena. Děkuji za všem rady :worthy:
Sharan 103KW 2007 TDI-PD
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Tu kaničku nevyrobíš, protože se po ní posílají data, tak musí být odolná proti rušení. Normální dráty nestačí, musí být zkroucená jako bechtěrev.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Milan Sharan
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 23 led 2006, 22:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milan Sharan »

Takže závada se zase vrátila, už opravdu nevím. Auto včera přestalo jezdit :( Bliká imobilizér :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( kroužek nový, orig. kabel od budíků ke kroužku nový a přestalo to fungovat :( :( :( :( :( :( :( :( už nevím
Sharan 103KW 2007 TDI-PD
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“