Stránka 1 z 2
O2 FC 1.9TDI PD
Napsal: 02 pro 2012, 11:43
od kubby
Cus borci, nedavno jsem koupil O2 FC (2009) a trochu se ztracim ve znaceni. Kupoval jsem to v salonu Porsche (auto plus), kde mi tvrdili, ze ma DPF, jenze podle stitku ho rozhodne nema. Motor je BXE a na stitku nikde neni 7GG, 7MB, 7MG, a i v autorizovanym servisu tvrdi, ze vsechny PD ve faceliftech maji DPF, takze jsem z toho trochu zmaten
Jinak s autem maximalni spokojenost, je to temer plna vybava po nejakem rediteli (operativni leasing). Jelikoz nalitam mesicne pres 5tis km, tak pridam brzo dalsi poznatky a zkusenosti.
Je mi jasny, ze nejsnazsi bude hodit auto na dilnu a podivat se, co tam je pekneho

Napsal: 02 pro 2012, 11:46
od TDI tech
BXE nema DPF ale ma uz elektronicku priveru ktora zvykne strajkovat. A z casu na cas z neho vyleti ojnica na stvrtom valci.
Napsal: 02 pro 2012, 11:55
od kubby
No to je pekne, nejaka rada jak tomu predejit, resp na co se pripravit?
Napsal: 02 pro 2012, 12:10
od TDI tech
Tomu nepredides, proste si povie, ze ma dost a sklepe. Je to bolest motorov BLS a BXE.
Re: O2 FC 1.9TDI PD
Napsal: 02 pro 2012, 12:38
od jear ewing
kubby píše:Cus borci, nedavno jsem koupil O2 FC (2009) a trochu se ztracim ve znaceni. Kupoval jsem to v salonu Porsche (auto plus), kde mi tvrdili, ze ma DPF, jenze podle stitku ho rozhodne nema. Motor je BXE a na stitku nikde neni 7GG, 7MB, 7MG, a i v autorizovanym servisu tvrdi, ze vsechny PD ve faceliftech maji DPF, takze jsem z toho trochu zmaten
Jinak s autem maximalni spokojenost, je to temer plna vybava po nejakem rediteli (operativni leasing). Jelikoz nalitam mesicne pres 5tis km, tak pridam brzo dalsi poznatky a zkusenosti.
Je mi jasny, ze nejsnazsi bude hodit auto na dilnu a podivat se, co tam je pekneho

Ředitelé jezdí v Octavii

Re: O2 FC 1.9TDI PD
Napsal: 02 pro 2012, 14:05
od Bugs.Bunny
jear ewing píše:kubby píše:Cus borci, nedavno jsem koupil O2 FC (2009) a trochu se ztracim ve znaceni. Kupoval jsem to v salonu Porsche (auto plus), kde mi tvrdili, ze ma DPF, jenze podle stitku ho rozhodne nema. Motor je BXE a na stitku nikde neni 7GG, 7MB, 7MG, a i v autorizovanym servisu tvrdi, ze vsechny PD ve faceliftech maji DPF, takze jsem z toho trochu zmaten
Jinak s autem maximalni spokojenost, je to temer plna vybava po nejakem rediteli (operativni leasing). Jelikoz nalitam mesicne pres 5tis km, tak pridam brzo dalsi poznatky a zkusenosti.
Je mi jasny, ze nejsnazsi bude hodit auto na dilnu a podivat se, co tam je pekneho

Ředitelé jezdí v Octavii

Na ředitele základní školy docela slušná kára.

Napsal: 02 pro 2012, 19:23
od norok86
Mám OII face BLS 2009
na štítku v kufru a v servisce más nebo nemáš napsáno DPF vedle typu motoru.
Já mám
Napsal: 03 pro 2012, 11:04
od kubby
Nemám tam nikde nic

Napsal: 03 pro 2012, 14:43
od Biimbo
dva kamarádi si koupili uplně poslední BXE na konci roku 2010 právě kvůli tomu že to nemá DPF

Prý tolik 1.9TDI autosalony neprodaly nikdy, jako před ukončením výroby

Napsal: 04 pro 2012, 03:18
od norok86
kubby píše:Nemám tam nikde nic

Buď šťasten
Za kolik s ní jezdíš město/mimo?
Uvažuji nad vypnutím DPF, s ním jezdím město 7,5 mimo 6,5 nespěchám. Tak jestli to je fakt takovej rozdíl jak všude píší?
Díky
Napsal: 04 pro 2012, 09:37
od kubby
Hele jezdim Plzeň Praha, včera 5,1 a dneska 4,9

Vychází to cca 35km město a 65km dálnice do 130km/h, bohužel nemá tempomat, ale snažim se jezdit v klidu, myslim, že bych jí dostal i níž.
Tempomat je asi jediná věc co mi v tom autě chybí, ale koukal jsem, že by neměl být problem ho přidat...
Spíš mi torchu děsí ten problém s praskáním ojnic, co tak koukám asi toho není málo. Má smysl to nechat vyměnit? Má nalítáno 127000 a předpokládám, že to nebude zrovna levná záležitost.
Za kolik dělají v autorizáku výměnu rozvodů? To je věc kterou chci teď nechat udělat. Mám sice mechanika, ale neni autorizovaným servisem škoda, dělá jen francouze, otázkou je zda se vyplatí investovat do autorizáku u toliko nalítaných km.
Napsal: 04 pro 2012, 12:32
od miso.chapy
Mysliš že tu niekto chodi do autorizaku ked nemusi??? Neblazni

Najdi si šikovneho mechanika. Ja som platil v servise u kamoša za komplet rozvody Contitech (samozrejme vodna), všetky filtre a olej 290 Eur.
Chcel by som videt tu fakturu v autorizaku!!!

Napsal: 04 pro 2012, 12:36
od kubby
Okey, už jsem to probral s mechanikem a hodím mu to na dílnu

Na autorizák kašlu, stejně jsou to vydřiduši

Napsal: 04 pro 2012, 13:38
od jaykay
kubby píše:Okey, už jsem to probral s mechanikem a hodím mu to na dílnu

Na autorizák kašlu, stejně jsou to vydřiduši

a vetsinou umi houno

Napsal: 04 pro 2012, 22:11
od norok86
kubby píše:Hele jezdim Plzeň Praha, včera 5,1 a dneska 4,9

Vychází to cca 35km město a 65km dálnice do 130km/h, bohužel nemá tempomat, ale snažim se jezdit v klidu, myslim, že bych jí dostal i níž.
Tempomat je asi jediná věc co mi v tom autě chybí, ale koukal jsem, že by neměl být problem ho přidat...
Spíš mi torchu děsí ten problém s praskáním ojnic, co tak koukám asi toho není málo. Má smysl to nechat vyměnit? Má nalítáno 127000 a předpokládám, že to nebude zrovna levná záležitost.
Za kolik dělají v autorizáku výměnu rozvodů? To je věc kterou chci teď nechat udělat. Mám sice mechanika, ale neni autorizovaným servisem škoda, dělá jen francouze, otázkou je zda se vyplatí investovat do autorizáku u toliko nalítaných km.
na to se nedostanu ani kdybych tu octu tlačil
montáž tempomatu je v poho jen ti to musí podporovat podvolantovka, žádný kabely jen vyměníš páčku a zapneš přes vag, jen teď nemůžu najít která to neumí