Stránka 1 z 2

Jan Sejček Peugeot 1,6 HDI - studentský pažout

Napsal: 03 pro 2012, 18:59
od Forest
Obrázek

... aby se nemusel starat o DPFko a měl lepší spotřebu spolu s dynamikou jízdy. Dle sdělení provozovatele cesta do DP za 6,2 a cesta zpět 4,3. Nevím, do jaké míry je to směrodatné, ale rozhodně je spokojen. Dle sdělení úpravce (a požadavku zákazníka) se jednalo o optimalizační chip a kdyby šlo o výkon, ještě tam prostor byl.

Napsal: 03 pro 2012, 20:49
od BH motor
Spoteny peugeot....

Napsal: 03 pro 2012, 21:30
od pokornasek.pepan
no na to že ten motor už v serii nic moc nevydrží... osobně bych do toho ani nešel.

Napsal: 03 pro 2012, 23:28
od mio.
pokornasek.pepan píše:no na to že ten motor už v serii nic moc nevydrží... osobně bych do toho ani nešel.
Souhlasím s tebou. Soused ho měl ve Focusu a jezdilo mu to 2 měsíce bez závad :D Pak přišlo turbo, dvouhmota a na vstřiky už nečekal (LOL)

Napsal: 03 pro 2012, 23:39
od Forest
Paklize by se melo jednat o toto turbo:
http://en.turbolader.net/Turbocharger-C ... 5005S.aspx
... pak se jedna o jedno z nejlepsich turbodmychadel. Problem je, ze ti volove z PSA ho dle sdeleni Olega z Turbopoweru tak nestastne konstrukcne zaclenili do systemu, ze ho tim vicemene predurcili k zahube a repas ani nove turbo nepomuze.

Priznam se, ze ted si presne nevzpominam, o co konkretne slo ale tusim neco s mazanim/chlazenim. To same turbo ovsem se zesilenou hridelkou by melo pouzivat BMW/Mini a drzi jako dive.

Osobne bych si presne tohle turbo umel predstavit jako skvely zaklad spodku dobreho twina - male, vykonne a pritom drzak, ktery se roztoci fouknutim.

Napsal: 04 pro 2012, 00:21
od jipi
chip u tohoto motora nieje problem.

Problem je koncepcia motora, mazanie ( zanesenie sitka, dalej štifty na vstrekoch a iné sračky) , užil som si s nimi dosť :D

Re: Jan Sejček Peugeot 1,6 HDI - studentský pažout

Napsal: 04 pro 2012, 10:33
od nemo
Kolik měl najeto ?

Napsal: 04 pro 2012, 11:01
od bjukemen
..sito z pred turba ja vzdy vyberam, ale olejove hospodarstvo je zle navrhnute..a tiez interval vymeny oleja 20 000km neviem kde to nabrali zabozruti.. inak muselo to ozit pekne na taku velku kravu, v serii je to dost bieda

Napsal: 04 pro 2012, 11:03
od pechy-turbo
Priznam se, ze ted si presne nevzpominam, o co konkretne slo ale tusim neco s mazanim/chlazenim. To same turbo ovsem se zesilenou hridelkou by melo pouzivat BMW/Mini a drzi jako dive.

Ve vozech Mini nemá turbodmychadlo zesílenou hřídelku ;) je tam použitá ta samá co v PSA atd..

Napsal: 04 pro 2012, 11:25
od Forest
pechy-turbo píše:Ve vozech Mini nemá turbodmychadlo zesílenou hřídelku ;) je tam použitá ta samá co v PSA atd..
Nevim, zda Mini (ikdyz je pod BMW) ale BMW by melo mit hridelku cca 7,8 mm, pricemz u PSA by to melo byt neco kolem 6 mm.

zdroj info: Oleg ... kdepak bych se ja k temto turbodmychadlum dostal :roll:

Napsal: 04 pro 2012, 12:08
od pechy-turbo
Já teda zatim kromě Mini Cooper D (1.6d) = BMW , nikde jinde to turbo neviděl a tam je použitá 6.5mm pokud ja vim. Ale třeba má Oleg nějaky lepší info... ;)

Napsal: 04 pro 2012, 12:51
od Brouk
jipi píše:chip u tohoto motora nieje problem.

Problem je koncepcia motora, mazanie ( zanesenie sitka, dalej štifty na vstrekoch a iné sračky) , užil som si s nimi dosť :D
a spojky nektere nevydrzi ani 30Nm a ma to treba 20.000 km ja nevim co tam davaji :(

Napsal: 04 pro 2012, 21:11
od pokornasek.pepan
Brouk píše:
jipi píše:chip u tohoto motora nieje problem.

Problem je koncepcia motora, mazanie ( zanesenie sitka, dalej štifty na vstrekoch a iné sračky) , užil som si s nimi dosť :D
a spojky nektere nevydrzi ani 30Nm a ma to treba 20.000 km ja nevim co tam davaji :(


dělá to VALEO tak se nediv :)

Napsal: 04 pro 2012, 21:15
od turbo kamna power
S tímhle motorem jsem jezdil půl roku v Mazdě 3, a je to strašnej motor, je to tupé jako skoro každý CR motor, a naložené se zapnutou klimou je to opravdu slabé až běda, dlouhá převodovka tomu moc nepomáhá. Kdyby to bylo alespoň úsporné, ale ani to nic moc, žralo to o trochu víc, než můj Golf AFN 81kw. Na druhou stranu je to pěkně tichý motor s příjemným tahem ve středním pásmu otáček.

Napsal: 04 pro 2012, 22:15
od bjukemen
prevodovka je dlha to mas pravdu ale mali sme to v 307 a spotreba dlhodoba bola max 4.6 v lete a to nieje zle..