zvyšovani vykonu ale benzin

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Odpovědi: 0
Registrován: 05 zář 2012, 20:00

zvyšovani vykonu ale benzin

Příspěvek od ezop »

existuje naka superstranka jako je tadle ale na benzinaky?
Uživatelský avatar
marquee
Přispěvovatel
Příspěvky: 275
Odpovědi: 0
Registrován: 22 srp 2008, 17:42
Bydliště: Kozojedy Praha-Východ

Příspěvek od marquee »

a co chceš upravovat za benzína??
Uživatelský avatar
knopis
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2012, 14:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od knopis »

co se technických dotazů na benzínech a řešení týče tak tady:
http://www.tuning-forum.org/viewforum.php?f=33

Je tam sice spousta témat o světýlkách, neonech, plastech, zavařených klikách atd.. ale v této sekci se dá leccos dozvědět a pokud kontaktuješ např. uživatele Taboo, nebo elviis, tak ti jistě poradí. Je tam opravdu pár zkušených jedinců.
Ale upozornuju znova, forum není nějak úzce zaměřeno, musíš hledat a ptát se. ;)
Neodkládej radost
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Odpovědi: 0
Registrován: 05 zář 2012, 20:00

Příspěvek od ezop »

Upravovat nechci nic.Jen bych se rad dozvěděl jak se zvyšuje vykon.Pže třeba na GII gti 16v sem vyděl 900kobyl a zajmalo by mě JAK!U tdi jednoduche trysky turbo fmic soft a vališ ale u benzina?Jestli se kupujou nake lepši vstřiky ?nebo jestli tam cpou karburatory?Jinak diky za stranku ;)
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

Řeknu to úplně jednodušše, více paliva + více vzduchu + ideální směs = větší výkon.

Více paliva dodají pomocí větších trysek, více vzduchu pomocí většího turba a ideální směs si naladí na jednotce :)
jizzle
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Odpovědi: 0
Registrován: 29 dub 2011, 14:41
Bydliště: Brno

Příspěvek od jizzle »

Z tvýho podání to vypadá, jak kdyby 900 kobyl bylo u tdi jednoduchý. Což (doufám) tak asi nemyslíš. Dokážeš si představit co vlastně porovnáváš? Asi ne.

Předpokládám, že máš na mysli Golfa 16vampir Boby Kettlera. Tak ten už má dokonce 1013PS a karburátory tam určitě nemá.

Ten dotaz, jestli se kupujou "nějaké lepší vstřiky" snad nemyslíš vážně.. A jestli to myslíš vážně, tak ano, světe div se, kupují se "trošku" lepší vstřiky. Dokonce se kupuje turbo, který tlačí přes 4 bary, aby těch 1000PS dosáhl. No a pak se dokoupí a dodělá "pár blbostí" za statisíce korun, celý se to naladí a je to.
Ibiza mk3 230hp 440nm
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Odpovědi: 0
Registrován: 05 zář 2012, 20:00

Příspěvek od ezop »

jizzle nakej chytrej ne.Nic tadyk neporovnavam!A bohužel každej neni tak chytrej jako ty a proto je tadyk od toho toto forum aby se člověk neco dozvěděl co nevi a co ho zajma.A ne aby byl na vysměch pravě takovejma rypalama jako jsi ty. (LOL) Ja jsem z pi.e na kole bohužel nevyjel.Nic ve zlem ale nejsen vševěd-jizzle
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Vysvetli mi preco sa rozculujes na zakladnych veciach ? ja sa este pridam k jednej veci. porovnal si si v hlave potencialnu upravu s upravou ktora je asi vo svojej triede TOP, tak preto bola asi aj taka reakcia a za to sa nesmies na nikoho hnevat. robim benziny asi 10 rokov a mozem ti povedat, ze to ani z daleka nieje take lahke ako s dieselami, a ty nepocenujem ropakov ze je to jednoduche. A kazdy benzinovy kon navyse je podstatne drahsi ako ten dieselovy. Tak sa pytaj co by si chcel vediet. BH
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
xkain
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Odpovědi: 0
Registrován: 28 říj 2010, 21:01

