Stránka 1 z 2

tds mechanicke za elektricke

Napsal: 27 lis 2012, 15:08
od HElP2help
cau mam 325 tds 97rok.Mam tak elektronicke cerpadlo a planuju tam supnou mechaniku uz sem si masem ze ju tam muzu dat z 524 td.1potreboval bych vedet naco si dat pocoz kdyz budu kupovat to cerpadlo myslim jestli se mam orientovat podle cisel nebo sou stejne.2co vsechno budu potrebovat k montazi myslim tym napr.nejaky drzak nebo neco ekstra. dikec za radu )

Napsal: 28 lis 2012, 11:23
od k5ynd1
na 524td bylo cerpadlo (plyn) ovladane lankem a pozdeji elektronicky (potenciometrem). asi vsichni tu mame ovladani lankem. jak dyz ho treba koupil, namontoval, tak mi to nereagovalo na plyn. nevim proc, mel jsem ho rozdelane, vsechno se zdalo ok. tak jsem ho musel dat na repas a uz to slape. nerekli mi, co tomu bylo, ale pry bylo v hroznem stavu. ale od pohledu to poznat neslo. takze to muze byt takovy trochu problem. potom zalezi, jake mas nyni sani. pod hlinikove se to cerpadlo vejde. ja mam plastove a musel jsem ho zespodu nahrivat horkovzduskou a promacknout ho dle potreby skrz nastaveni predvstriku. mechanika je vyssi skrz ten kominek. jinak zadne extra naradi nepotrebujes. vymontujes puvodni, nasadis mechaniku, nastartujes, doladis predvstrik a jezdis. akorat ti bude svitit kontrolka vstrikovani na pristrojovce a nebude ti ukazovat "ekonomer". lanko tam das jakekoli.

Napsal: 28 lis 2012, 14:51
od HElP2help
tak ja mam plastove to by pro me nebyl problem predelat :)zda se to byt pomerne snadne ale co s elektronikou? jenom odpojim hodim mechaniku natahnu lanko seridim a jedu?

Napsal: 28 lis 2012, 18:38
od k5ynd1
presne tak. odpojis konektor od cerpadla a ten zustane nepripojeny. na mechanicky akorat napojis 1 drat na chcipani (ten stejny co oddelas z puvodniho cerpadla). po tehle uprave vlastne nemusis resit zadna cidla :-) kdyz budes chtit, muzes uplne vyndat i ridici jednotku....

Napsal: 30 lis 2012, 15:41
od HElP2help
diky hrozne si my pomohl a este bych potreboval vedet co hrydel jsou stejne ? budou pasovat ro rozvodu? vim ze tam je klinak a ja mam retez diky :)

Napsal: 30 lis 2012, 15:50
od k5ynd1
remenice pasuje na hridel. je to proste vymena kus za kus :-) akorat co jsem se ted dovedel, je lepsi dat vacku z elektrickyho cerpadla do toho mechanickyho. da to pry vetsi davku.

Napsal: 30 lis 2012, 17:41
od HElP2help
dik mocc a tu vacku zatim nebudu resit :)

Napsal: 30 lis 2012, 17:52
od k5ynd1
to byl jen navrh :-) kdyz budes mit totiz cerpadlo vyndane, tak by se to dalo lehce a rychle vymenit... na aute to jde vymenit taky, ale bude to hodne blba prace. proto az budu mit ja nekdy cas a chut, tak cerpadlo bude muset ven a vymenim to jednodussim ikdyz casove narocnejsim zpusobem.

Napsal: 03 pro 2012, 22:55
od HElP2help
diky za pomoc ale furt vaham :D furt premyslim a co spotreba jezdis za kolik ?

Napsal: 03 pro 2012, 23:07
od k5ynd1
uplne jsem se divil, ale sel jsem se spotrebou dolu :-) sice radove o par deci, ale prece. navic auto ma uplne jiny zatah v nizkych otackach, coz je super. puvodne jsem take trochu vahal, ale nakonec jsem rad, ze tam mam mechaniku. zadny cidla me ted nezajimaji. staci 1 drat +12V na cerpadlo a jezdis. nema se co pokazit, zadny nouzak.

Napsal: 03 pro 2012, 23:12
od k5ynd1
navic me ted jeste hodne zaujalo radove cerpadlo z mercedesa. doposud jsem nijak extra vykon neladil. ale kluci, co to ladi, tak resi problemy s maximalni davkou nafty a to maji 12mm rozdelovaci hlavy. do tohodle cerpadla se daji dat take vetsi pistky a potom to dokaze dat zhruba dvojnasobne mnozstvi, coz je uz fakt hodne. k tomu nejaky turbo zhruba ze ctyrlitra, mozna i vetsi a hned by tam bylo 400ps.

Napsal: 04 pro 2012, 20:51
od mev1
k5ynd1 píše:navic me ted jeste hodne zaujalo radove cerpadlo z mercedesa. doposud jsem nijak extra vykon neladil. ale kluci, co to ladi, tak resi problemy s maximalni davkou nafty a to maji 12mm rozdelovaci hlavy. do tohodle cerpadla se daji dat take vetsi pistky a potom to dokaze dat zhruba dvojnasobne mnozstvi, coz je uz fakt hodne. k tomu nejaky turbo zhruba ze ctyrlitra, mozna i vetsi a hned by tam bylo 400ps.
no zatím pořád zkouším různé 12mm hlavy, ale je fakt, že to na pořádný výkon chce řadovku, už se po nějaké dívám, ale nikde z TD nejsou co sem našel byly jen obyč diesely... jinak už mám doma turbo z 5litra a stavím Biturbo :-)

Napsal: 04 pro 2012, 21:39
od oldaf
mev1 píše:
k5ynd1 píše:navic me ted jeste hodne zaujalo radove cerpadlo z mercedesa. doposud jsem nijak extra vykon neladil. ale kluci, co to ladi, tak resi problemy s maximalni davkou nafty a to maji 12mm rozdelovaci hlavy. do tohodle cerpadla se daji dat take vetsi pistky a potom to dokaze dat zhruba dvojnasobne mnozstvi, coz je uz fakt hodne. k tomu nejaky turbo zhruba ze ctyrlitra, mozna i vetsi a hned by tam bylo 400ps.
no zatím pořád zkouším různé 12mm hlavy, ale je fakt, že to na pořádný výkon chce řadovku, už se po nějaké dívám, ale nikde z TD nejsou co sem našel byly jen obyč diesely... jinak už mám doma turbo z 5litra a stavím Biturbo :-)

Koukám že česká republika bude přeplněná motorama TDS biturbo :D

Napsal: 04 pro 2012, 21:41
od oldaf
k5ynd1 píše:navic me ted jeste hodne zaujalo radove cerpadlo z mercedesa. doposud jsem nijak extra vykon neladil. ale kluci, co to ladi, tak resi problemy s maximalni davkou nafty a to maji 12mm rozdelovaci hlavy. do tohodle cerpadla se daji dat take vetsi pistky a potom to dokaze dat zhruba dvojnasobne mnozstvi, coz je uz fakt hodne. k tomu nejaky turbo zhruba ze ctyrlitra, mozna i vetsi a hned by tam bylo 400ps.
Problém s maximální dávkou ani tak není, spíš je problém to tam dostat ve vysokých otáčkách, uvidíme co s tím udělají nový rozdělovací hlavy

Napsal: 04 pro 2012, 21:43
od oldaf
Tak tam dejte někdo řadovku z liazu :)