ocTTavia 4x4 I BAM

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tomash2
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 28 pro 2012, 13:59
Odpovědi: 0

ocTTavia 4x4 I BAM

Příspěvek od Tomash2 »

zdarec,pouštěl se někdo do zástavby kompletního TT BAM 165kw do jedničkový octavie 4x4? nějaký uskalí? asi se do toho pustím,ale rád bych o tom s někým pokecal... dík :D
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jo jde to tam
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Tomash2
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 28 pro 2012, 13:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomash2 »

co třeba zadní dif? taky vyměnit nebo jsou převodový poměry stejný jak očko tak TT? Rád bych to dal na původní el. včetně řj ta se pak doladí na brzdě... celé kabel svazky se mi měnit nechce ikdyž tu mám uplně kompletní englický TTčko... v očku je teď ARX nebo AUM, ted nevim...
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

zadek byl taky z TT a dej to s elektrikou na BAM protože na tu starou to nezapojíš kdyby ses na hlavu stavěl a IC dej taky jak má TT
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

diferak ma rovnake pomery octavia aj tt. cize pasuje 1 ku 1. daj si tam predny naraznik s vacsimy nafukmi na chladenie ic z tt. vsetko vzduchove vedenie tam daj z tt. elektrika ti s arx pasuje uplne presne na BAM uplne zo vsetkym. lambda a ine veci vsetko pasuje. popremyslaj nad cerpadlom paliva z tt 225ps ak tam mas slabsie. treba len dopojit jeden kablik na cidlo teploty vyfukovych plynov. napajanie si zoberes zo susedneho cidla. Az na to je vsetko to iste... ked si to mechanicky nastrojis, daj tam povodnu elektriku na motor, filtrebox aj vahu s tt. idealne je tam nechat jednotku povodnu co tam je , myslim ze 032HJ koncove pismena a urob tam poriadny soft bez cidla teploty. Ziskas s tym teplotnu stabilitu bohatosti zmesi. pracuje to s inou strategiou a nemusis ani cidlo dopajat..
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Tomash2
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 28 pro 2012, 13:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomash2 »

bez toho čidla bych to udělat chtěl... IC mi tu zbyl z avie (jen ho malinko poupravím,možná maličko zmenším) všechno okolo motoru chci použít TT krom te el... pal čerpadlo z tt musím použít určitě,páč sem to maličko nafouk a už ted si myslim že origo moc nestačí.. Jak jsem říkal,mám tu cele TT takže je odkud brát.... :D moc děkuju za info kucí,jak se podaří mít volný dva zvedáky jdu na to... :D snad to bude šlapat
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

když má BAM el. tak nechápu proč by se měl domotávat se zbatečnostma jako je čidlo tlaku na druhou stranu a vyplétat a zapojovat to znova na motor takhle to jen odpojí u řj a levý el. nohavici a je to...
s čerpadlem je to jasný a nezapomeň na výfuk

a nedávno byla na prodej...
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ht=octavia
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Tomash2
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 28 pro 2012, 13:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomash2 »

hmm..ta vypadala dost dobře...někde asi dělá spoustu radosti... ja nechávám exterier jen decentní, tzn origo rs na rs 17 kolech,a inter. to samé...chci to hodně nenápadný a budu rád,když se to podaří odbrzdit na 250 nebo 260 hp... chci s tím dál normálně jezdit... s výfukem to bude maličko boj,asi dám taky z toho TT a od katu dál něco vymyslím,páč dostat se u čtyřkoly na turbo je docela porod...zadní dif nechám zatím origo,myslim že v nich rozdíl taky nebude.... bude to teda v podstatě seriový tt narvaný v seriovým (RS) očku,teda krom ic,výfuku a softu...kabeláž nechám původní pokud to půjde,pokud ne,přehodím ji...
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Ladas píše:když má BAM el. tak nechápu proč by se měl domotávat se zbatečnostma jako je čidlo tlaku na druhou stranu a vyplétat a zapojovat to znova na motor takhle to jen odpojí u řj a levý el. nohavici a je to...
s čerpadlem je to jasný a nezapomeň na výfuk

a nedávno byla na prodej...
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ht=octavia
myslim si ze viem preco to hovorim ;) . A bavil som sa o teplote vyfukovych plynov
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

BH motor píše:
Ladas píše:když má BAM el. tak nechápu proč by se měl domotávat se zbatečnostma jako je čidlo tlaku na druhou stranu a vyplétat a zapojovat to znova na motor takhle to jen odpojí u řj a levý el. nohavici a je to...
s čerpadlem je to jasný a nezapomeň na výfuk

a nedávno byla na prodej...
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ht=octavia
myslim si ze viem preco to hovorim ;) . A bavil som sa o teplote vyfukovych plynov
to nepopírám jen mi to přijde jednodušší když vše má...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
fakieVW
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 21 zář 2008, 16:22
Odpovědi: 0

tt

Příspěvek od fakieVW »

Proč to chceš cpát zrovna do octavie? To dej do něčeho lehkého at to má smysl.
Tomash2
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 28 pro 2012, 13:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomash2 »

protože a3 ani leon se mi nelíbí,ve Fabii nikdy nebylo 4x4 a prostě jsem škodováckej patriot,ze svýho pohledu to vidím jako důstojnýho nastupce 130RS,kterej prostě chybí (neříkám že oct RS je zlá,ale prostě 4kola je 4kola)... S tímhle nebudu mít problém ani na STK... dávám APX místo ARX,tudíž je asi každýmu jasný,že novej kod motoru maličko naladit nebude zas tak velkej problém...
Dom
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 02 úno 2015, 00:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od Dom »

Čau nechci zakládat nový téma. Chystám se na podobnou přestavbu z AUM -> BAM/APX. Elektriku už ste tu ujasnili. Moje otázka zní, co všechno sehnat? Jasný, komplet nastrojenej motor, ŘJ, kompletní vzduchový vedení včetně obou intercoolerů, první díl výfuku a palivový čerpadlo. Něco dál? Něaký hadice atd?
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“