Jak veliké plus je mít tam termostat? Samozřejmě olej se rychleji ohřeje na provozní teplotu a pak se až začne chladit, ale jaké je mínus když tam není?
tak podla mna je minus v tom , ze ked pojdes pekne podla predpisov moze sa stat ze olej sa ani nezohreje..kedze bude stale prechadat cez chladic.. a jazdit so zimnym olejom nie je nic moc..
Taky jsem přemýšleljak to vykoumat aby to nechladilo furt (při použití redukce), s tím termostatem je to skvělej nápad. Kdyby to někdo měl rád omrknu jak je to řešené, pro zajímavost.
Jak to vůbec pobírá čerpadlo? Přecijenom zvýším odpor v okruhu (zase když sepne až při teplém oleji, tak u něj je vizkozita nižší=menší odpor??)
a ty jsis meril kolik mas v lete teplotu oleje ? ze resis chlazeni.
osobne si myslim ze ve tvem pripade to mas uplne zbytecne.resil bych to v kombinaci s extremnim vykonem.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
ako vies ze to nepotrebujem ? auto bude mat koncovy vykon nad 180ps a nad 400Nm .. cize urcite to pre tento motor bude extrem a teda urcite bude treba chladit olej, a preto tam chcem dat termostat .. ak nebude treba chladit tak sa nebude .. ak by nahodou bolo treba tak sa zopne a bude chladit .. podla mna jednoduche.. a zas to nestoji 1000e aby to bolo nejak zbytocne riesit ..