
Skoda SuperB TDICR170k 4x4 EDC17C46 standartni uprava
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Skoda SuperB TDICR170k 4x4 EDC17C46 standartni uprava

MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Nejlepsi palivo je CH4 !
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
pozadavek na tlak temer seriovej, a proti serii mensi prefuky turba po seslapnuti plynu, jinak EDC17 je temer neutavitelna nekolika nasobne hlidani EGT snimani regulace naklopeni lopatek, lambda atd.Jayson píše:z čeho usuzuješ?
Si pamatuju jak prijel zakazni s OII FL ze ma verzi z nemecka 110k 6st, po uprave 190k a pak mi volal ze to po uprave jede super i 245kmh a dodneska vsechno drzi
Turba KKK a solenoidovy vstrikovace, i filtry fungujou bezproblemu, asi VW ty CR konecne jdou, akorad uz sem videl par prasklejch rozvodovejch remenu
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Nejlepsi palivo je CH4 !
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
mvolesko2 píše:pozadavek na tlak temer seriovej, a proti serii mensi prefuky turba po seslapnuti plynu, jinak EDC17 je temer neutavitelna nekolika nasobne hlidani EGT snimani regulace naklopeni lopatek, lambda atd.Jayson píše:z čeho usuzuješ?
Si pamatuju jak prijel zakazni s OII FL ze ma verzi z nemecka 110k 6st, po uprave 190k a pak mi volal ze to po uprave jede super i 245kmh a dodneska vsechno drzi
Turba KKK a solenoidovy vstrikovace, i filtry fungujou bezproblemu, asi VW ty CR konecne jdou, akorad uz sem videl par prasklejch rozvodovejch remenu
sem tam rozvodak,sem-tam prasklá klika,jinak držej až na zpětné vedení... to se dělá na každym
bud potenciometr,ucpaný,nebo teče chladicka.
hezkej pohled na věc.pokornasek.pepan píše:mvolesko2 píše:pozadavek na tlak temer seriovej, a proti serii mensi prefuky turba po seslapnuti plynu, jinak EDC17 je temer neutavitelna nekolika nasobne hlidani EGT snimani regulace naklopeni lopatek, lambda atd.Jayson píše:z čeho usuzuješ?
Si pamatuju jak prijel zakazni s OII FL ze ma verzi z nemecka 110k 6st, po uprave 190k a pak mi volal ze to po uprave jede super i 245kmh a dodneska vsechno drzi
Turba KKK a solenoidovy vstrikovace, i filtry fungujou bezproblemu, asi VW ty CR konecne jdou, akorad uz sem videl par prasklejch rozvodovejch remenu
sem tam rozvodak,sem-tam prasklá klika,jinak držej až na zpětné vedení... to se dělá na každym
bud potenciometr,ucpaný,nebo teče chladicka.

- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
CFGB ma garrettmvolesko2 píše:pozadavek na tlak temer seriovej, a proti serii mensi prefuky turba po seslapnuti plynu, jinak EDC17 je temer neutavitelna nekolika nasobne hlidani EGT snimani regulace naklopeni lopatek, lambda atd.Jayson píše:z čeho usuzuješ?
Si pamatuju jak prijel zakazni s OII FL ze ma verzi z nemecka 110k 6st, po uprave 190k a pak mi volal ze to po uprave jede super i 245kmh a dodneska vsechno drzi
Turba KKK a solenoidovy vstrikovace, i filtry fungujou bezproblemu, asi VW ty CR konecne jdou, akorad uz sem videl par prasklejch rozvodovejch remenu

340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Me se to libi ty motory. Spotreba super i na 4x4
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Ok, to mi stačímvolesko2 píše:pozadavek na tlak temer seriovej, a proti serii mensi prefuky turba po seslapnuti plynu, jinak EDC17 je temer neutavitelna nekolika nasobne hlidani EGT snimani regulace naklopeni lopatek, lambda atd.Jayson píše:z čeho usuzuješ?
Si pamatuju jak prijel zakazni s OII FL ze ma verzi z nemecka 110k 6st, po uprave 190k a pak mi volal ze to po uprave jede super i 245kmh a dodneska vsechno drzi
Turba KKK a solenoidovy vstrikovace, i filtry fungujou bezproblemu, asi VW ty CR konecne jdou, akorad uz sem videl par prasklejch rozvodovejch remenu

pepan: neviděl

Re: Skoda SuperB TDICR170k 4x4 EDC17C46 standartni uprava
Helee superb co jsem byl chipovatmvolesko2 píše:


Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
Golf II 1,6TD 59KW SB
pokornasek.pepan píše:mvolesko2 píše:pozadavek na tlak temer seriovej, a proti serii mensi prefuky turba po seslapnuti plynu, jinak EDC17 je temer neutavitelna nekolika nasobne hlidani EGT snimani regulace naklopeni lopatek, lambda atd.Jayson píše:z čeho usuzuješ?
Si pamatuju jak prijel zakazni s OII FL ze ma verzi z nemecka 110k 6st, po uprave 190k a pak mi volal ze to po uprave jede super i 245kmh a dodneska vsechno drzi
Turba KKK a solenoidovy vstrikovace, i filtry fungujou bezproblemu, asi VW ty CR konecne jdou, akorad uz sem videl par prasklejch rozvodovejch remenu
sem tam rozvodak,sem-tam prasklá klika,jinak držej až na zpětné vedení... to se dělá na každym
bud potenciometr,ucpaný,nebo teče chladicka.
Co to ze praskaj kliky, poddimenzovane? Mam CFGB remen tam uz praskl.. pak delala bordel volnobezka, sramotila...
Moje zkusenosti ze ten motor tak svaty neni:
Ted se mi stalo ze po nastartovani uplne klepal motor, litali otacky nahoru dolu jak kdyby siemens pd jel na tri vallce malem mi jeblo.. nastartoval jsem znovu zase stejny.. pockal jsem chvili a na po třetí v pohode... nechapu co to bylo.. podotýkám ze v nadrzi je rakouska nafta a stalo to v garazi 10C. Napada vas co to bylo?
Spotreba v passatu s dsg je spis na 7litrech mesto i 9..
A jeste mam problem ze i po vymene termostatu nedrzi teplotu vody pri plynulejsi jizde za nulove teploty... coz taky moc nevim jak resit..
Co stin zpetnym vedenim resit to nějak?
PASSAT 10/2006 2.0TDI 16V DSG BKP chip 180tis.km