Příspěvek od xkain »

atmosféra potřebuje něco jiného, přeplňovanej motor chce také noco jiného...... Ale když to shrnu, tak společné věci,
- vyleštit svody - čím hladší povrch, tím menší odpor a rychlejší proudění vzduchu
- časování ventilů - z výroby bejvá nastavenej na co nejlepší průběch v celém spektru otáček
- komprese - pokud jse, zvýšit, někdy, když se tlačí moc vzduchu, je třeba kompresy snížit ( u benzína dochází k samozápalům)
- výfuk a výfukové svody - výfuk není nic jiného než komín- pokud má nesprávný tah, tak u atmosféry dochází ke špatnému výplachu válců, přeplňovaný motor na odladění výfuku tak hákliví není si tedy myslím,
-tvar svodů jak sacích tak výfukových, to samé délka svodů a hraje roli
je toho prostě mraky a není tak, že se )u atmosféry benzín) udělá jedna věc a je to hnedka znát...
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Odpovědi: 0
Registrován: 05 zář 2012, 20:00

Příspěvek od ezop »

Jo tydle rady co pišete o nich vim aspon častečně.Mě by spiš zajmaly konkretni věci na ktere jsem se pravě chtěl zeptat na benzinovem foru.Takhle kamoš ma seatka ibizu 1.4 44kw ma to pěkne v tuningu ale slabutke.Cil-60kw zajmalo by mě jestli stači koupit jen vstřiky a jake a kde a cena a jestli se rozdělujou do tolika a tolika KW a nebo přidani turba a jestli ano tak jake turbo z čeho?Jestli to lamela udrži těch 60KW.Ted by mi pan jizzle mohl poradit předem diky.
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Odpovědi: 0
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

podle mě by stačila vačka + chip a byl bys tam... Ale střelil sem to od boku (crazy)
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

xkain píše: - vyleštit svody - čím hladší povrch, tím menší odpor a rychlejší proudění vzduchu
toto ovšem neni pravda, pokud je povrch moc hladký, tak to také není dobré..
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Odpovědi: 0
Registrován: 05 zář 2012, 20:00

Příspěvek od ezop »

před chvili jsem se dočetl na benzinovem foru že vačky =nedobra investice narust vykonu tak5 koni max a cena 8-10tis.Nejlepši by byly nake ještě nevim jake vstřiky +chip ale nevim jestli by to nemělo malo vzduchu.Možna by pomohl nakej sportovni KaN filtr nevim no proto se pitam.
Naposledy upravil(a) ezop dne 19 pro 2012, 22:42, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

Každý atmosférový nárůst výkonu bude drahý, už to tak je.
xkain
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Odpovědi: 0
Registrován: 28 říj 2010, 21:01

Příspěvek od xkain »

nevím, jaké má svody 1.4mpi, ale rozhodně vyleštit (musí bejt vnitřní stěna hladká, jak kunda, hodil bych hlavu dolů a nechal snížit u toho vyleštil i kanály v hlavě, nejsem si jistej, dlouho jsem tyhle motory neviděl ani s otevřenou kapotou, natož uvnitř, ale tušín, že by se daly vyměnit vložky válců s pístama a dát tam z 1.6 ale předem říkám že nevím-chtělo by to pohledat. vstřiky bych ani moc na benzínu ze začátku neřešil, spíš bych zvedl tlak ve vstřikovací liště dal bych ten s budíkem a hezky si zvedl tlak podle potřeby
spojka udrží, toho bych se fakt nebál a kdyby ne, tak co no, tak se vymění
jestli to má filtr v tom plastovém krytu motoru, tak tohle všechno pryč, udělat novej svod ( použil bych třeba filtrbox z feldy ) dovnitř bavlněnou vložku a nasávání náporem
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“